Είναι το περπάτημα απαραίτητο βήμα για να βελτιώσουμε το τρέξιμο μας;

0

Μπορεί το επιχείρημα ότι η προσθήκη μικρών διαλειμμάτων πεζοπορίας στο τρέξιμο σας θα συμβάλλει σε ταχύτερους χρόνους να φαίνεται κάπως…παράξενο, η θεωρία που εναλλάσσει το περπάτημα με το τρέξιμο, όμως, είναι αυτό που χρειάζεστε για να ανεβείτε επίπεδο.

Οι περισσότεροι δρομείς νιώθουν ότι περπατώντας ανάμεσα στους γύρους τους «παραδίδουν τα όπλα». Κι όμως αν προσθέσουν μεθοδικά διαστήματα βαδίσματος στο τρέξιμο τους, θα αποκτήσουν την ικανότητα να ανακάμπτουν ταχύτερα και να χτυπήσουν ακόμη και ένα προσωπικό ρεκόρ! Πως λειτουργεί:

Το σώμα σας κουράζεται λιγότερο όταν προσθέτετε περπάτημα στο τρέξιμο σας. Αν περιμένετε μέχρι το σώμα σας να «ζητήσει» να κάνει ένα διάλειμμα για βάδισμα, είστε ήδη πολύ πίσω. Προσθέτοντας διαλείμματα βάδισης από την αρχή της κούρσας, όταν εξακολουθείτε να νιώθετε δυνατοί και ξεκούραστοι, διασφαλίζετε ότι θα εξοικονομήσετε περισσότερη ενέργεια για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Το μυαλό ξεπερνά τα εμπόδια. Αν ξεκινάτε μια μακρά πορεία, πιθανότατα να έχετε ήδη επικεντρωθεί στο πώς θα μπορέσετε να εκτελέσετε έξι ή περισσότερα συνεχόμενα μίλια ανάλογα με το στόχο σας. Αντί να εστιάζετε στη φαινομενικά ανυπέρβλητη απόσταση από την αρχή, ο προγραμματισμός ενός διαλείμματος με περπάτημα επιτρέπει στο μυαλό σας να «ξεκουράζεται» και να ξεπερνά τα εμπόδια.

Ανακάμπτετε γρηγορότερα. Κάνοντας μικρά διαστήματα βάδισης επιτρέπετε στις αρθρώσεις σας να κάνουν ένα διάλειμμα από το συνεχές 100% του τρεξίματος. Η λιγότερη πίεση στα πόδια σας σε όλη τη διάρκεια της κούρσας επιτρέπει την ταχύτερη ανάκαμψη του σώματος σας και ταυτόχρονα σας βοηθά να επιστρέψετε πιο γρήγορα στις μετέπειτα υποχρεώσεις της ημέρας. Η ελεγχόμενη βουτιά του καρδιακού ρυθμού σας κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος με περπάτημα βελτιώνει τη συλλογή των ενδορφινών που παράγονται φυσικά κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, διατηρώντας το μυαλό και το σώμα σας σε πολύ καλύτερη κατάσταση.

Κοινοποίηση.

Αφήστε μια απάντηση