Ορισμός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Δήμο Δωρίδος

Στον ορισμό νέων Αντιδημάρχων και τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε αυτούς προχώρησε χτες (13/2) ο Δήμαρχος Δωρίδος, Γιώργος Καπεντζώνης. Παράλληλα αρμοδιότητες ανατέθηκαν και σε συγκεκριμένους Δημοτικούς Συμβούλους. Αναλυτικότερα, με απόφασή του ο Δήμαρχος: Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους που εκλέχτηκαν με την παράταξη του Δημάρχου ως Αντιδημάρχους του Δήμου Δωρίδος, με θητεία  έως 31-8-2020, εντός […]

14 Φεβρουαρίου 2020

του/της Newsroom

Στον ορισμό νέων Αντιδημάρχων και τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε αυτούς προχώρησε χτες (13/2) ο Δήμαρχος Δωρίδος, Γιώργος Καπεντζώνης. Παράλληλα αρμοδιότητες ανατέθηκαν και σε συγκεκριμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

Αναλυτικότερα, με απόφασή του ο Δήμαρχος:

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους που εκλέχτηκαν με την παράταξη του Δημάρχου ως Αντιδημάρχους του Δήμου Δωρίδος, με θητεία  έως 31-8-2020, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.

  1. Μαυρομμάτη Εμμανουήλ (01/09/2019-31/08/2020)
  2. Παλασκώνη Κωνσταντίνο (01/09/2019-31/08/2020)
  3. Πολίτη Σταύρο (01/09/2019-31/08/2020)
  4. Φλέγγα Ιωάννη (01/09/2019-31/08/2020)
  5. Γλυμίτσα Γεώργιο (13/02/2020-12/02/2021)

Μεταβιβάζει σε αυτούς τις παρακάτω αρμοδιότητές του:

Στον Αντιδήμαρχο κ. Μαυρομμάτη Εμμανουήλ:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:

  1. Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και προβλημάτων τους,
  2. Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Εποπτεία και έλεγχο της Δημοτικής Αστυνόμευσης,
  2. Συντήρηση των δημοτικών δρόμων,
  3. Εποπτεία και έλεγχο της Τεχνικής Υπηρεσίας και ειδικότερα:

3.1 Μελετών και τεχνικών έργων,

3.2 Εγκαταστάσεων,

3.3 Κυκλοφοριακού σχεδιασμού και σήμανσης,

  1. Υπογραφή μετακίνησης εντός και εκτός έδρας των Μηχανικών της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου,
  2. Συντήρηση των εγκαταστάσεων βιολογικών καθαρισμών και αποχέτευσης.
  3. Τη συντήρηση των δικτύων ύδρευσης σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου
  4. Τον έλεγχο ποιότητας του πόσιμου νερού (χημικές, μικροβιολογικές και λοιπές αναλύσεις), σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου,
  5. Την εκπροσώπηση του Δήμου στο σύνδεσμο των σφαγείων και τον έλεγχο για την καλή λειτουργία τους,
  6. Εποπτεία αποτύπωσης των παροχών νερού και των υδρομετρητών. Kαταγραφή των καταναλώσεων στους υδρομετρητές για την είσπραξη του εσόδου από το τέλος ύδρευσης, καθώς και την εποπτεία των υπηρεσιών για τον έλεγχο της κατάστασης των φρεατίων, υδρομέτρων, κλπ,
  7. Την εποπτεία, έλεγχο και παρακολούθηση είσπραξης των εσόδων από την αποχέτευση στις Κοινότητες που έχουν βιολογικό καθαρισμό, καθώς και αποχετευτικό δίκτυο.
  8. Συντήρηση των δικτύων άρδευσης,
  9. Τέλεση πολιτικών γάμων,
  10. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,
  11. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων,
  12. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του,

Στον Αντιδήμαρχο κ. Παλασκώνη Κωνσταντίνο:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Βαρδουσίων με αρμοδιότητες και ευθύνη:

  1. Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
  2. Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και προβλημάτων τους,
  3. Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Πολιτικής Προστασίας,
  2. Διαχείρισης οχημάτων και μηχανημάτων έργων,
  3. Εποπτεία του Γραφείου Κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων έργων,
  4. Συντήρησης των αγροτικών δρόμων,
  5. Γεωργικού σχεδιασμού και υποδομών,
  6. Κτηνοτροφικού σχεδιασμού και υποδομών,
  7. Αλιευτικού σχεδιασμού και υποδομών,
  8. Μεταφορών και ειδικότερα αδειοδοτήσεις σχετικά με τον τομέα των μεταφορών και συγκοινωνιών,
  9. Ανάληψη και υλοποίηση δράσεων στο πλαίσιο του προγράμματος «Γαλάζια σημαία»,
  10. Τέλεση πολιτικών γάμων,
  11. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,
  12. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων,
  13. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του,

