Η Παπουτσάνης “δαμάζει” την πανδημία με τα αντισηπτικά

Μπαίνοντας σε μία νέα κατηγορία προϊόντων, αυτή των αντισηπτικών, η Παπουτσάνης κατάφερε εν μέσω πανδημίας, να αυξήσει σημαντικά τα έσοδά της κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, παρά τη μείωση κατά 30% των προϊόντων που παράγει για ξενοδοχεία. Σύμφωνα με τα

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Μπαίνοντας σε μία νέα κατηγορία προϊόντων, αυτή των αντισηπτικών, η Παπουτσάνης κατάφερε εν μέσω πανδημίας, να αυξήσει σημαντικά τα έσοδά της κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, παρά τη μείωση κατά 30% των προϊόντων που παράγει για ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 40% στις πωλήσεις και 90% στις εξαγωγές.

Ο κύκλος εργασιών της, ο οποίος δεν περιλαμβάνει το πρώτο τρίμηνο τις πωλήσεις αντισηπτικών οι οποίες ξεκίνησαν στις αρχές Απριλίου, ανήλθε στα 8,1 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές σε 5,4 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύοντας το 67% του κύκλου εργασιών έναντι 49% την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το 46% του τζίρου προέρχεται από παραγωγές προϊόντων για τρίτους, το 17% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 15% από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης σε Ελλάδα και εξωτερικό και το 22% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Συγκεκριμένα, η αύξηση της ζήτησης για επώνυμα προϊόντα, κυρίως σαπούνια και κρεμοσάπουνα, άγγιξε το 10% το πρώτο τρίμηνο, με την διοίκηση της εταιρείας να εκτιμά πως το κλίμα δεν πρόκειται να αλλάξει τους επόμενους μήνες.

Σε ότι αφορά τις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων, καταγράφονται απώλειες 30% ή 53% στην Ελλάδα.  Εκτιμήσεις αναφέρουν πως η μεγαλύτερη υστέρηση θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του έτους, καθώς δεν λειτουργούν τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ εκ των οποίων ένα πολύ μικρό ποσοστό, ίσως και κάτω του 25% αναμένεται να επαναληφθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2020, αναλόγως και της ημερομηνίας άρσης των περιοριστικών μέτρων ανά τον κόσμο. Εκτιμάται ότι και το δεύτερο εξάμηνο οι πωλήσεις αυτής της κατηγορίας θα είναι μειωμένες σε σχέση με το 2019 αν και η μείωση ίσως δεν θα είναι τόσο έντονη όσο του δευτέρου τριμήνου του 2020.

Η κατηγορία των προϊόντων τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) εμφάνισε αύξηση 128% το πρώτο τρίμηνο. Η τάση αυτή συνεχίζεται και κατά τον Απρίλιο και προβλέπεται να συνεχιστεί και κατά τον Μάιο βάσει των παραγγελιών που έχει λάβει η εταιρεία. Αυτά ισχύουν και για τις πωλήσεις του εξωτερικού ενώ και η επέκταση της συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία, ήδη πελάτη, για την πλέον σχεδόν αποκλειστική ανάληψη παραγωγής των στερεών σαπώνων για την Ευρωπαϊκή αγορά θα ενισχύσουν περαιτέρω την κατηγορία. Το τέταρτο τρίμηνο του 2020 αναμένεται να ξεκινήσει η νέα συνεργασία παραγωγής προϊόντων τρίτων με πολύ μεγάλη γερμανική εταιρεία για την παραγωγή του 50% περίπου των Ευρωπαϊκών τους αναγκών σε στερεό σαπούνι. Η συνεργασία αυτή θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη το 2021.

Η κατηγορία Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 70% και παρουσιάζει αυξημένες παραγγελίες για τους μήνες Απρίλιο και Μάιο. Αιτία της παραπάνω αύξησης είναι και η εμφάνιση του κορωνοϊού.

Σε ό,τι αφορά τα αντισηπτικά, τον Απρίλιο η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή υλοποιώντας επένδυση 5 εκατ. ευρώ προκειμένου να καλύψει κατά το δυνατόν την αυξημένη ζήτηση λόγω της πανδημίας. Τα προϊόντα αυτά διατίθενται σε ατομικές συσκευασίες τσέπης αλλά και μεγαλύτερες προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των ιδιωτών καταναλωτών αλλά και βιομηχανικών πελατών και ξενοδοχείων. Oι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές.

Μπαίνοντας σε μία νέα κατηγορία προϊόντων, αυτή των αντισηπτικών, η Παπουτσάνης κατάφερε εν μέσω πανδημίας, να αυξήσει σημαντικά τα έσοδά της κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, παρά τη μείωση κατά 30% των προϊόντων που παράγει για ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 40% στις πωλήσεις και 90% στις εξαγωγές.

Ο κύκλος εργασιών της, ο οποίος δεν περιλαμβάνει το πρώτο τρίμηνο τις πωλήσεις αντισηπτικών οι οποίες ξεκίνησαν στις αρχές Απριλίου, ανήλθε στα 8,1 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές σε 5,4 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύοντας το 67% του κύκλου εργασιών έναντι 49% την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το 46% του τζίρου προέρχεται από παραγωγές προϊόντων για τρίτους, το 17% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 15% από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης σε Ελλάδα και εξωτερικό και το 22% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Συγκεκριμένα, η αύξηση της ζήτησης για επώνυμα προϊόντα, κυρίως σαπούνια και κρεμοσάπουνα, άγγιξε το 10% το πρώτο τρίμηνο, με την διοίκηση της εταιρείας να εκτιμά πως το κλίμα δεν πρόκειται να αλλάξει τους επόμενους μήνες.

Σε ότι αφορά τις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων, καταγράφονται απώλειες 30% ή 53% στην Ελλάδα.  Εκτιμήσεις αναφέρουν πως η μεγαλύτερη υστέρηση θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του έτους, καθώς δεν λειτουργούν τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ εκ των οποίων ένα πολύ μικρό ποσοστό, ίσως και κάτω του 25% αναμένεται να επαναληφθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2020, αναλόγως και της ημερομηνίας άρσης των περιοριστικών μέτρων ανά τον κόσμο. Εκτιμάται ότι και το δεύτερο εξάμηνο οι πωλήσεις αυτής της κατηγορίας θα είναι μειωμένες σε σχέση με το 2019 αν και η μείωση ίσως δεν θα είναι τόσο έντονη όσο του δευτέρου τριμήνου του 2020.

Η κατηγορία των προϊόντων τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) εμφάνισε αύξηση 128% το πρώτο τρίμηνο. Η τάση αυτή συνεχίζεται και κατά τον Απρίλιο και προβλέπεται να συνεχιστεί και κατά τον Μάιο βάσει των παραγγελιών που έχει λάβει η εταιρεία. Αυτά ισχύουν και για τις πωλήσεις του εξωτερικού ενώ και η επέκταση της συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία, ήδη πελάτη, για την πλέον σχεδόν αποκλειστική ανάληψη παραγωγής των στερεών σαπώνων για την Ευρωπαϊκή αγορά θα ενισχύσουν περαιτέρω την κατηγορία. Το τέταρτο τρίμηνο του 2020 αναμένεται να ξεκινήσει η νέα συνεργασία παραγωγής προϊόντων τρίτων με πολύ μεγάλη γερμανική εταιρεία για την παραγωγή του 50% περίπου των Ευρωπαϊκών τους αναγκών σε στερεό σαπούνι. Η συνεργασία αυτή θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη το 2021.

Η κατηγορία Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 70% και παρουσιάζει αυξημένες παραγγελίες για τους μήνες Απρίλιο και Μάιο. Αιτία της παραπάνω αύξησης είναι και η εμφάνιση του κορωνοϊού.

Σε ό,τι αφορά τα αντισηπτικά, τον Απρίλιο η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή υλοποιώντας επένδυση 5 εκατ. ευρώ προκειμένου να καλύψει κατά το δυνατόν την αυξημένη ζήτηση λόγω της πανδημίας. Τα προϊόντα αυτά διατίθενται σε ατομικές συσκευασίες τσέπης αλλά και μεγαλύτερες προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των ιδιωτών καταναλωτών αλλά και βιομηχανικών πελατών και ξενοδοχείων. Oι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