Κεντρική Οδός: Λειτουργία Σημείων Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Κεντρική Οδός, ενημερώνει ότι στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελάτων, ενώ τα Σημεία Εξυπηρέτησης θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό. Το σύνολο των υπηρεσιών πλέον θα προσφέρεται τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά. […]

7 Νοεμβρίου 2020

του/της Newsroom

Η Κεντρική Οδός, ενημερώνει ότι στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελάτων, ενώ τα Σημεία Εξυπηρέτησης θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.

Το σύνολο των υπηρεσιών πλέον θα προσφέρεται τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά. Υπενθυμίζεται ότι η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π) λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο 8:00 με 16:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00, στο τηλέφωνο 8017007000.

Όσοι οδηγοί επιθυμούν να εγγραφούν στην υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Kentriki Pass, θα μπορούν να πραγματοποιούν την εγγραφή τους είτε καλώντας την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της επιλογής τους, είτε διαδικτυακά, συμπληρώνοντας την αίτηση εγγραφής στο www.kentrikipass.gr, καθώς και μέσω της νέας εφαρμογής MyOdos. Με την υπηρεσία Call & Courier, στο συντομότερο δυνατό διάστημα, θα λαμβάνουν εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τον πομποδέκτη στη διεύθυνση επιλογής τους.

Οι συνδρομητές Kentriki Pass για κάθε απορία, αλλαγή ή ερώτημα σχετικά με το λογαριασμό τους έχουν στη διάθεσή τους το www.kentrikipass.gr αλλά και την εφαρμογή MyOdos, όπου εφόσον ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, μπορούν ανά πάσα στιγμή με ένα κλικ, να ελέγξουν το υπόλοιπο και τις διελεύσεις τους και να ανανεώσουν το λογαριασμό τους με χρήση πιστωτικής ή και χρεωστικής κάρτας.

Παράλληλα στη διάθεση τους σαφώς βρίσκεται και η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών.

Τέλος υπενθυμίζεται ότι η ανανέωση του συνδρομητικού λογαριασμού Kentriki Pass απομακρυσμένα, πραγματοποιείται και μέσω υπηρεσιών Web Banking με χρήση του Κωδικού Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αντιστοιχεί σε κάθε συνδρομητή. Ο κωδικός αναγράφεται στην Αίτηση Εγγραφής Συνδρομητή καθώς και στο Μηνιαίο Λογαριασμό. Αντίστοιχα η ανανέωση του λογαριασμού μπορεί να πραγματοποιηθεί και με την εφαρμογή MyOdos εξασφαλίζοντας απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού με ένα μόνο κλικ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

28 Μαρτίου 2024
27 Μαρτίου 2024