Κρασί: Άνοδος της παγκόσμιας αγοράς μέχρι το 2021

Την ανοδική πορεία της παγκόσμιας αγοράς οίνου καταγράφουν νέες εκτιμήσεις σε έκθεση της Global Data. Συγκεκριμένα, προβλέπεται αύξηση κατά 4,7% σε αξία, έως το 2021. Η πιο ενεργή ζώνη ανάπτυξης στον κόσμο είναι η Asia-Pacific, με χώρες, που θα μπορούσαν να διπλασιάσουν τον όγκο της αγοράς τους, επωφελούμενες το δυναμισμό κατανάλωσης, που εμφανίζουν. Η Ανατολική […]

4 Σεπτεμβρίου 2017

του/της Ανδρέας Κούκουρας

Την ανοδική πορεία της παγκόσμιας αγοράς οίνου καταγράφουν νέες εκτιμήσεις σε έκθεση της Global Data.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται αύξηση κατά 4,7% σε αξία, έως το 2021. Η πιο ενεργή ζώνη ανάπτυξης στον κόσμο είναι η Asia-Pacific, με χώρες, που θα μπορούσαν να διπλασιάσουν τον όγκο της αγοράς τους, επωφελούμενες το δυναμισμό κατανάλωσης, που εμφανίζουν. Η Ανατολική Ευρώπη θα είναι επίσης ζώνη ανάπτυξης, με προβλέψεις για αύξηση της κατανάλωσης.

ΠΤΩΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΓΟΡΑ

Πάντως, οι ίδιες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι – σε σχέση με τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά – το κρασί ενδέχεται να δει το μερίδιο αγοράς του να υποχωρεί για την ίδια περίοδο, λόγω της πτώσης της κατανάλωσης στη Μέση Ανατολή, στην Αφρική, στη Λατινική Αμερική, στη Δυτική Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική.

ΑΝΟΔΟΣ ΤΩΝ PRIVATE LABEL

Αξίζει να σημειωθεί η σημαντική άνοδος του private label στο σύνολο του κλάδου του κρασιού παγκοσμίως, με το μερίδιό του να φτάνει στο 9%, στα 2,2 δισ. λίτρα το 2016. Το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά PL έχει η Δυτική Ευρώπη, ακολουθούμενη από τη Βόρεια Αμερική.

KATAKEΡΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ

Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για έναν κατακερματισμένο κλάδο, σε μεγάλο βαθμό, με τέσσερα κορυφαία brand – Changyu, Franzia, Tonghua, and Golden Kaan. Από την άλλη πλευρά, οι E & J Gallo Winery, Constellation Brands Inc., Yantai Changyu Pioneer Wine Co Ltd., Treasury Wine Estates Vintners Limited, και Franzia Wines αναδείχθηκαν την περυσινή χρονιά ως οι ηγέτιδες δυνάμεις, με μερίδιο 10,3% στις συνολικές πωλήσεις (όγκος)

ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ TO RETAIL

Το Νο1 κανάλι διανομής για την παγκόμια αγορά είναι τα Hypermarket και τα Supermarket, με μερίδιο 41,2% επί του όγκου, το 2016 (που αποδίδεται στην αναπτυγμένη οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου σε σημαντικές αγορές, από όπου και οι περισσότεοι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν κρασί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

5 Δεκεμβρίου 2024