Mr George: Ενα gourmet ελαιόλαδο

Πριν από τρία χρόνια γεννήθηκε η ιδέα. Εγινε όραμα, ο εμπνευστής του όμως δεν πρόλαβε να το δει να παίρνει «σάρκα και οστά». Ο ξαφνικός θάνατος του επιχειρηματία και προέδρου του Ρήγα Φεραίου, Γιώργου Καλόγηρου, πριν από ενάμιση χρόνο, είχε συγκλονίσει την τοπική κοινωνία και την οικογένειά του. Το όραμα όμως δεν έμεινε ανεκπλήρωτο… Οι […]

2 Ιανουαρίου 2018

του/της Ανδρέας Κούκουρας

Πριν από τρία χρόνια γεννήθηκε η ιδέα. Εγινε όραμα, ο εμπνευστής του όμως δεν πρόλαβε να το δει να παίρνει «σάρκα και οστά». Ο ξαφνικός θάνατος του επιχειρηματία και προέδρου του Ρήγα Φεραίου, Γιώργου Καλόγηρου, πριν από ενάμιση χρόνο, είχε συγκλονίσει την τοπική κοινωνία και την οικογένειά του. Το όραμα όμως δεν έμεινε ανεκπλήρωτο… Οι δύο μεγαλύτεροι γιοι του, ο Φώτης και ο Γιάννης, ανέλαβαν να φέρουν εις πέρας την αποστολή που δεν πρόλαβε ο πατέρας τους. Και μόλις πριν από πέντε ημέρες, οι γιοι του αείμνηστου επιχειρηματία λανσάρισαν στην αγορά τον νέο κωδικό: ένα έξτρα παρθένο πολυποίκιλο ελαιόλαδο, στην εμπορική ετικέτα του οποίου έδωσαν το όνομα του πατέρα τους, «Mr George».

Το «Mr Geroge» είναι ένα… gourmet ελαιόλαδο, που αποτελεί τον νέο κωδικό της Βιομηχανίας Επεξεργασίας και Τυποποίησης Ελαιών ΑΦΟΙ Ι. ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ Α.Ε. Πρόκειται για ένα εκλεκτό προϊόν, που παράγεται από τρεις διαφορετικές ποικιλίες ελιών, άγουρες και ώριμες, από την περιοχή της Φθιώτιδας: Αμφίσσης που δίνουν περισσότερα αρώματα, Χαλκιδικής που περιέχουν πολύ βιταμίνη C και καλαμών που περιέχουν πολύ βιταμίνη Ε. Το πολυποίκιλο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο διακρίνεται για τα θρεπτικά του συστατικά και τα αρώματά του.

Στην ετικέτα του μπουκαλιού αποτυπώνεται όλη η φιλοσοφία: «Ο Γιώργος Καλόγηρος με πολύ μεράκι μας δίδαξε τον σεβασμό στην ελιά και τον καρπό της. Έχοντας αυτά ως παρακαταθήκη δημιουργήσαμε αυτό το ελαιόλαδο από επιλεγμένους ελαιώνες της Φθιώτιδας»

Στην ετικέτα του μπουκαλιού αποτυπώνεται όλη η φιλοσοφία: «Ο Γιώργος Καλόγηρος με πολύ μεράκι μας δίδαξε τον σεβασμό στην ελιά και τον καρπό της. Έχοντας αυτά ως παρακαταθήκη δημιουργήσαμε αυτό το ελαιόλαδο από επιλεγμένους ελαιώνες της Φθιώτιδας»

Και με αυτό, η βιομηχανία ΑΦΩΝ Ι. ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ Α.Ε. ετοιμάζεται να κάνει νέο άνοιγμα στις αγορές του εξωτερικού, όπου ήδη δραστηριοποιείται με προϊόντα τυποποιημένης ελιάς. Αλλωστε το 90% των πωλήσεων της βιομηχανίας διατίθεται σε αγορές του εξωτερικού: Αμερική, Ιταλία, Γαλλία, Αγγλία, Ιαπωνία, Βέλγιο, Βαλκάνια, Σουηδία και Κίνα.

«Ωστόσο τα πρώτα βήματά του, το νέο προϊόν μας με το οποίο κάνουμε μια αρχή και στον χώρο του ελαιολάδου, κάνει από τον τόπο του πατέρα μας. Από εκεί που όλοι τον γνώριζαν και τον αγαπούσαν», λέει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, ο 28χρονος Φώτης Καλόγηρος, μεσαίος γιος του αείμνηστου, Γιώργου Καλόγηρου. Στο πλαίσιο αυτό το νέο προϊόν που διατίθεται σε συσκευασίες των 500 ml και των 750 ml, μπορεί κανείς να το «γνωρίσει» στο Βελεστίνο στα Σούπερ Μάρκετ Proton – Τσιμπουκλής και Τσελεπής και στον Βόλο σε επιλεγμένα καταστήματα (Καρποίς – 24 Hours).

Στην ετικέτα του μπουκαλιού αποτυπώνεται όλη η φιλοσοφία: «Ο Γιώργος Καλόγηρος με πολύ μεράκι μας δίδαξε τον σεβασμό στην ελιά και τον καρπό της. Έχοντας αυτά ως παρακαταθήκη δημιουργήσαμε αυτό το ελαιόλαδο από επιλεγμένους ελαιώνες της Φθιώτιδας.

Τόσο εγώ όσο και ο μεγαλύτερος αδερφός μου Γιάννης, μαθητεύσαμε από μικρή ηλικία κοντά στον πατέρα μας. Μάθαμε τα μυστικά και μας μύησε στη φιλοσοφία του. Πάντα μας έλεγε ότι το μυστικό για την επιτυχία είναι «να κάνεις μικρά βήματα για να φθάσεις μακριά». Εκείνος οραματίστηκε τον νέο κωδικό με το ελαιόλαδο. Και τα πρώτα δείγματα είχαν βγει στο εργαστήριο παραγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου, ενός νέου παραγωγού στους Αγίους Θεοδώρους Φθιώτιδας, του Θεόδωρου Μόσχου, τον οποίο ο πατέρας μου είχε σαν μαθητή. Ο θάνατος του πατέρα μας, πάγωσε προσωρινά τα νέα σχέδια. Όμως δεν τα εγκαταλείψαμε ούτε εγώ ούτε ο αδερφός μου. Βάλαμε το κεφάλι κάτω και δουλέψαμε με πείσμα έχοντας τη στήριξη των θείων μας, αδερφών του πατέρα μας, Βασίλη και Στέργιου. Καταφέραμε να φέρουμε σε πέρας το όραμα του πατέρα μας και μαζί να αυξήσουμε τον τζίρο της βιομηχανίας κατά 30% περίπου. Το νέο προϊόν δεν θα μπορούσε παρά να έχει το όνομά του και αυτό του δώσαμε: Mr George», αναφέρει ο Φώτης Καλόγηρος.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

28 Μαρτίου 2024