Για τους μικρούς μας φίλους Ποπ Κινόα – Quinoa Puffs

Ξέπλυνε σε ένα ψιλό σουρωτήρι την κινόα σε τρεχούμενο κρύο νερό. Η συσκευασμένη κινόα συνήθως είναι ήδη πλυμένη για να φύγει η πικρή γεύση της, η φυσική της άμυνα απέναντι στα έντομα και τα ζώα στη φύση, εκτός όμως

Ξέπλυνε σε ένα ψιλό σουρωτήρι την κινόα σε τρεχούμενο κρύο νερό. Η συσκευασμένη κινόα συνήθως είναι ήδη πλυμένη για να φύγει η πικρή γεύση της, η φυσική της άμυνα απέναντι στα έντομα και τα ζώα στη φύση, εκτός όμως κι αν μαγειρεύεις τακτικά μια συγκεκριμένη μάρκα, καλό είναι να την ξεπλύνεις για να είσαι σίγουρη. Μετάφερε την κινόα σε μια λαμαρίνα φούρνου που θα έχεις στρώσει με χαρτί φούρνου και άφησέ τη όλη τη νύχτα για να στεγνώσει ή βάλε τη για μερικές ώρες σε χλιαρό φούρνο (στους 50 βαθμούς). Σε κάθε περίπτωση, ανακάτευέ την τακτικά.


Μπορείς να φτιάξεις «ποπ» κινόα σε ένα τηγάνι με βαρύ πάτο ή σε μια κατσαρόλα με καπάκι. Η κινόα δεν θα έχει τον… εκρηκτικό ενθουσιασμό του καλαμποκιού αλλά και πάλι το καπάκι είναι απαραίτητο. Ζέστανε το σκεύος σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και πρόσθεσε μισό φλιτζάνι κινόα. Μπορείς να την φτιάξεις στεγνή ή για καλύτερο γευστικό και τραγανό αποτέλεσμα να προσθέσεις μισό κουτάλι της σούπας ελαιόλαδο. Σκέπασε το σκεύος και ανάδευέ το για να μην κολλήσει η κινόα. Αν η κατσαρόλα σου είναι βαθιά μπορείς να παραλείψεις το καπάκι και να ανακατεύεις την κινόα με μια σπάτουλα. Όταν φουσκώσουν τα σποράκια, άπλωσέ τα σε ένα φαρδύ ταψί και άφησέ τα να κρυώσουν.
Tip: Μπορούμε να χρησιμοποιήσεις τη φουσκωμένη κινόα στο πρωινό μας, σκέτη ή προσθέτοντάς την σε μείγμα για musli, επίσης να την προσθέσουμε σε μπάλες ενέργειας, σε μάφιν, σε μπισκότα και ψωμιά για να αυξήσεις την περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Για να φτιάξουμε γλυκιές μπάρες ενέργειας μαζί με μέλι ή νέκταρ αγαύης.
Αποθήκευσε την φουσκωμένη κινόα σε αεροστεγές δοχείο για να διατηρηθεί τραγανή.
νέκταρ αγαύης: Σιρόπι από αγαύη ως υποκατάστατο ζάχαρης.
Οι βλαβερές συνέπειες της ζάχαρης είναι από τα λίγα πράγματα που οι περισσότεροι ειδικοί σε θέματα υγείας συμφωνούν σχεδόν απόλυτα. Ο καθένας μας πλέον ξέρει ότι η ζάχαρη είναι ανθυγιεινή και οι περισσότεροι άνθρωποι συνειδητά προσπαθούν να την περιορίσουν στο ελάχιστο. Δεν αποτελεί, επίσης, έκπληξη, ότι όλα τα υπόλοιπα είδη γλυκαντικών ουσιών έχουν γίνει πολύ δημοφιλή, ως υποκατάστατα της ζάχαρης, είτε είναι εντελώς φυσικά, είτε είναι πολύ επεξεργασμένα.
Ένα από αυτά τα γλυκαντικά είναι και το νέκταρ, ή σιρόπι, από αγαύη (Agave). Προβάλλεται ως ένα φυσικό γλυκαντικό και διατίθεται στο εμπόριο ως μια ουσία που είναι φιλική ακόμα και προς τα άτομα με διαβήτη, αφού δεν εκτοξεύει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Ξέπλυνε σε ένα ψιλό σουρωτήρι την κινόα σε τρεχούμενο κρύο νερό. Η συσκευασμένη κινόα συνήθως είναι ήδη πλυμένη για να φύγει η πικρή γεύση της, η φυσική της άμυνα απέναντι στα έντομα και τα ζώα στη φύση, εκτός όμως κι αν μαγειρεύεις τακτικά μια συγκεκριμένη μάρκα, καλό είναι να την ξεπλύνεις για να είσαι σίγουρη. Μετάφερε την κινόα σε μια λαμαρίνα φούρνου που θα έχεις στρώσει με χαρτί φούρνου και άφησέ τη όλη τη νύχτα για να στεγνώσει ή βάλε τη για μερικές ώρες σε χλιαρό φούρνο (στους 50 βαθμούς). Σε κάθε περίπτωση, ανακάτευέ την τακτικά.


