Σίμος Κεδίκογλου: «Να αποφεύγει ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορίες χωρίς κανέναν λόγο»

Να αποφεύγει τις κατηγορίες που δεν έχουν κανένα σοβαρό έρεισμα  και να μην μεμψιμοιρούν συνέστησε στο ΣΥΡΙΖΑ ο Σίμος Κεδίκογλου με αφορμή την αντιπαράθεση, που ξέσπασε για το σποτ της καμπάνιας για τον τουρισμό. Μιλώντας στην τηλεόραση του Open

Να αποφεύγει τις κατηγορίες που δεν έχουν κανένα σοβαρό έρεισμα  και να μην μεμψιμοιρούν συνέστησε στο ΣΥΡΙΖΑ ο Σίμος Κεδίκογλου με αφορμή την αντιπαράθεση, που ξέσπασε για το σποτ της καμπάνιας για τον τουρισμό. Μιλώντας στην τηλεόραση του Open στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος7» επεσήμανε το γεγονός, ότι έφθασαν-μάλιστα- στο σημείο να ισχυρίζονται, ότι η παραλία που παρουσιάζεται στο σποτ και βρίσκεται στο Μαρμάρι της Εύβοιας, όχι μόνο ότι δεν είναι στην Ελλάδα, αλλά αντίθετα είναι στην Κροατία. Εκτός αυτού είναι αδιανόητο- πρόσθεσε- να διατείνεται η αξωματική αντιπολίτευση, ότι η παραγωγή κόστισε 32 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το ποσό αυτό είναι ο συνολικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ για τη διαφημσιτική προβολή της Ελλάδας. Ταυτόχρονα, ο βουλευτής διερωτήθηκε, για ποιο λόγο θεωρήθηκε, ότι είναι μεμπτό το ότι απευθύνθηκαν στον κοινωνικό εταίρο για να αναλάβει το κόστος παραγωγής, έχοντας να αντιμετωπίσουν αρκετά πιεστικές καταστάσεις και όταν έπρεπε, παράλληλα,  σε ελάχιστο χρόνο να γίνει η καλύτερη δυαντή τουριστική προβολή της χώρας μας. «Θα έπρεπε- τόνισε χαρακτηριστικά- να είναι πιο προσεκτικοί κυρίως τώρα που δίνουμε έναν διμέτωπο πολύ δύσκολο αγώνα, που είναι και το να προστατέψουμε τα κεκτημένα στον υγειονομικό τομέα, αλλά και να αρχίσουμε να αναστρέφουμε τις ζημιές στον οικονομικό τομέα».

Ο Σίμος Κεδίκογλου εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία της συζήτησης που έγινε για το συγκεκριμένο σποτ, όπου παρουσιάζεται η παραλία στο Μαρμάρι, πρότεινε σε όλους να επισκεφθούν τον πανέμορφο και «άγνωστο παράδεισο» της Εύβοιας, λέγοντας ότι εκτός από τις πολλές φυσικές ομορφιές που κρύβει, προσφέρεται ως προορισμός και για το γεγονός, ότι είναι μία περιοχή «πεντακάθαρη», αφού είχε μόνο ένα κρούσμα να αντιμετωπίσει και αυτό στην αρχή της πανδημίας του κορωνοϊού.

Κληθείς στη συνέχεια να σχολιάσει τα όσα αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ περί ευθυνών της κυβέρνησης για την οικονομική ύφεση ο βουλευτής απάντησε: «Είναι γεγονός, ότι η Ελλάδα παρουσίασε το Μάρτιο ύφεση, αλλά βάσει των οικονομικών στοιχείων σημαντικά χαμηλότερη από το μέσο όρο της ευρωζώνης. Αν συγκρίνουμε αντίστοιχα στοιχεία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ σε σχέση με το μέσο όρο της ευρωζώνης πάντα υστερούσε, ενώ,τώρα,  η Ελλάδα δείχνει ότι είναι πιο θωρακισμενη από τους  εταίρους στην πρώτη φάση της υγειονομικής κρίσης, η οποία δεν έχει  καμία σχέση με την οικονομική κρίση του παρελθόντος και έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα  από περισσότερους εταίρους».

