Δύο οι “γαλάζιες” υποψηφιότητες και στο Δήμο Αθηναίων

Την υποψηφιότητά του για τον Δήμο της Αθήνας προανήγγειλε με ολοκληρωμένη μάλιστα την επικοινωνιακή ταυτότητα της πρωτοβουλίας, «Αθήνα και πάλι Αθήνα», ο πρώην υπουργός και ιστορικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Βουλγαράκης. Η είδηση “ήρθε” μέσω ανάρτησης του πρώην πρωτοκλασσάτου Υπουργού στο Facebook, η οποία μάλιστα συνοδεύονταν από διαφημιστικό σποτάκι και φωτογραφίες. “Έχω μια πόλη στην καρδιά […]

16 Μαρτίου 2019

του/της Newsroom

Την υποψηφιότητά του για τον Δήμο της Αθήνας προανήγγειλε με ολοκληρωμένη μάλιστα την επικοινωνιακή ταυτότητα της πρωτοβουλίας, «Αθήνα και πάλι Αθήνα», ο πρώην υπουργός και ιστορικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Βουλγαράκης.

Η είδηση “ήρθε” μέσω ανάρτησης του πρώην πρωτοκλασσάτου Υπουργού στο Facebook, η οποία μάλιστα συνοδεύονταν από διαφημιστικό σποτάκι και φωτογραφίες.

“Έχω μια πόλη στην καρδιά μου! Είμαι περήφανος για την ιστορία της. Θυμάμαι και αναπολώ πολλές φορές, τις φωτεινές στιγμές της. Την έχω ζήσει στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ξέρω τις δυνατότητές της αλλά και βιώνω τις αδυναμίες της. Τη βλέπω εγκαταλελειμμένη και πληγωμένη. Ακούω τα γιατί των ανθρώπων της. Την έχω ονειρευτεί στην προοπτική της καθαρή, ασφαλή, φιλική, σύγχρονη και φωτεινή. Για αυτό το όραμα, έχω το σχέδιο και θέλω να γίνει πραγματικότητα. Έχω την Αθήνα στην καρδιά μου και για αυτή την Αθήνα αξίζει να αγωνιστούμε! ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΘΗΝΑ” αναφέρει στο μήνυμα-αναγγελία της υποψηφιότητάς του ο Γιώργος Βουλγαράκης.

 

Η συγκεκριμένη υποψηφιότητα ωστόσο, που εμφανίζεται ως το “αντίπαλο δέος” της γαλάζιας υποψηφιότητας του Κώστα Μπακογιάννη για το Δήμο Αθήνας, έρχεται να προστεθεί σε μια λίστα υποψηφίων αυτοδιοικητικών ανά την Ελλάδα, οι οποίοι έρχονται σε ευθεία ρήξη με την απόφαση του κόμματος να πριμοδοτήσει νέα πρόσωπα ως “Εκλεκτούς Υποψήφιους της Πειραιώς”.

Πρόκειται άραγε για μια δυναμική “συνιστώσα” στα σπλάχνα της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη, αποφασισμένη να προκαλέσει ισχυρούς κομματικούς τριγμούς; Ή μήπως εντάσσεται στο πλαίσιο μιας καλοσχεδιασμένης στρατηγικής για την επικοινωνιακή διαχείριση του όποιου αποτελέσματος από τις επικείμενες -δημοψηφιστικές όπως τις ανήγαγαν- κάλπες;

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

28 Μαρτίου 2024