Στον χορό των εκτεταμένων προσφορών έχει εισέλθει η «Σκλαβενίτης», ενώ παράλληλα έχει αυξήσει σημαντικά τις κατηγορίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Τα δύο αυτά φαινόμενα είναι περισσότερο εμφανή στα καταστήματα που ανήκαν πρώτα στο δίκτυο της «Μαρινόπουλος» και τα οποία πλέον λειτουργούν υπό τον έλεγχο και το σήμα «Σκλαβενίτης» και λιγότερο στα καταστήματα εκείνα που ανήκαν προ της 1ης Μαρτίου 2017 στη «Σκλαβενίτης». Μάλιστα, η διαφοροποίηση αυτή παρατηρείται ακόμη και σε καταστήματα που βρίσκονται εντός των ορίων του ίδιου δήμου.
Εν είδει «εκπαίδευσης» των καταναλωτών – πρώην πελατών της «Μαρινόπουλος», στα καταστήματα που ανακαινίστηκαν και τα οποία λειτουργούν με το σήμα «Σκλαβενίτης» έχουν αναρτηθεί ενημερωτικές αφίσες (φωτ.) με επεξηγήσεις για τις διάφορες σημάνσεις που υπάρχουν πλέον στα ράφια. Συγκεκριμένα δίνονται πληροφορίες για τη σήμανση σχετικά με τις προσφορές τύπου «1+1 Δώρο», «2+1 Δώρο» ή ακόμη και «3+1 Δώρο», για τις προσφορές τύπου μειωμένης τιμής, ενώ το χαρακτηριστικό «σ» του λογότυπου της «Σκλαβενίτης» που συνοδεύεται από τη λέξη «Συμφέρει!» παραπέμπει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Η πρακτική αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της «Σκλαβενίτης» να επιστρέψουν στα καταστήματα οι πρώην πελάτες της «Μαρινόπουλος», οι οποίοι για περίπου ένα χρόνο είχαν στραφεί αναγκαστικά σε άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατη έρευνα καταναλωτών που διενήργησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI έδειξε ότι το 51% των πρώην πελατών της «Μαρινόπουλος» θεωρούν πολύ πιθανό να επιστρέψουν στα καταστήματα. Η ίδια έρευνα έδειξε επίσης ότι στην Αττική η «Σκλαβενίτης» έχει αποσπάσει το 55% των πρώην πελατών της «Μαρινόπουλος».
Στην ίδια στρατηγική εντάσσεται και η διανομή καταλόγου από τα ταμεία των καταστημάτων του ομίλου με έπιπλα βεράντας και κήπου και εν γένει οικιακό εξοπλισμό (πιάτα, ποτήρια, λευκά είδη κ.ά.). Μάλιστα, στον κατάλογο αναφέρονται αναλυτικά τα σημεία πώλησης και οι διευθύνσεις όπου κάποιος μπορεί να προμηθευθεί τα εν λόγω είδη. Η διάθεση σε περισσότερα καταστήματα των ειδών αυτών, συνοδεία μάλιστα σχετικής διαφήμισης, συνδέεται βεβαίως και με το γεγονός ότι ο όμιλος πλέον έχει προσθέσει στο δίκτυό του, λόγω της απόκτησης της «Μαρινόπουλος», αρκετά υπερμάρκετ (πάνω δηλαδή από 2.500 τ.μ.), καθώς και μεγάλα σούπερ μάρκετ (1.000-2.500 τ.μ.).
Πρόσφατα, πάντως, ένας εκ των ανταγωνιστών της «Σκλαβενίτης», ο κ. Αρ. Παντελιάδης (της Metro ABEE) είχε υποστηρίξει ότι τα καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ. στηρίζονται αναγκαστικά στις κατηγορίες των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, τα οποία όμως οι καταναλωτές προμηθεύονται από εξειδικευμένες αλυσίδες.