Ερώτηση Σαρακιώτη για την τηλεκπαίδευση

Οι έντονες διαμαρτυρίες φορέων και πολιτών, αναφορικά με την έλλειψη των αναγκαίων μέσων για την ισότιμη συμμετοχή στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης, κατέστησαν επιβεβλημένο τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και την κατάθεση ερώτησης, σε σχέση με το βαθμό προετοιμασίας του Υπουργείου Παιδείας

Οι έντονες διαμαρτυρίες φορέων και πολιτών, αναφορικά με την έλλειψη των αναγκαίων μέσων για την ισότιμη συμμετοχή στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης, κατέστησαν επιβεβλημένο τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και την κατάθεση ερώτησης, σε σχέση με το βαθμό προετοιμασίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την υπό συνθήκες απαγορευτικού λειτουργία των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Στερεά Ελλάδα, από τον Βουλευτή Φθιώτιδας και Αναπληρωτή Τομεάρχη Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με αρμοδιότητα την Έρευνα και Τεχνολογία, Γιάννη Σαρακιώτη, ερώτηση την οποία και προσυπογράφουν 24 ακόμη Βουλευτές.

Στο κείμενο της ερώτησής του, ο κ. Σαρακιώτης επισημαίνει ότι είναι προφανώς αναγκαίο να διαθέτει κάθε παιδί καθώς και κάθε εκπαιδευτικός στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τα αναγκαία ηλεκτρονικά μέσα ώστε να μετέχει ισότιμα στην εκπαιδευτική – μαθησιακή διαδικασία, που υλοποιείται από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Μάλιστα, όπως τονίζει ο Βουλευτής Φθιώτιδας, η μη πρόσβαση μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων, κατά τους ειδικούς επιστήμονες είναι κάτι το οποίο θα επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις για τα παιδιά, δημιουργώντας μαθητές δύο ταχυτήτων.

Για τους λόγους αυτούς, ο κ. Σαρακιώτης απευθύνει τα παρακάτω ερωτήματα προς την κ. Κεραμέως:

  1. Ποιες είναι οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την καταγραφή και ικανοποίηση των αναγκών, σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας;
  2. Ποιες είναι οι προπαρασκευαστικές ενέργειες από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που έχουν γίνει από την περασμένη άνοιξη, σε συνεργασία με τις εποπτευόμενες απ’ αυτό διοικητικές υπηρεσίες εκπαίδευσης (ΠΔΕ και ΔΔΕ) στην Στερεά Ελλάδα, ώστε να υπάρξει πλήρης καταγραφή και ικανοποίηση των αναγκών όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην εν λόγω Περιφέρεια;
  3. Ποια είναι τα αποτελέσματα των ως άνω ενεργειών, κατά το χρονικό διάστημα των οκτώ προηγουμένων μηνών, εφόσον αυτές έχουν πραγματοποιηθεί;

ζητώντας τέλος, την κατάθεση των σχετικών εγγράφων που αντανακλούν το βαθμό προετοιμασίας του αρμοδίου Υπουργείου.

Οι έντονες διαμαρτυρίες φορέων και πολιτών, αναφορικά με την έλλειψη των αναγκαίων μέσων για την ισότιμη συμμετοχή στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης, κατέστησαν επιβεβλημένο τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και την κατάθεση ερώτησης, σε σχέση με το βαθμό προετοιμασίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την υπό συνθήκες απαγορευτικού λειτουργία των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Στερεά Ελλάδα, από τον Βουλευτή Φθιώτιδας και Αναπληρωτή Τομεάρχη Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με αρμοδιότητα την Έρευνα και Τεχνολογία, Γιάννη Σαρακιώτη, ερώτηση την οποία και προσυπογράφουν 24 ακόμη Βουλευτές.

Στο κείμενο της ερώτησής του, ο κ. Σαρακιώτης επισημαίνει ότι είναι προφανώς αναγκαίο να διαθέτει κάθε παιδί καθώς και κάθε εκπαιδευτικός στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τα αναγκαία ηλεκτρονικά μέσα ώστε να μετέχει ισότιμα στην εκπαιδευτική – μαθησιακή διαδικασία, που υλοποιείται από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Μάλιστα, όπως τονίζει ο Βουλευτής Φθιώτιδας, η μη πρόσβαση μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων, κατά τους ειδικούς επιστήμονες είναι κάτι το οποίο θα επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις για τα παιδιά, δημιουργώντας μαθητές δύο ταχυτήτων.

Για τους λόγους αυτούς, ο κ. Σαρακιώτης απευθύνει τα παρακάτω ερωτήματα προς την κ. Κεραμέως:

  1. Ποιες είναι οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την καταγραφή και ικανοποίηση των αναγκών, σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας;
  2. Ποιες είναι οι προπαρασκευαστικές ενέργειες από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που έχουν γίνει από την περασμένη άνοιξη, σε συνεργασία με τις εποπτευόμενες απ’ αυτό διοικητικές υπηρεσίες εκπαίδευσης (ΠΔΕ και ΔΔΕ) στην Στερεά Ελλάδα, ώστε να υπάρξει πλήρης καταγραφή και ικανοποίηση των αναγκών όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην εν λόγω Περιφέρεια;
  3. Ποια είναι τα αποτελέσματα των ως άνω ενεργειών, κατά το χρονικό διάστημα των οκτώ προηγουμένων μηνών, εφόσον αυτές έχουν πραγματοποιηθεί;

ζητώντας τέλος, την κατάθεση των σχετικών εγγράφων που αντανακλούν το βαθμό προετοιμασίας του αρμοδίου Υπουργείου.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *