,

Lidl: Bronze βραβείο στα Digital Media Awards

Στον ετήσιο θεσμό βράβευσης, Digital Media Awards, η Lidl Hellas απέσπασε το βραβείο BRONZE, στην κατηγορία Best e-newsletter. Για τη Lidl Hellas, το e-newsletter αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας και branding, ένα ισχυρό μέσο προώθησης των προσφορών της και διαφόρων ενεργειών, όπως διαγωνισμοί ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ενδεικτικά, το 2016 απεστάλησαν σχεδόν 18.000.000 newsletter emails. […]

4 Ιουλίου 2017

του/της Ανδρέας Κούκουρας

Στον ετήσιο θεσμό βράβευσης, Digital Media Awards, η Lidl Hellas απέσπασε το βραβείο BRONZE, στην κατηγορία Best e-newsletter. Για τη Lidl Hellas, το e-newsletter αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας και branding, ένα ισχυρό μέσο προώθησης των προσφορών της και διαφόρων ενεργειών, όπως διαγωνισμοί ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Ενδεικτικά, το 2016 απεστάλησαν σχεδόν 18.000.000 newsletter emails. Όπως σημειώνει η εταιρεία, τα newsletter, που ανοίχτηκαν, ήταν πάνω από 9 εκατομμύρια, σε ποσοστό, που αγγίζει το 51,1%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

28 Μαρτίου 2024