Να αποφεύγει τις κατηγορίες που δεν έχουν κανένα σοβαρό έρεισμα  και να μην μεμψιμοιρούν συνέστησε στο ΣΥΡΙΖΑ ο Σίμος Κεδίκογλου με αφορμή την αντιπαράθεση, που ξέσπασε για το σποτ της καμπάνιας για τον τουρισμό. Μιλώντας στην τηλεόραση του Open στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος7» επεσήμανε το γεγονός, ότι έφθασαν-μάλιστα- στο σημείο να ισχυρίζονται, ότι η παραλία που παρουσιάζεται στο σποτ και βρίσκεται στο Μαρμάρι της Εύβοιας, όχι μόνο ότι δεν είναι στην Ελλάδα, αλλά αντίθετα είναι στην Κροατία. Εκτός αυτού είναι αδιανόητο- πρόσθεσε- να διατείνεται η αξωματική αντιπολίτευση, ότι η παραγωγή κόστισε 32 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το ποσό αυτό είναι ο συνολικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ για τη διαφημσιτική προβολή της Ελλάδας. Ταυτόχρονα, ο βουλευτής διερωτήθηκε, για ποιο λόγο θεωρήθηκε, ότι είναι μεμπτό το ότι απευθύνθηκαν στον κοινωνικό εταίρο για να αναλάβει το κόστος παραγωγής, έχοντας να αντιμετωπίσουν αρκετά πιεστικές καταστάσεις και όταν έπρεπε, παράλληλα,  σε ελάχιστο χρόνο να γίνει η καλύτερη δυαντή τουριστική προβολή της χώρας μας. «Θα έπρεπε- τόνισε χαρακτηριστικά- να είναι πιο προσεκτικοί κυρίως τώρα που δίνουμε έναν διμέτωπο πολύ δύσκολο αγώνα, που είναι και το να προστατέψουμε τα κεκτημένα στον υγειονομικό τομέα, αλλά και να αρχίσουμε να αναστρέφουμε τις ζημιές στον οικονομικό τομέα».

Ο Σίμος Κεδίκογλου εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία της συζήτησης που έγινε για το συγκεκριμένο σποτ, όπου παρουσιάζεται η παραλία στο Μαρμάρι, πρότεινε σε όλους να επισκεφθούν τον πανέμορφο και «άγνωστο παράδεισο» της Εύβοιας, λέγοντας ότι εκτός από τις πολλές φυσικές ομορφιές που κρύβει, προσφέρεται ως προορισμός και για το γεγονός, ότι είναι μία περιοχή «πεντακάθαρη», αφού είχε μόνο ένα κρούσμα να αντιμετωπίσει και αυτό στην αρχή της πανδημίας του κορωνοϊού.

Κληθείς στη συνέχεια να σχολιάσει τα όσα αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ περί ευθυνών της κυβέρνησης για την οικονομική ύφεση ο βουλευτής απάντησε: «Είναι γεγονός, ότι η Ελλάδα παρουσίασε το Μάρτιο ύφεση, αλλά βάσει των οικονομικών στοιχείων σημαντικά χαμηλότερη από το μέσο όρο της ευρωζώνης. Αν συγκρίνουμε αντίστοιχα στοιχεία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ σε σχέση με το μέσο όρο της ευρωζώνης πάντα υστερούσε, ενώ,τώρα,  η Ελλάδα δείχνει ότι είναι πιο θωρακισμενη από τους  εταίρους στην πρώτη φάση της υγειονομικής κρίσης, η οποία δεν έχει  καμία σχέση με την οικονομική κρίση του παρελθόντος και έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα  από περισσότερους εταίρους».

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *