Γιατί δεν έλαβαν όλοι ειδοποίηση από το 112 στα κινητά τους

Η πρώτη ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης έφτασε χτες (11/3) το βράδυ στους κατόχους κινητών τηλεφώνων, μετά την ολοκληρωμένη λειτουργία του από τη 1 Ιανουαρίου 2020. Με την ειδοποίηση γίνονταν γνωστές από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας οδηγίες προς τις ευπαθείς ομάδες για τον κορωνοϊό. Το μήνυμα ωστόσο δεν ελήφθη από όλους, κάτι που σχολιάστηκε ιδιαίτερα στα […]

12 Μαρτίου 2020

του/της Newsroom

Η πρώτη ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης έφτασε χτες (11/3) το βράδυ στους κατόχους κινητών τηλεφώνων, μετά την ολοκληρωμένη λειτουργία του από τη 1 Ιανουαρίου 2020. Με την ειδοποίηση γίνονταν γνωστές από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας οδηγίες προς τις ευπαθείς ομάδες για τον κορωνοϊό. Το μήνυμα ωστόσο δεν ελήφθη από όλους, κάτι που σχολιάστηκε ιδιαίτερα στα κοινωνικά δίκτυα.

Πρέπει να κάνουμε κάτι;

Στην ιστοσελίδα της ΓΓΠΠ υπάρχει ένα μπάνερ με τον αριθμό 112. Αφού το πατήσουμε, έχουμε τη δυνατότητα να εγγραφούμε, ώστε να λαμβάνουμε ειδοποιήσεις, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες είτε αφορά έξυπνο κινητό, είτε όχι.

Υπάρχει όμως και η περίπτωση να μην συμβαδίζουν οι οδηγίες για να ρυθμιστεί σχετικά το τηλέφωνό μας και γι’ αυτό καλέσαμε την εταιρεία Samsung. Από ‘κει μας ενημέρωσαν ότι τα έξυπνα τηλέφωνα διαθέτουν αυτόματα τη ρύθμιση για λήψη έκτακτων ειδοποιήσεων, αλλά το μήνυμα δεν ήρθε λόγω του εστάλη μαζικά και υπήρξε υπερφόρτωση των δικτύων. Σταδιακά θα έρθει σε όλους.

Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι από πλευράς Πολιτικής Προστασίας εξετάζεται το γεγονός και γίνονται οι ενέργειες ώστε την επόμενη φορά να μην επαναληφθεί το ίδιο φαινόμενο και το μήνυμα να φτάσει σε όλους ταυτόχρονα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