Στον Αντιδήμαρχο Πολίτη Σταύρο:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Τολοφώνος με αρμοδιότητες και ευθύνη:

  1. Τις ενέργειες για τη διανομή του κάμπου, αποχαρακτηρισμένης δημόσιας έκτασης στην περιοχή των Τοπικών Κοινοτήτων Ελαίας και Τριζονίων.
  2. Τις ενέργειες για την υλοποίηση του έργου «Ταμιευτήρας Τολοφώνος – Χάρμισκο». Ωρίμανση και ένταξη του έργου σε αντίστοιχα προγράμματα γέφυρες στο νέο ΕΣΠΑ.
  3. Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
  4. Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και  προβλημάτων τους,
  5. Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Εποπτεία και έλεγχο γραφείου περιβαλλοντικής διαχείρισης,
  2. Την εποπτεία της ακτομηχανικής προστασίας και τον εμπλουτισμό των παραλιών του Δήμου σε συνεργασία με την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου (Κ.Ε.Δ) και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας,
  3. Εποπτεία και έλεγχο της Υπηρεσίας Πολεοδομίας και του χωροταξικού σχεδιασμού,
  4. Σχεδιασμό και συντονισμό για την υποστήριξη του Δήμου Δωρίδος από την υπηρεσία δόμησης του Δήμου Δελφών,
  5. Λατομείων,
  6. Αξιοποίηση της Δημοτικής περιουσίας, παρακολούθηση της λειτουργίας κληροδοτημάτων και αξιοποίηση της περιουσίας τους,
  7. Εποπτεία και έλεγχο του αυτοτελούς τμήματος Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής,
  8. Εποπτεία, έλεγχο και παρακολούθηση συγχρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση αναπτυξιακών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ, ΣΕΣ, LEADER),
  9. Τέλεση πολιτικών γάμων,
  10. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,
  11. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων,
  12. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

Στον Αντιδήμαρχο  Φλέγγα Ιωάννη:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:

  1. Την αντιμετώπιση και διαχείριση των προβλημάτων και τις απαραίτητες ενέργειες για την ολοκλήρωση του έργου αναδασμού της πεδιάδας Μόρνου,
  2. Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
  3. Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και προβλημάτων τους,
  4. Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Εποπτεία και έλεγχο του συνόλου των αρμοδιοτήτων της Οικονομικής Υπηρεσίας,
  2. Την εποπτεία, έλεγχο και παρακολούθηση, είσπραξης των εσόδων από τα δημοτικά τέλη φωτισμού και καθαριότητας, τον έλεγχο προς επιβεβαίωση των δηλωθέντων τετραγωνικών μέτρων στεγασμένων χώρων για τον υπολογισμό των αντίστοιχων τελών,
  3. Την εποπτεία και έλεγχο αποτύπωσης των κοιμητηρίων του Δήμου, καθώς και των μνημείων κάθε κοιμητηρίου, προς το σκοπό είσπραξης των αντίστοιχων εσόδων,
  4. Έλεγχο του τομέα καθαριότητας, συντήρησης κοινοχρήστων χώρων,
  5. Εποπτεία, έλεγχο ,παρακολούθηση ,συντονισμό και σχεδιασμό αθλητικών δράσεων του Δήμου:

5.1Την εποπτεία συντήρησης, αδειοδότησης και διαχείρισης των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.

5.2Την εποπτεία της χρήσης από τα αθλητικά σωματεία του Δήμου Δωρίδος στις αθλητικές εγκαταστάσεις.

5.3Την επικοινωνία με τα αθλητικά σωματεία για τα θέματα που τους αφορούν σε σχέση με τις αρμοδιότητες του Δήμου.

5.4 Το σχεδιασμό για την υλοποίηση αθλητικών υποδομών, προγραμμάτων κλπ. σχετικών θεμάτων.

  1. Συντήρηση, εποπτεία και καλή λειτουργία των παιδικών χαρών,
  2. Συντήρηση των κοιμητηρίων,
  3. Συντήρηση του δικτύου δημοτικού ηλεκτροφωτισμού,
  4. Χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, εμπορίου, λαϊκών αγορών,
  5. Εποπτεία για τον εορταστικό και πανηγυρικό διάκοσμο,
  6. Εποπτεία και έλεγχο σύστασης και διαχείρισης της πάγιας προκαταβολής των Κοινοτήτων.
  7. Τέλεση πολιτικών γάμων,
  8. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,
  9. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων,
  10. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

Στον Αντιδήμαρχο Γλυμίτσα Γεώργιο:

Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Εποπτεία, ανάπτυξη και οργάνωση των Διοικητικών Υπηρεσιών, έλεγχο των λειτουργιών τους, με στόχο την αποτελεσματικότητα, διαφάνεια και απόδοση τους, προς το σκοπό διασφάλισης της ποιότητας του παρεχόμενου έργου τους,
  2. Υπογραφή των αποφάσεων χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου. Έλεγχο τήρησης του ωραρίου προσέλευσης και αποχώρησης, όλων των υπαλλήλων του Δήμου,
  3. Εποπτεία και έλεγχο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των e-kep,
  4. Την λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε όλο το Δήμο,
  5. Την Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις υπηρεσίες του Δήμου,
  6. Τη συντήρηση όλων των δημοτικών κτιρίων,
  7. Την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων του Δήμου,
  8. Τον έλεγχο τήρησης του ωραρίου προσέλευσης και αποχώρησης, των υπαλλήλων του Δήμου, τη σύμφωνη γνώμη του για τη χορήγηση αδειών με ή χωρίς αποδοχές, έλεγχο τήρησης των δικαιουμένων ημερών των κανονικών αδειών, καθώς και έλεγχο των πάσης φύσεως αδειών του προσωπικού.
  9. Τέλεση πολιτικών γάμων,
  10. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,
  11. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων,

Β.   Οι Αντιδήμαρχοι ενημερώνονται για την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες τους, από τον καθ΄ ύλη αρμόδιο Αντιδήμαρχο.

Γ.  Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του Δημάρχου θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μαυρομμάτης Εμμανουήλ και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και του Αντιδημάρχου κ. Μαυρομμάτη Εμμανουήλ, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παλασκώνης Κωνσταντίνος.

Εννοείται ότι τα παραπάνω ισχύουν και στις περιπτώσεις απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου να παραστεί ενώπιον άλλων Αρχών ή Οργάνων της Πολιτείας (Υπουργών, Υφυπουργών, Βουλευτών, Κοινοβουλευτικών Εκπροσώπων, Γενικών Γραμματέων Υπουργείων, Περιφερειαρχών, Γενικών Γραμματέων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, κλπ, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερομένων),

Δ.  Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

Ε.   Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων οι καθ΄ ύλη αρμοδιότητές τους θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.

ΣΤ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων οι κατά τόπο αρμοδιότητές τους θα ασκούνται ως εξής: Τον κ.  Μαυρομμάτη Εμμανουήλ θα αναπληρώνει ο κ. Πολίτης Σταύρος. Τον κ. Πολίτη Σταύρο θα αναπληρώνει ο κ. Μαυρομμάτης Εμμανουήλ. Τον κ. Παλασκώνη Κωνσταντίνο θα αναπληρώνει ο κ. Φλέγγας Ιωάννης. Τον κ. Φλέγγα Ιωάννη θα αναπληρώνει ο κ. Παλασκώνης Κωνσταντίνος  Τον κ. Γλυμίτσα Γεώργιο, θα αναπληρώνει ο κ. Μαυρομμάτης Εμμανουήλ.

Η.  Οι Αντιδήμαρχοι υποχρεούνται:

α) Να συμμετέχουν ανελλιπώς στις συνεδριάσεις της Εκτελεστικής Επιτροπής.

β) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την  1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον προγραμματισμό δράσεων για το επόμενο 15μερο στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.

γ) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την  1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον απολογισμό δράσεων του προηγούμενου 15μερου.

δ) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την  1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον αριθμό των αιτημάτων που υποβλήθηκαν με πρωτόκολλο από δημότες ή φορείς στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς τους το προηγούμενο 15ημερο. Τον αριθμό των απαντήσεων και τον αριθμό των εκκρεμοτήτων που αντιστοιχούν σε κάθε 15ημερο.

