Coca-Cola: Πτώση του τζίρου και πάγωμα μελλοντικών σχεδίων

Περικοπές και πάγωμα επενδυτικών σχεδίων προβλέπουν τα μέτρα που επρόκειτο να εφαρμόσει η Coca-Cola, λόγω κορωνοϊού. Παράλληλα, ο όμιλος προχωρεί σε αναίρεση των εκτιμήσεών του για φέτος. Σύμφωνα με την εταιρεία οι πωλήσεις τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο κινήθηκαν

Περικοπές και πάγωμα επενδυτικών σχεδίων προβλέπουν τα μέτρα που επρόκειτο να εφαρμόσει η Coca-Cola, λόγω κορωνοϊού. Παράλληλα, ο όμιλος προχωρεί σε αναίρεση των εκτιμήσεών του για φέτος.

Σύμφωνα με την εταιρεία οι πωλήσεις τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο κινήθηκαν ομαλά και εντός των εκτιμήσεων. Ωστόσο ο Μάρτιος θα είναι αρνητικός λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις που επιβλήθηκαν.

«Δεδομένης της κατάστασης αυτής, εξετάζουμε ήδη μέτρα περιορισμού του κόστους και επανεξετάζουμε τις επενδύσεις marketing και κεφαλαιουχικών δαπανών. Οι ενέργειες αυτές θα βοηθήσουν για να στηριχθεί η κερδοφορία μας», σημείωσε η διοίκηση του ομίλου.

Έντονα φαίνεται να έχει πληγεί η ζήτηση στα «εκτός σπιτιού» κανάλια πωλήσεων σε Κεντρική και Νότια Ευρώπη, λόγω των αυστηρών μέτρων απαγόρευσης της κυκλοφορίας.

Μάλιστα σε αγορές όπου τέθηκαν σε εφαρμογή αυστηρότερα μέτρα, όπως η Ιταλία και χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, η ζήτηση στα «εκτός σπιτιού» κανάλια πωλήσεων επλήγησαν σημαντικά. Όπως σημειώνει η Coca Cola HBC τα συγκεκριμένα «κανάλια» αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες αγορές το 35% με 40% των πωλήσεων.

ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Περικοπές και πάγωμα επενδυτικών σχεδίων προβλέπουν τα μέτρα που επρόκειτο να εφαρμόσει η Coca-Cola, λόγω κορωνοϊού. Παράλληλα, ο όμιλος προχωρεί σε αναίρεση των εκτιμήσεών του για φέτος.

Σύμφωνα με την εταιρεία οι πωλήσεις τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο κινήθηκαν ομαλά και εντός των εκτιμήσεων. Ωστόσο ο Μάρτιος θα είναι αρνητικός λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις που επιβλήθηκαν.

«Δεδομένης της κατάστασης αυτής, εξετάζουμε ήδη μέτρα περιορισμού του κόστους και επανεξετάζουμε τις επενδύσεις marketing και κεφαλαιουχικών δαπανών. Οι ενέργειες αυτές θα βοηθήσουν για να στηριχθεί η κερδοφορία μας», σημείωσε η διοίκηση του ομίλου.

Έντονα φαίνεται να έχει πληγεί η ζήτηση στα «εκτός σπιτιού» κανάλια πωλήσεων σε Κεντρική και Νότια Ευρώπη, λόγω των αυστηρών μέτρων απαγόρευσης της κυκλοφορίας.

Μάλιστα σε αγορές όπου τέθηκαν σε εφαρμογή αυστηρότερα μέτρα, όπως η Ιταλία και χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, η ζήτηση στα «εκτός σπιτιού» κανάλια πωλήσεων επλήγησαν σημαντικά. Όπως σημειώνει η Coca Cola HBC τα συγκεκριμένα «κανάλια» αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες αγορές το 35% με 40% των πωλήσεων.

ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *