Ειδήσεις από τη Βόρεια Εύβοια

Η Βόρεια Εύβοια συγκοινωνεί με τη Στερεά δια ξηράς, μέσω Χαλκίδας, ενώ δια θαλάσσης μέσω της πορθμειακής γραμμής Λουτρών Αιδηψού -Αρκίτσας. Όπως και με την υπόλοιπη κεντρική Ελλάδα. Ακόμα μέσω της πορθμειακής γραμμής Αγιόκαμπου -Γλύφας και με Θεσσαλία, Βόρεια Ελλάδα. Δύο πορθμειακές γραμμές σημαντικότατες στην κίνηση της περιοχής. Ενώ όμως αυτή της Αιδηψού έχει ελαχιστοποιήσει […]

28 Ιανουαρίου 2019

του/της Newsroom

  • Η Βόρεια Εύβοια συγκοινωνεί με τη Στερεά δια ξηράς, μέσω Χαλκίδας, ενώ δια θαλάσσης μέσω της πορθμειακής γραμμής Λουτρών Αιδηψού -Αρκίτσας. Όπως και με την υπόλοιπη κεντρική Ελλάδα. Ακόμα μέσω της πορθμειακής γραμμής Αγιόκαμπου -Γλύφας και με Θεσσαλία, Βόρεια Ελλάδα. Δύο πορθμειακές γραμμές σημαντικότατες στην κίνηση της περιοχής. Ενώ όμως αυτή της Αιδηψού έχει ελαχιστοποιήσει γενικώς τα προβλήματα στο χώρο της, η αντίστοιχη του Αγιόκαμπου παρουσιάζει ζημιές, στο οδόστρωμα πρόσβασης της και καλό θα ήταν με την ασφαλτόστρωση του να γίνει καθώς πρέπει και ο παρακείμενος χώρος του πάρκινγκ. Ακόμα δεν θα ήταν άσχημο πράγμα, η τοποθέτηση μιας προκατασκευασμένης μικρής αίθουσας επιβατών, που θα βοηθήσει την κατάσταση σε δύσκολες καιρικές συνθήκες (χειμερινές και θερινές).

  • Η δημοσιογραφική μου ιδιότητα με οδηγεί σε πολλά σημεία της Στερεάς και όχι μόνο. Και εκείνο που βλέπω στους θερινούς τουριστικούς προορισμούς, στην καρδιά πάντα του χειμώνα, είναι ότι για αυτούς η λέξη εργοτάξιο θεωρείται λίγη, ώστε να εκφράσει το σύνολο των εργασιών, που επιχειρούνται από τους εμπλεκόμενους παράγοντες. Επισκευές σε πεζοδρόμια, αυτό τουλάχιστον το βλέπουμε στη Λουτρόπολη Αιδηψού, βαψίματα και επιδιορθώσεις σε παγκάκια και παραθαλάσσια κάγκελα, κηποκομία με άνθη, ασφαλτοστρώσεις κλπ. Η εμεπιρία βέβαια προηγούμενων ετών από τους προορισμούς της περιοχής μας “λέει” ότι εδώ γίνονται ελάχιστα και το χειρότερο την “τελευταία στιγμή”, με αποτέλεσμα να βασιλεύει η προχειρότητα και η ανεπάρκεια. Έτσι όμως τα θέρετρα της Βόρειας Εύβοιας δεν μπορούν να είναι ανταγωνιστικά αυτών της Στερεάς και το κυριότερο, άλλων νησιών.

  • Φαίνεται πως αλλού βαδίζουμε εμείς και σε άλλους δρόμους Δημοτικοί και Περιφερειακοί σύμβουλοι στη Βόρεια Εύβοια. Και στους δύο Δήμους της περιοχής, μετά τα αλλεπάλληλα κύματα κακοκαιρίας, υπάρχουν τεράστιες τρύπες, όχι μόνο στο ορεινό οδικό δίκτυο, αλλά, το κυριότερο και στο κεντρικό. Φυσικά το πρόβλημα μεγάλωσε γιατί δεν είχαν δοθεί λύσεις ούτε από προηγούμενες φθορές, ενώ και όσα μπαλώματα τοποθετήθηκαν με ανορθόδοξο πάντα τρόπο, εξαφανίστηκαν γρήγορα. Ασφαλώς οι κίνδυνοι για οδηγούς και οχήματα είναι τεράστιοι και έρχονται να προστεθούν σε αυτούς, ενός απαρχαιωμένου οδικού δικτύου, όχι μόνο για τον “προ Χριστού”, ασφαλτοτάπητα, αλλά και για τον τρόπο χάραξης του.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

28 Μαρτίου 2024