Παπουτσάνης: Μπαίνει στα σαµπουάν και µιλάει µε την Johnson

Σε μία νέα κατηγορία προϊόντων μπαίνει κατά το προσεχές χρονικό διάστημα η Παπουτσάνης, η οποία θα φέρει στα ράφια και σαμπουάν, με την ονομασία Hair Chic. H εταιρεία, την ίδια στιγμή, βρίσκεται σε συζητήσεις με την Johnson, με την οποία συνεργαζόταν έως και το 2015, πριν η πολυεθνική μεταφέρει την παραγωγή της στην Τουρκία. Σύμφωνα […]

17 Οκτωβρίου 2018

του/της Ανδρέας Κούκουρας

Σε μία νέα κατηγορία προϊόντων μπαίνει κατά το προσεχές χρονικό διάστημα η Παπουτσάνης, η οποία θα φέρει στα ράφια και σαμπουάν, με την ονομασία Hair Chic.

H εταιρεία, την ίδια στιγμή, βρίσκεται σε συζητήσεις με την Johnson, με την οποία συνεργαζόταν έως και το 2015, πριν η πολυεθνική μεταφέρει την παραγωγή της στην Τουρκία. Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της βιομηχανίας, Μενέλαο Τασόπουλο, ο οποίος μίλησε από το βήμα του Χρηματιστηρίου Αθηνών, η Παπουτσάνης είχε την παραγωγή προϊόντων της πολυεθνικής, τα οποία κάλυπταν περίπου 4 εκατ. ευρώ του τζίρου της, ενώ στόχος είναι η επανάκτηση της συνεργασίας των δύο πλευρών στο μέλλον.

ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΠΩΝΟΜΑΖΑΣ

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει η Παπουτσάνης τα τελευταία χρόνια στην παραγωγή και διάθεση ειδικών κατηγοριών σαπωνομάζας, με προορισμό κυρίως τις αγορές του εξωτερικού, δεδομένου ότι στη χώρα μας η διάθεση σαπωνομάζας καλύπτει μόλις 500 χιλ. ευρώ του τζίρου της εταιρείας.

Αυτή τη στιγμή, η Παπουτσάνης, ούσα το Νο 3 στην Ευρώπη στην παραγωγή σαπουνιού, ευελπιστεί να καταστεί σταδιακά ο δεύτερος τη τάξει παίκτης της αγοράς, μετά την πρόσφατη πτώχευση της κορυφαίας παραγωγικής εταιρείας της Ευρώπης στη Γερμανία, αναπτύσσοντας συνεργασίες με κάποιους από τους πελάτες της, με τους οποίους βρίσκεται σε συζητήσεις.

DATA

Kύκλος εργασιών α’ εξάμηνο 2018: 12 εκατ. ευρώ

2017: 10 εκατ. ευρώ Μεταβολή: 20%

Πωλήσεις ανά κανάλι

Own brands: 25%

Contract manufacturing: 29%

Hotel Amenities: 32%

Specialty soap bases: 14%

ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ Η ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ

Σύμφωνα με τον κύριο Τασόπουλο, το περιθώριο EBITDA στα επώνυμα προϊόντα της Παπουτσάνης κινείται περίπου στο 12-13%, με τον ίδιο να το χαρακτηρίζει μη ικανοποιητικό, εκτιμώντας ότι μπορεί να βελτιωθεί. Η εταιρεία, σύμφωνα με τον επικεφαλής της, επενδύει στα επώνυμα, παρά το γεγονός ότι το ΕΒΙΤDΑ είναι το χαμηλότερο από τις υπόλοιπες κατηγορίες διάθεσης των προϊόντων, τόσο λόγω των παροχών στα σούπερ μάρκετ με ανταγωνιστές τις πολυεθνικές, όσο και λόγω των προσφορών 1+1.

ΣΤΟΧΟΣ ΤΑ HIGH-END ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΣΕΙΡΕΣ

Στον ξενοδοχειακό τομέα, η εταιρεία εμφανίζει φέτος μονοψήφια, ωστόσο ικανοποιητική ανάπτυξη. Η Παπουτσάνης εστιάζει σε δικές της καινούργιες σειρές, που θα λανσάρει κυρίως μέσα από νέες συνεργασίες με μάρκες του εξωτερικού, με στόχο τα high-end ξενοδοχεία.

ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΕ CONTRACT

Στον τομέα contract manufacturing, η Παπουτσάνης εμφανίζει σημαντική ανάπτυξη το 2018, βλέποντας σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης στο εξωτερικό, σε συνεργασία με πολυεθνικούς πελάτες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

28 Μαρτίου 2024