Μπορείς να φτιάξεις «ποπ» κινόα σε ένα τηγάνι με βαρύ πάτο ή σε μια κατσαρόλα με καπάκι. Η κινόα δεν θα έχει τον… εκρηκτικό ενθουσιασμό του καλαμποκιού αλλά και πάλι το καπάκι είναι απαραίτητο. Ζέστανε το σκεύος σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και πρόσθεσε μισό φλιτζάνι κινόα. Μπορείς να την φτιάξεις στεγνή ή για καλύτερο γευστικό και τραγανό αποτέλεσμα να προσθέσεις μισό κουτάλι της σούπας ελαιόλαδο. Σκέπασε το σκεύος και ανάδευέ το για να μην κολλήσει η κινόα. Αν η κατσαρόλα σου είναι βαθιά μπορείς να παραλείψεις το καπάκι και να ανακατεύεις την κινόα με μια σπάτουλα. Όταν φουσκώσουν τα σποράκια, άπλωσέ τα σε ένα φαρδύ ταψί και άφησέ τα να κρυώσουν.
Tip: Μπορούμε να χρησιμοποιήσεις τη φουσκωμένη κινόα στο πρωινό μας, σκέτη ή προσθέτοντάς την σε μείγμα για musli, επίσης να την προσθέσουμε σε μπάλες ενέργειας, σε μάφιν, σε μπισκότα και ψωμιά για να αυξήσεις την περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Για να φτιάξουμε γλυκιές μπάρες ενέργειας μαζί με μέλι ή νέκταρ αγαύης.
Αποθήκευσε την φουσκωμένη κινόα σε αεροστεγές δοχείο για να διατηρηθεί τραγανή.
νέκταρ αγαύης: Σιρόπι από αγαύη ως υποκατάστατο ζάχαρης.
Οι βλαβερές συνέπειες της ζάχαρης είναι από τα λίγα πράγματα που οι περισσότεροι ειδικοί σε θέματα υγείας συμφωνούν σχεδόν απόλυτα. Ο καθένας μας πλέον ξέρει ότι η ζάχαρη είναι ανθυγιεινή και οι περισσότεροι άνθρωποι συνειδητά προσπαθούν να την περιορίσουν στο ελάχιστο. Δεν αποτελεί, επίσης, έκπληξη, ότι όλα τα υπόλοιπα είδη γλυκαντικών ουσιών έχουν γίνει πολύ δημοφιλή, ως υποκατάστατα της ζάχαρης, είτε είναι εντελώς φυσικά, είτε είναι πολύ επεξεργασμένα.
Ένα από αυτά τα γλυκαντικά είναι και το νέκταρ, ή σιρόπι, από αγαύη (Agave). Προβάλλεται ως ένα φυσικό γλυκαντικό και διατίθεται στο εμπόριο ως μια ουσία που είναι φιλική ακόμα και προς τα άτομα με διαβήτη, αφού δεν εκτοξεύει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *