Ο Νίκας πουλά το κατίκι Δομοκού

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Στα “χέρια” της οικογένειας Παντελιάδη, περνά το brand κατίκι Δομοκού. Το συγκεκριμένο brand ανήκει στην Δομοκός ΑΕ θυγατρική εταιρεία της αλλαντοβιομηχανίας Π.Γ. Νίκας η οποία έχει περάσει στον έλεγχο της Givenrise, συμφερόντων της Chipita του κ. Σπύρου Θεοδωρόπουλου.

Οι δύο πλευρές βρίσκονται ένα βήμα πριν τις τελικές υπογραφές, οι οποίες αναμένεται να “πέσουν” την ερχόμενη Δευτέρα. Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο αν το συγκεκριμένο brand θα περάσει στην εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ συμφερόντων της οικογένειας Παντελιάδη ή αν θα μπει κάτω από την ομπρέλα της Quality Brands International (QBI) η οποία ελέγχεται από κοινού, από την ΟΠΤΙΜΑ και από τον ιταλικό όμιλο Granarolo (κατέχει το 50,01% της QBI).

Στην οικονομική χρήση που έληξε στις 31/12/2016 ο τζίρος της Δομοκός ΑΕ, η οποία παράγει το Κατίκι Δομοκού ένα παραδοσιακό τυροκομικό προϊόν, το οποίο είναι Π.Ο.Π. (Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης), διαμορφώθηκε σε 3,421 εκατ. ευρώ ενώ εμφάνισε ζημιές 135.026 ευρώ. Η διοίκηση της ΟΠΤΙΜΑ εκτιμά ότι η συγκεκριμένη κατηγορία, αν και μικρή στο σύνολο της αγοράς τυροκομικών προϊόντων, έχει προοπτικές ανάπτυξης.

Η οικογένεια Παντελιάδη, η οποία εκτός από την ΟΠΤΙΜΑ, την QBI και την ΗΠΕΙΡΟΣ ελέγχει και τις αλυσίδες METRO και My Market, έχει δηλώσει την πρόθεσή της να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στις εξελίξεις στον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας και δη των τυροκομικών.

Πριν από λίγους μήνες, και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης της συνεργασίας της ΟΠΤΙΜΑ με τον ιταλικό όμιλο Granarolo ο κ. Στέφανος Παντελιάδης διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ είχε δηλώσει: “έχουμε συζητήσει με τους Ιταλούς επενδυτικές ευκαιρίες εξαγορών εγχώριων εταιρειών παραγωγής γαλακτοκομικών, όπως το ελληνικό γιαούρτι, ωστόσο θεωρούμε πως δεν ήρθε ακόμη η κατάλληλη στιγμή για να προχωρήσουν σημαντικά deals”. Ο ίδιος τότε είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο μέσα στους επόμενους 12-24 μήνες να υπάρξει κάποια εξέλιξη και σε αυτό το μέτωπο.

Η αγορά τυροκομικών προϊόντων στο επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου εμφάνισε αύξηση τζίρου 3,5% (πηγή: Nielsen) με αποτέλεσμα αυτός να ξεπεράσει τα 144 εκατ. ευρώ. Οι μεγάλοι κερδισμένοι ήταν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (+8%), η ΦΑΓΕ (+16,2%), και η ΟΠΤΙΜΑ (+28,3%) ενώ πτώση 8,2% εμφάνισε ο τζίρος της ΗΠΕΙΡΟΣ, της Friesland Campina (-4,2%) της Μινέρβα (-11,5%) και της ΜΕΒΓΑΛ (-13,6%).

Στα “χέρια” της οικογένειας Παντελιάδη, περνά το brand κατίκι Δομοκού. Το συγκεκριμένο brand ανήκει στην Δομοκός ΑΕ θυγατρική εταιρεία της αλλαντοβιομηχανίας Π.Γ. Νίκας η οποία έχει περάσει στον έλεγχο της Givenrise, συμφερόντων της Chipita του κ. Σπύρου Θεοδωρόπουλου.

Οι δύο πλευρές βρίσκονται ένα βήμα πριν τις τελικές υπογραφές, οι οποίες αναμένεται να “πέσουν” την ερχόμενη Δευτέρα. Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο αν το συγκεκριμένο brand θα περάσει στην εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ συμφερόντων της οικογένειας Παντελιάδη ή αν θα μπει κάτω από την ομπρέλα της Quality Brands International (QBI) η οποία ελέγχεται από κοινού, από την ΟΠΤΙΜΑ και από τον ιταλικό όμιλο Granarolo (κατέχει το 50,01% της QBI).

Στην οικονομική χρήση που έληξε στις 31/12/2016 ο τζίρος της Δομοκός ΑΕ, η οποία παράγει το Κατίκι Δομοκού ένα παραδοσιακό τυροκομικό προϊόν, το οποίο είναι Π.Ο.Π. (Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης), διαμορφώθηκε σε 3,421 εκατ. ευρώ ενώ εμφάνισε ζημιές 135.026 ευρώ. Η διοίκηση της ΟΠΤΙΜΑ εκτιμά ότι η συγκεκριμένη κατηγορία, αν και μικρή στο σύνολο της αγοράς τυροκομικών προϊόντων, έχει προοπτικές ανάπτυξης.

Η οικογένεια Παντελιάδη, η οποία εκτός από την ΟΠΤΙΜΑ, την QBI και την ΗΠΕΙΡΟΣ ελέγχει και τις αλυσίδες METRO και My Market, έχει δηλώσει την πρόθεσή της να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στις εξελίξεις στον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας και δη των τυροκομικών.

Πριν από λίγους μήνες, και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης της συνεργασίας της ΟΠΤΙΜΑ με τον ιταλικό όμιλο Granarolo ο κ. Στέφανος Παντελιάδης διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ είχε δηλώσει: “έχουμε συζητήσει με τους Ιταλούς επενδυτικές ευκαιρίες εξαγορών εγχώριων εταιρειών παραγωγής γαλακτοκομικών, όπως το ελληνικό γιαούρτι, ωστόσο θεωρούμε πως δεν ήρθε ακόμη η κατάλληλη στιγμή για να προχωρήσουν σημαντικά deals”. Ο ίδιος τότε είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο μέσα στους επόμενους 12-24 μήνες να υπάρξει κάποια εξέλιξη και σε αυτό το μέτωπο.

Η αγορά τυροκομικών προϊόντων στο επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου εμφάνισε αύξηση τζίρου 3,5% (πηγή: Nielsen) με αποτέλεσμα αυτός να ξεπεράσει τα 144 εκατ. ευρώ. Οι μεγάλοι κερδισμένοι ήταν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (+8%), η ΦΑΓΕ (+16,2%), και η ΟΠΤΙΜΑ (+28,3%) ενώ πτώση 8,2% εμφάνισε ο τζίρος της ΗΠΕΙΡΟΣ, της Friesland Campina (-4,2%) της Μινέρβα (-11,5%) και της ΜΕΒΓΑΛ (-13,6%).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