Επιβραβεύσεις και νίκη η συνεργασία μας με την Expert

0

Συνέντευξη: Ελένη Βαρτζή για τη συνεργασία με την εταιρία Expert

Σε συνέντευξη που παραχώρησε η αντιπρόεδρος της εταιρίας Expert International κα Ελένη Βαρτζή, που είναι συνιδιοκτήτρια της ΒΑΡΤΖΗ Ε. και Α. Ο.Ε., η οποία δραστηριοποιείται στην Ν. Αρτάκη Εύβοιας, για την εμπειρία της από τη συνεργασία αυτή, είπε:

Πώς ξεκίνησε η συνεργασία σας με την Expert;

Ε.Β Το 2013, 10 μέτοχοι, ένας εκ των οποίων και η δική μας επιχείρηση, ίδρυσαν την “Εμποροβιομηχανική”, την εταιρεία που μέχρι και σήμερα κατέχει τη διαχείριση του σήματος “Expert” στην Ελλάδα. Η δική μας εταιρεία, ΒΑΡΤΖΗ Ε. και Α. Ο.Ε., αποτελείται από δύο μετόχους, εμένα και την αδερφή μου, Αντριάνα. Στον χώρο των ηλεκτρικών ειδών δραστηριοποιούμαστε από το 1977, όποτε και η εταιρεία βρισκόταν στα χέρια του πατέρα μου.

Ποια είναι η εμπειρία συνεργασίας με μια αλυσίδα διεθνούς εμβέλειας;

Ε.Β Έχοντας προσωπική επαφή με την Expert International, σαν αντιπρόεδρος του Δ.Σ., μπορώ με βεβαιότητα να πω πως πρόκειται για μια άριστη συνεργασία που φέρει συνεχώς επιβραβεύσεις και “νίκες”. Ήταν δίπλα μας από την αρχή, δίνοντάς μας όλο το απαραίτητο “know how” που θα μας έκανε και μας κάνει υπολογίσιμη δύναμη, στηρίζοντάς μας στο δύσκολο δρόμο της επιβίωσης απέναντι σε μεγάλους ανταγωνιστές, όταν εμείς ήμασταν ακόμη “νέοι” και χτίζαμε την αξιοπιστία μας στις επιλογές του κοινού.

Εξετάζοντας επιπλέον τις επικρατούσες συνθήκες και δυσκολίες, τα οφέλη αυτά γίνονται ακόμη μεγαλύτερα. Ένα από αυτά είναι η δυνατότητα εισαγωγής του δικού μας brand, του brand Kendo, το οποίο καλύπτει τον τομέα των λευκών συσκευών και τώρα πια και των τηλεοράσεων. Έτσι σήμερα πια στεκόμαστε με αξιοπρέπεια στο χώρο και βασίζουμε ανοδικά, κατακτώντας ολοένα και περισσότερο την εμπιστοσύνη του κόσμου.

Γιατί επιλέγει ένα επιχειρηματίας να μπει στη μεγάλη πια οικογένεια της Expert Hellas;

Ε.Β Γιατί υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων, από τον Γενικό διευθυντή, μέχρι όλους τους ανθρώπους του γραφείου που φροντίζει ακόμη και τη μικρότερη λεπτομέρεια και εξασφαλίζει λύσεις και προτάσεις ποιότητας στον κάθε συνεργάτη. Από την επιλογή των κωδικών μέχρι τις προωθητικές ενέργειες, αισθάνεσαι πως έχεις στο πλάι σου ένα σπουδαίο στήριγμα που είναι δίπλα σου ανά πάσα στιγμή.

Πώς έχει εξελιχθεί η ανάγκη του αγοραστικού κοινού μέσα στα χρόνια;

Ε.Β Έχουμε τη μεγάλη χαρά ως κατάστημα να έχουμε ένα σταθερό κοινό εδώ και χρόνια κι αυτό γιατί φέροντας την υπογραφή του “Ειδικού” έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. Παράλληλα, πολύς νέος κόσμος μας προτιμάει, χτίζοντας έτσι συνεχώς νέες σχέσεις που ο χρόνος τις κάνει κι αυτές σταθερές. Βέβαια, μέσα στα χρόνια φυσικά και παρατηρείται μια αλλαγή στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κόσμου, κυρίως στο θέμα της τιμής, αλλά το γεγονός πως πάντα κρατάμε τις τιμές σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό συμβάλλει στην εξασφάλιση αυτής της σταθερότητας.

Ποια προϊόντα είναι best sellers;

Ε.Β Τα πλυντήρια και οι τηλεοράσεις που αποτελούν προϊόντα που υπάρχουν απαραίτητα σε κάθε σπίτι και τελευταία χρόνια, χάρη στην αύξηση των ανακαινίσεων σπιτιών και η αγορά των εντοιχιζόμενων συσκευών και των μικροσυσκευών έχει αυξηθεί αισθητά.

Ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας που τόσα χρόνια σας κρατάει σταθερούς στις επιλογές του κόσμου;

Ε.Β Η απάντηση είναι στην καλή διάθεση. Είναι σημαντικό να μπαίνει ο πελάτης σε ένα κατάστημα που του χαμογελούν, που είναι πρόθυμοι να τον εξυπηρετήσουν και να βρουν μαζί του λύσεις. Φυσικά η ποιότητα και η ποικιλία των προϊόντων είναι βασικό, αλλά η οικοδόμηση της προσωπικής σχέσης με το κοινό είναι το κλειδί για την επιτυχία.

 

Κοινοποίηση.

Αφήστε μια απάντηση