Τασσόπουλος (Παπουτσάνης): Επενδύσεις σε επώνυμα, σαπωνομάζα

0

Στην ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου των επώνυμων προϊόντων της στοχεύει κατά το προσεχές χρονικό διάστημα η Παπουτσάνης, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μενέλαος Τασσόπουλος.

«Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία επενδύει σε πόρους R&D, ενδυνάμωση του στελεχιακού δυναμικού της, αλλά και στην επικοινωνία, ενώ ήδη σχεδιάζονται βελτιώσεις των υπαρχόντων προϊόντων της και σημαντικά λανσαρίσματα σε νέες μεγάλες κατηγορίες προσωπικής υγιεινής, που θα ανακοινωθούν μέσα στο 2018″, σημειώνει σχετικά. Αυτή τη στιγμή, η επιχείρηση διατηρεί συνεργασίες με μεγάλους πολυεθνικούς παίκτες του λιανεμπορίου, αλλά και του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

“Επιπλέον, η Παπουτσάνης διαθέτει ευρεία γκάμα άριστων ποιοτικά προϊόντων στο κανάλι των S/M (στερεά σαπούνια με ηγετική θέση στην αγορά, αφρόλουτρα, κρεμοσάπουνα κ.τ.λ.), κάτω από τις μάρκες ΚΑΡΑΒΑΚΙ, Aromatics και Νatura που χαίρουν ευρείας αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό αλλά και το εμπόριο», διευκρινίζει ο κύριος Τασσόπουλος.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΡΕΣ

Αναφορικά με το πεδίο συνεργασίας με την Κορρές, μετά την αλλαγή μετοχικών ισορροπιών στη συγκεκριμένη εταιρεία, ο κύριος Τασόπουλος επισημαίνει ότι «η πολύ καλή συνεργασία των δύο εταιρειών, συνεχίζεται και μετά τις αλλαγές στην μετοχική σύνθεση της Κορρές».

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΣΑΠΩΝΟΜΑΖΑΣ

Ως προς το ενδεχόμενο ανάπτυξης νέων συνεργασιών, για την πώληση σαπωνομάζας, ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης επισημαίνει ότι «η Παπουτσάνης αναπτύσσει καινοτόμες φόρμουλες σαπωνόμαζας βάσει ισχυρών διεθνών τάσεων της αγοράς, όπως: ελαιόλαδο, οργανική, palm free κ.τ.λ., ενώ παράλληλα διαθέτει ηλεκτρονικό έλεγχο (αυτοματοποίηση) της παραγωγικής διαδικασίας. Και τα δυο αυτά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα μεταφράζονται σε ισχυρές συνεργασίες με μεγάλους μεταποιητές/παραγωγούς στερεού σαπουνιού παγκόσμιας κλίμακας όπως L’Οccitan, Cremer, Zobele, Saponificio Rondinella κ.τ.λ, αλλά και παγκόσμιους διανομείς σαπωνόμαζας».

ΣΤΟΧΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΡΙΕΤΙΑΣ

  • Συνέχιση της αναδιοργάνωσης
  • Μείωση του παραγωγικού κόστους μέσω επενδύσεων αλλά και εξορθολογισμού των λειτουργικών εξόδων
  • Ενδυνάμωση των μαρκών καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα – Γεωγραφική επέκταση στο εξωτερικό
  • Επίτευξη ηγετικής θέσης στην αγορά ξενοδοχειακών καλλυντικών και στην Ευρώπη ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • 2017-2018: 3-4 εκατ. ευρώ Τομείς επένδυσης
  • Μηχανολογικός εξοπλισμός αυτοματοποίησης παραγωγής
  • Βελτίωση λειτουργίας όπως η μηχανοργάνωση των αποθηκών κτλ.
  • Ανθρώπινο δυναμικό, R&D, έρευνα καταναλωτή – εμπορίου, επικοινωνία (εταιρική και επιμέρους μαρκών)
Κοινοποίηση.

Αφήστε μια απάντηση