Τι ανοίγουν ο ΑΒ Βασιλόπουλος και τα My Market;

0

Την ανάπτυξη μικρών σημείων πώλησης αποφάσισε να «τρέξει» σε πιλοτικό επίπεδο προς το παρόν η αλυσίδα Μetro στην οποία ανήκουν τα My Market.

Τα νέα μικρά καταστήματα σουπερμάρκετ θα φέρουν την επωνυμία Easy My Market θα λειτουργούν με λιγότερο προσωπικό και θα είναι μικρότερης έκτασης από τα «κανονικά» καταστήματα του δικτύου.

Η αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» My Market (convenience stores) αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς στην Ελλάδα. Ειδικότερα στην Αττική η αγορά υπολογίζεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά στην Ελλάδα στο 1 δισ. ευρώ.

Στην ανάπτυξη των μικρών καταστημάτων προχωρά και η ΑΒ Βασιλόπουλος με το νέο επιχειρηματικό μοντέλο franchise – μοντέλο δικαιόχρησης «Το δικό σου» AB Shop&Go.

Το πλάνο ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει τη δημιουργία 100 franchise καταστημάτων σε πέντε χρόνια, με στόχο την απόκτηση μεριδίου αγοράς 50% στην Αττική, σε βάθος δεκαετίας.

Το ύψος της επένδυσης για τη δημιουργία ενός τέτοιου είδους καταστήματος από τον ΑΒ Βασιλόπουλο κυμαίνεται από 100 έως 150.000 ευρώ, ενώ λειτουργούν ήδη 12 καταστήματα AB Shop&Go.

Το πρόγραμμα ξεκινά από την Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, ενώ στόχος της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να επεκταθεί σε ακόμα περισσότερες περιοχές σε όλη την Ελλάδα.

Το επώνυμο, μικρό κατάστημα της γειτονιάς AB Shop&Go από τον ΑΒ Βασιλόπουλο διαθέτει χώρους πώλησης 120-200 τ.μ, διευρυμένο ωράριο λειτουργίας καθημερινά, ενώ λειτουργεί και την Κυριακή, σύμφωνα με τη νομοθεσία. Πρόκειται για self service κατάστημα, που προσφέρει 3.000-5.000 κωδικούς ειδών, ανάλογα με το μέγεθος του χώρου πώλησης.

Ταυτόχρονα, συμμετέχει στο συνολικό προωθητικό πρόγραμμα της εταιρείας, ενώ διαθέτει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ΑΒ Βασιλόπουλος.

Κοινοποίηση.

Αφήστε μια απάντηση