Α. Ορίζει τους παρακάτω Δημοτικούς Συμβούλους ως Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους και τους αναθέτει χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου ως ακολούθως:

  1. Στον Διαμαντόπουλο Κωνσταντίνο, αναθέτει την επίβλεψη, εποπτεία και συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου:

1.1 Επίβλεψη, εποπτεία και συντονισμό, για την τοποθέτηση κατάλληλου εξοπλισμού στις Κοινότητες του Δήμου προς το σκοπό δημιουργίας δικτύων WI-FI, για χρήση από τους δημότες, καθώς και των ενεργειών για την αδιάλειπτη λειτουργία τους.

1.2 Επίβλεψη, εποπτεία και συντονισμό, για την τοποθέτηση κατάλληλου εξοπλισμού στα Δημοτικά κτίρια για την σύνδεση των υπηρεσιών του Δήμου με το διαδίκτυο (internet), καθώς και των ενεργειών για την αδιάλειπτη λειτουργία τους

1.3 Επίβλεψη, εποπτεία και συντονισμό των υπηρεσιών του Δήμου σχετικά με τα θέματα διαλειτουργικότητας με τις υπηρεσίες του δημόσιου τομέα.

1.4 Εκπροσώπηση του Δήμου για παρεμβάσεις σε αρμόδιους φορείς του δημοσίου (Υπουργεία, ΕΕΤΤ, κλπ) και τηλεοπτικές εταιρίες που εκπέμπουν τηλεοπτικό σήμα, για  εξασφάλιση τηλεοπτικής κάλυψης στις Κοινότητες του Δήμου.

1.5 Επικοινωνία και συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.

  1. Στον Ευσταθίου Ανδρέα, αναθέτει την επίβλεψη, εποπτεία και συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου:

2.1 Κοινωνικών Υπηρεσιών (Υγείας, Πρόνοιας, κλπ),

2.2 Ευπαθών ομάδων πληθυσμού,

2.3 Ανάπτυξης εθελοντισμού,

2.4 Λειτουργία Κοινωνικών Δομών (Κέντρο Κοινότητας, Κοινωνικό Παντοπωλείο, κλπ)

2.5 Επικοινωνία και συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.

  1. Στην Παπαγεωργίου Ελένη, αναθέτει την επίβλεψη, εποπτεία και συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου:

4.1Την εποπτεία και έλεγχο σε θέματα κτηνοτροφίας, με τις κάτωθι επιμέρους δράσεις:

4.1.1. Εισαγωγή στις δημοτικές βοσκές, έλεγχος αυθαίρετης βόσκησης και γενικά αυθαιρεσιών των ανεπιτήρητων και αδέσποτων παραγωγικών ζώων και συντονισμό των ορισθέντων, για το σκοπό αυτό, επιτροπών.

4.2. Την εποπτεία και έλεγχο του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς  στα όρια του Δήμου, το συντονισμό των ορισθέντων, για το σκοπό αυτό, επιτροπών, τη συνεργασία με τις φιλοζωικές οργανώσεις και σωματεία και την ανάπτυξη δράσεων για την επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος.

4.3. Επικοινωνία και συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.

  1. Στον Ταράτσα Δήμο, αναθέτει την επίβλεψη, εποπτεία και συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου:

4.1 Ενδεικτικές  επιμέρους δράσεις για την τουριστική προβολή, την πολιτιστική και επιχειρηματική ανάπτυξη του Δήμου:

4.1.1 Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας Τουρισμού, Πολιτισμού & Επιχειρηματικότητας Δήμου Δωρίδος

4.1.2 Συμμετοχή σε εκθέσεις, δίκτυα, οργανισμούς και φορείς και ανάληψη πρωτοβουλιών για τη σύναψη συνεργασιών, για τον πολιτισμό και τουρισμό.

4.1.3 Μελέτη για τη δημιουργία καταδυτικών πάρκων κλπ. υποδομών στην παραλιακή Δωρίδα

4.1.4. Αποτύπωση πολιτιστικών περιβαλλοντικών και θρησκευτικών διαδρομών.

4.1.5 Υποστήριξη και ανάδειξη τουριστικών επιχειρήσεων και δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων (π.χ. αλιευτικός τουρισμός, καταδύσεις κ.α.)

4.1.6 Διοργάνωση ή συμμετοχή σε πολιτιστικές εκδηλώσεις, συνέδρια,ημερίδες κλπ. δράσεις πολιτισμού και τουρισμού.

4.1.7 Προώθηση του εθελοντισμού και ευαισθητοποίηση των πολιτών, σε δράσεις για την προβολή του Δήμου.

4.2  Τουριστική- επιχειρηματική αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων του Δήμου.

4.3 Επικοινωνία και συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

29 Μαρτίου 2024