ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Αν ανατρέξει κανείς στο πρόγραμμα των υποψηφίων Δημάρχων Ιστιαίας – Αιδηψού, για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, θα σταθεί στις εναλλακτικές μορφές παροχής υπηρεσιών στους ταξιδιώτες, που θα πρέπει να πλαισιώσουν αυτές του ιαματικού τουρισμού της Λουτρόπολης αλλά και

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση
  • Αν ανατρέξει κανείς στο πρόγραμμα των υποψηφίων Δημάρχων Ιστιαίας – Αιδηψού, για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, θα σταθεί στις εναλλακτικές μορφές παροχής υπηρεσιών στους ταξιδιώτες, που θα πρέπει να πλαισιώσουν αυτές του ιαματικού τουρισμού της Λουτρόπολης αλλά και του ψυχαγωγικού της, με τον τελευταίο να αποτελεί το μόνο κομμάτι από την «πίτα», στους υπόλοιπους προορισμούς του Δήμου. Τώρα βέβαια κάτι καλό γεννιέται με τη χωροθέτηση, χάραξη και σήμανση των μονοπατιών του Τελέθριου Όρους, αφού προωθείται ο αλπινισμός, η παραδοσιακή αναρρίχηση και η τεχνική κατάβαση, σε δύσκολα σημεία. Όπως και με τον καινοτομικό Χώρο Ιστορικής ενημέρωσης της Ναυμαχίας του Αρτεμισίου. Όμως αυτά δεν είναι αρκετά, αφού η περιοχή έχει τα εχέγγυα και για άλλες μορφές, απ’ τις οποίες δεν εισπράττει τίποτα. Αυτά ανάγονται στον ιστορικό, το θρησκευτικό, το συνεδριακό, αλλά και τον αλιευτικό τουρισμό. Όραμα λοιπόν χρειάζεται, ατελείωτη αλλά συνεχή διάθεση καθώς και ολοκληρωμένες ενέργειες.
  • Οι προσπάθειες πολλών Τοπικών Αυτοδιοικήσεων στη χώρα και των Υπουργείων Τουρισμού – Πολιτισμού για τον καταδυτικό τουρισμό, πρέπει να προκαλέσει τη συνεργασία των δύο Δήμων της περιοχής, με την Εφορία Ενάλιων Αρχαιοτήτων, για την προβολή του σχετικά με τη Βόρεια Εύβοια. Ενδεικτικά αναφέρουμε για τους εραστές των καταδύσεων, τις Ροβιές, τους Ωρεούς και τα Λιχαδονήσια, ως σημεία ανάπτυξης του. Στο χώρο των δύο πρώτων, ο υποθαλάσσιος επισκέπτης θα μπορούσε να δει τα αποτελέσματα του φοβερού σεισμού, ο οποίος δημιούργησε το ρήγμα της Αταλάντης, αλλά και το τεράστιο στην περιοχή τσουνάμι. Αυτό καταπόντισε στη συνέχεια τμήμα ξηράς και συνεπώς την πόλη των αρχαίων Ροβιών, αλλά και το παραθαλάσσιο τείχος των Ωρεών, με εκατοντάδες οικίες του 426 π.χ. Με το Θουκυδίδη και το Στράβωνα βέβαια να εξιστορούν τον κατακλυσμό. Στα δε Λιχαδονήσια, εκτός από τις εικαστικές επινοήσεις της φύσης στον πλούσιο βυθό τους, τα ενδιαφέροντα ναυάγια, με τον κατάλληλο εξοπλισμό. Άλλωστε εδώ λειτουργεί συστηματική επιχείρηση, ενοικίασης καταδυτικών οργάνων για εξερεύνηση, υπό την εποπτεία πεπειραμένων αυτοδυτών. Οι αρμόδιοι έχουν το λόγο…
