#GreeceFromHome: Το φιλόδοξο επαναλανσάρισμα του Discovergreece.com

Αποτελώντας το βασικό όχημα προβολής της χώρας μας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, το Discovergreece.com και η Marketing Greece παρουσιάζουν μία αναβαθμισμένη ταξιδιωτική πλατφόρμα, που ξεναγεί τον χρήστη στην Ελλάδα των εμπειριών και των ξεχωριστών χαρακτηριστικών. Το Discovergreece.com, με φρέσκια αισθητική, δίνει έμφαση στο mobile experience και προσφέρει μια εμπειρία γεμάτη φως και ατμόσφαιρα Ελλάδας μέσα […]

8 Απριλίου 2020

του/της Newsroom

Αποτελώντας το βασικό όχημα προβολής της χώρας μας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, το Discovergreece.com και η Marketing Greece παρουσιάζουν μία αναβαθμισμένη ταξιδιωτική πλατφόρμα, που ξεναγεί τον χρήστη στην Ελλάδα των εμπειριών και των ξεχωριστών χαρακτηριστικών.

Το Discovergreece.com, με φρέσκια αισθητική, δίνει έμφαση στο mobile experience και προσφέρει μια εμπειρία γεμάτη φως και ατμόσφαιρα Ελλάδας μέσα από τις ιστορίες του, οι οποίες θα εμπλουτίζονται και θα ανανεώνονται διαρκώς, αλλά και με την αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων, τα οποία τροφοδοτούν τον χρήστη με περιεχόμενο ταξιδιωτών που έχουν επισκεφθεί τον προορισμό, συντελώντας έτσι στην αυθεντικότητά του.

Μέσα από ένα σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον, προβάλλονται προορισμοί, ιστορία, γαστρονομία, πολιτισμός και φυσική ομορφιά, που θέτουν τον ταξιδιώτη στο επίκεντρο, προσφέροντάς του ένα βιωματικό ταξίδι. Βασικός στόχος της αναβαθμισμένης τουριστικής πλατφόρμας είναι η μεταφορά του πραγματικού στον ψηφιακό κόσμο με τον πιο εμβυθιστικό τρόπο.

Η εικονική περιηγήση του χρήστη στην Ελλάδα, δεν συναντά εμπόδια και σύνορα, καθώς μέσω της φαντασίας μπορεί ο καθένας να ζήσει ένα μαγικό ταξίδι. Να περιηγηθεί στο Μουσείο της Ακρόπολης, στο Ναυάγιο της Ζακύνθου, στα χωριά των Παξών, να νιώσει τη δράση του rafting στη σκιά των Μετεώρων και να γευτεί τα ξεχωριστά κρασιά της Σαντορίνης.

«Μας ακούτε συχνά να τονίζουμε και να υπερασπιζόμαστε με σθένος τις αξίες της συνεργασίας και της συνέργειας, και το Discovergreece.com εμπεριέχει σε βάθος αυτές τις τόσο σημαντικές έννοιες. Αφενός γιατί αναβαθμίστηκε εξ’ ολοκλήρου με χρηματοδότηση από ιδιωτικές τουριστικές και μη επιχειρήσεις, και συγκεκριμένα από τους 27 Χορηγούς που υποστήριξαν και την καμπάνια μας Oh My Greece, τους οποίους και θα θέλαμε για μια ακόμα φορά να τους ευχαριστήσουμε θερμά για την τόσο σημαντική τους συνεισφορά. Αφετέρου, γιατί σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό το Discovergreece.com γίνεται μέρος του #GreeceFromHome και είναι μεγάλη μας τιμή που η ταξιδιωτική μας πλατφόρμα συμβάλλει σε μια τόσο δυναμική πρωτοβουλία και συντάσσει τις δυνάμεις της με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τη Google. Σε αυτές τις συγκλονιστικές στιγμές που ζούμε, έχουμε όλοι μας υποχρέωση να παραμείνουμε ενωμένοι σαν ομάδα και ο καθένας από εμάς να «ρίξει» στη μάχη όλα του τα όπλα. Οι μάχες κερδίζονται από τις ομάδες και είμαστε σίγουροι ότι ο ελληνικός τουρισμός θα τα καταφέρει ξανά» δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Οι χορηγοί της συγκεκριμένης προσπάθειας χωρίζονται σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, τους Visionary, τους Champion και τους Advocate.

«Είμαστε λοιπόν πολύ χαρούμενοι που συμμετείχαμε σε αυτή την τόσο σημαντική συλλογική προσπάθεια φορέων του τουρισμού αλλά και επιχειρήσεων εκτός του κλάδου, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά τη μεγάλη δυναμική των συνεργειών, που τώρα είναι περισσότερο απαραίτητες από ποτέ», δήλωσε η Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN.

Ο Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank σημείωσε χαρακτηριστικά: «H Eurobank, που έχει καταξιωθεί ως η τράπεζα του ελληνικού τουρισμού, στηρίζει διαχρονικά, αλλά με ακόμη μεγαλύτερη ένταση στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, την Marketing Greece και κάθε δυναμική πρωτοβουλία για τη στήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων που πλήττονται ιδιαίτερα από την κρίση του COVID-19, όπως το σύνολο της ελληνικής και της παγκόσμιας οικονομίας».

«Στην Coca-Cola στην Ελλάδα πιστεύουμε πως αν δουλεύουμε μαζί, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και ιδίως τώρα, περισσότερο από ποτέ. Υποστηρίζοντας έμπρακτα την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, συμβάλουμε σταθερά σε αξιόλογες προσπάθειες που θέτουν την χώρα μας και τις ομορφιές της στο επίκεντρο, όπως το νέο αναδιαμορφωμένο DiscoverGreece, το οποίο αποτελεί μία συναρπαστική εμπειρία για το κοινό και μας προσκαλεί να εξερευνήσουμε και να “ταξιδέψουμε” σε μοναδικούς προορισμούς ανά την Ελλάδα, από το σπίτι με ασφάλεια», τόνισε η Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, Coca-Cola Eλλάδα, Κύπρος, Μάλτα.

Μεταξύ των Champion Χορηγών συγκαταλέγονται ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Cosmote, το Blue Palace, a Luxury Collection Resort & Spa, Crete | Member of Phāea Resorts, τα Electra Hotels & Resorts, η Goldair, η ΤΕΜΕΣ και η YES!HOTELS.

Οι Alpha Bank, Amada Colossos Resort, Atrium Hotels Luxury Resorts Collection, Bluegr Hotels & Resorts, Dolphin Capital, Domotel Hotels & Resorts, Giannoulis Hotels & Resorts, Hotel Brain, Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε., Lamda Development, Μητροπολιτικό Κολλέγιο, Metaxa Hospitality Group και True Trips ανήκαν στους Advocate Χορηγούς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

25 Απριλίου 2025