Δήμος Καρπενησίου: Εξυπηρέτηση πολιτών εξ αποστάσεως μέσω του mykeplive

Ο Δήμος Καρπενησίου αιτήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου την ένταξή του στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πολιτών εξ αποστάσεως mykeplive, το οποίο και ενεργοποιήθηκε επίσημα από τις 8 Οκτωβρίου. Από την αρχή του προγράμματος μέχρι και τις 16 Νοεμβρίου είχαν προγραμματιστεί επτά

Ο Δήμος Καρπενησίου αιτήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου την ένταξή του στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πολιτών εξ αποστάσεως mykeplive, το οποίο και ενεργοποιήθηκε επίσημα από τις 8 Οκτωβρίου.

Από την αρχή του προγράμματος μέχρι και τις 16 Νοεμβρίου είχαν προγραμματιστεί επτά συνολικά ραντεβού τα οποία ακυρώθηκαν από τους αιτούντες και από τότε μέχρι και σήμερα έχουν διεκπεραιωθεί ή βρίσκονται σε στάδιο διεκπεραίωσης από την πλατφόρμα mykeplive 52 αιτήματα -ραντεβού πολιτών για υποθέσεις τους με τον Δήμο, όπως χορήγηση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ. ( στο στάδιο διεκπεραίωσης βρίσκονται όσα αιτήματα πολιτών αφορούν και άλλες υπηρεσίες όπως τα δικαστήρια κλπ. και όχι εξαιτίας καθυστέρησης των υπηρεσιών του Δήμου).

Ο Δήμος Καρπενησίου με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και την αυξανόμενη ζήτηση του προγράμματος εξυπηρέτησης εξ αποστάσεως mykeplive, αιτήθηκε από την 1η Δεκεμβρίου επιπλέον και την ένταξη του ΚΕΠ Δημοτικής Ενότητας Ποταμιάς, με σκοπό την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και βρίσκεται σε στάδιο ενεργοποίησης.

Ο Δήμος Καρπενησίου αιτήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου την ένταξή του στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πολιτών εξ αποστάσεως mykeplive, το οποίο και ενεργοποιήθηκε επίσημα από τις 8 Οκτωβρίου.

Από την αρχή του προγράμματος μέχρι και τις 16 Νοεμβρίου είχαν προγραμματιστεί επτά συνολικά ραντεβού τα οποία ακυρώθηκαν από τους αιτούντες και από τότε μέχρι και σήμερα έχουν διεκπεραιωθεί ή βρίσκονται σε στάδιο διεκπεραίωσης από την πλατφόρμα mykeplive 52 αιτήματα -ραντεβού πολιτών για υποθέσεις τους με τον Δήμο, όπως χορήγηση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ. ( στο στάδιο διεκπεραίωσης βρίσκονται όσα αιτήματα πολιτών αφορούν και άλλες υπηρεσίες όπως τα δικαστήρια κλπ. και όχι εξαιτίας καθυστέρησης των υπηρεσιών του Δήμου).

Ο Δήμος Καρπενησίου με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και την αυξανόμενη ζήτηση του προγράμματος εξυπηρέτησης εξ αποστάσεως mykeplive, αιτήθηκε από την 1η Δεκεμβρίου επιπλέον και την ένταξη του ΚΕΠ Δημοτικής Ενότητας Ποταμιάς, με σκοπό την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και βρίσκεται σε στάδιο ενεργοποίησης.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *