Aegean: Μονόδρομος η μείωση του προσωπικού

Μονόδρομο χαρακτήρισε τη μείωση προσωπικού στην Aegean ο πρόεδρος της εταιρείας, και μέλος του Δ.Σ. της Endeavor Greece, κ. Ευτύχης Βασιλάκης, μιλώντας στο ψηφιακό επιχειρηματικό πάνελ που οργάνωσε η Endeavor Greece με θέμα “Διοίκηση επιχειρήσεων σε ταραγμένους καιρούς”. “Ο πρώτος μήνας, από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τα τέλη Μαρτίου, πέρασε από μία διαδικασία ισορροπίας μεταξύ της προσπάθειας να λειτουργήσουμε […]

2 Μαΐου 2020

του/της Newsroom

Μονόδρομο χαρακτήρισε τη μείωση προσωπικού στην Aegean ο πρόεδρος της εταιρείας, και μέλος του Δ.Σ. της Endeavor Greece, κ. Ευτύχης Βασιλάκης, μιλώντας στο ψηφιακό επιχειρηματικό πάνελ που οργάνωσε η Endeavor Greece με θέμα “Διοίκηση επιχειρήσεων σε ταραγμένους καιρούς”.

“Ο πρώτος μήνας, από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τα τέλη Μαρτίου, πέρασε από μία διαδικασία ισορροπίας μεταξύ της προσπάθειας να λειτουργήσουμε με ασφάλεια χωρίς να προλάβουμε να συνειδητοποιήσουμε καλά καλά το επερχόμενο οικονομικό κόστος. (…) Υπό κανονικές συνθήκες επιχειρηματικά εξετάζουμε αν θα πάμε 20% αριστερά ή 20% δεξιά και ξαφνικά σε έναν μήνα πήγαμε από το ρετιρέ στο υπόγειο. Σήμερα η εταιρεία μπορεί να λειτουργεί, αλλά ουσιαστικά είναι σαν να έχει κλείσει καθώς έχουμε το 0,05% των εσόδων μας ανά ημέρα”, τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Βασιλάκης.

Ο κ. Βασιλάκης υποστήριξε ότι θα περάσει ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για την επιστροφή στην προ-κορωνοϊό εποχή, επισημαίνοντας πως η μείωση προσωπικού είναι μονόδρομος. “Μπορεί οι άλλες επιχειρήσεις να μπαίνουν στην φάση “επιστροφή στην κανονικότητα” όμως αυτό δεν ισχύει για εμάς. Εμείς γνωρίζουμε ότι για να βρεθούμε σαν κλάδος στα επίπεδα που βρισκόμασταν πριν την υγειονομική κρίση θα περάσουν 2 – 3 χρόνια άρα δυστυχώς είναι μονόδρομος η μείωση του κόσμου που απασχολούμε. Η άμεση δυσκολία που θα έχουμε είναι η επιλογή, ο τρόπος και ο χρόνος που θα πρέπει να γίνει αυτή η ενέργεια. Όταν δεν έχεις παραγωγή για κάποιους μήνες και δεν έχεις και εικόνα πόσο θα κρατήσει, μπορεί να ακούγετε σκληρό, αλλά δεν έχεις επιλογές”, δήλωσε ο ίδιος.

Σήμερα στην Aegean εργάζονται περίπου 700 άτομα τα οποία σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκη οι μισοί απασχολούνται στα call center για να εξυπηρετήσουν τις ακυρωμένες κρατήσεις και οι άλλοι μισοί ως προσωπικό ασφαλείας στις πτήσεις επαναπατρισμού, στις υποχρεωτικές στο εσωτερικό που έχει ζητήσει το κράτος και αυτές που πραγματοποιεί σε Κίνα και Ινδία για την μεταφορά ιατρικού υλικού.

Σε ότι αφορά την επόμενη ημέρα, βασικός στόχος της εταιρείας είναι να διασφαλιστεί η παρουσία της και την επόμενη μέρα. “Αυτό που κάνουμε αυτή την στιγμή είναι ότι δουλεύουμε για να επεκτείνουμε το διάστημα στο οποίο μπορούμε να συνεχίσουμε να λειτουργούμε χωρίς να έχουμε ουσιαστική ζήτηση. Για εμάς είναι ένας επαναπροσδιορισμός των πάντων με όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση και επιλογή απέναντι στο να μην προδώσεις πράγματα τα οποία θα σου κοστίσουν στο μέλλον καταλυτικά. Να μην προδώσεις τις σχέσεις σου με τους εργαζόμενους, να μην προδώσεις ιδιαίτερα τις σχέσεις σου με τους πελάτες, να μην προδώσεις ασύμμετρα τις σχέσεις σου με τους προμηθευτές”, πρόσθεσε.

ΠΗΓΗ: News247

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

29 Μαρτίου 2024