  • Μπορεί οι διορθώσεις στον βασικό οδικό άξονα, που ενώνει την πρωτεύουσα του νησιού με τη Βόρεια Εύβοια, να είναι καίριες, όμως ο Πολιτιστικός – Περιβαλλοντικός Σύλλογος «Μακίστος», επιμένει στην παραλιακή (Χαλκίδα – Λίμνη – Αιδηψός) και τη μεσογειακή λύση (Χαλκίδα – Στροφυλιά – Ιστιαία), για την περιοχή. Με επιστολή του στην Περιφερειακή Ενότητα, η οποία κοινοποιείται σε όλους τους αρμόδιους, αφού ανατρέχει «ιστορικά» στο ζήτημα, για τους υπεύθυνους που δεν έγιναν οι 2 άξονες, τις δεκαετίες του ’80 και ’90, τονίζει τη μεγάλη ευκαιρία, που δίνεται τώρα στη Βόρεια Εύβοια. Το νησί έχει πλέον ενταχθεί στα Ευρωπαϊκά Οδικά Δίκτυα κι έτσι μπορεί να διεκδικηθεί η οριστική λύση του προβλήματος. Στο δια ταύτα, για τον «Μάκιστο» υπάρχουν μεγάλες ευθύνες στο οδικό πρόβλημα, αλλά, τονίζει, δεν ήταν τυχαία η παραμέληση της περιοχής.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΥ

  • Αν ανατρέξει κανείς στο πρόγραμμα των υποψηφίων Δημάρχων Ιστιαίας – Αιδηψού, για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, θα σταθεί στις εναλλακτικές μορφές παροχής υπηρεσιών στους ταξιδιώτες, που θα πρέπει να πλαισιώσουν αυτές του ιαματικού τουρισμού της Λουτρόπολης αλλά και του ψυχαγωγικού της, με τον τελευταίο να αποτελεί το μόνο κομμάτι από την «πίτα», στους υπόλοιπους προορισμούς του Δήμου. Τώρα βέβαια κάτι καλό γεννιέται με τη χωροθέτηση, χάραξη και σήμανση των μονοπατιών του Τελέθριου Όρους, αφού προωθείται ο αλπινισμός, η παραδοσιακή αναρρίχηση και η τεχνική κατάβαση, σε δύσκολα σημεία. Όπως και με τον καινοτομικό Χώρο Ιστορικής ενημέρωσης της Ναυμαχίας του Αρτεμισίου. Όμως αυτά δεν είναι αρκετά, αφού η περιοχή έχει τα εχέγγυα και για άλλες μορφές, απ’ τις οποίες δεν εισπράττει τίποτα. Αυτά ανάγονται στον ιστορικό, το θρησκευτικό, το συνεδριακό, αλλά και τον αλιευτικό τουρισμό. Όραμα λοιπόν χρειάζεται, ατελείωτη αλλά συνεχή διάθεση καθώς και ολοκληρωμένες ενέργειες.
  • Οι προσπάθειες πολλών Τοπικών Αυτοδιοικήσεων στη χώρα και των Υπουργείων Τουρισμού – Πολιτισμού για τον καταδυτικό τουρισμό, πρέπει να προκαλέσει τη συνεργασία των δύο Δήμων της περιοχής, με την Εφορία Ενάλιων Αρχαιοτήτων, για την προβολή του σχετικά με τη Βόρεια Εύβοια. Ενδεικτικά αναφέρουμε για τους εραστές των καταδύσεων, τις Ροβιές, τους Ωρεούς και τα Λιχαδονήσια, ως σημεία ανάπτυξης του. Στο χώρο των δύο πρώτων, ο υποθαλάσσιος επισκέπτης θα μπορούσε να δει τα αποτελέσματα του φοβερού σεισμού, ο οποίος δημιούργησε το ρήγμα της Αταλάντης, αλλά και το τεράστιο στην περιοχή τσουνάμι. Αυτό καταπόντισε στη συνέχεια τμήμα ξηράς και συνεπώς την πόλη των αρχαίων Ροβιών, αλλά και το παραθαλάσσιο τείχος των Ωρεών, με εκατοντάδες οικίες του 426 π.χ. Με το Θουκυδίδη και το Στράβωνα βέβαια να εξιστορούν τον κατακλυσμό. Στα δε Λιχαδονήσια, εκτός από τις εικαστικές επινοήσεις της φύσης στον πλούσιο βυθό τους, τα ενδιαφέροντα ναυάγια, με τον κατάλληλο εξοπλισμό. Άλλωστε εδώ λειτουργεί συστηματική επιχείρηση, ενοικίασης καταδυτικών οργάνων για εξερεύνηση, υπό την εποπτεία πεπειραμένων αυτοδυτών. Οι αρμόδιοι έχουν το λόγο…
  • Μπορεί οι διορθώσεις στον βασικό οδικό άξονα, που ενώνει την πρωτεύουσα του νησιού με τη Βόρεια Εύβοια, να είναι καίριες, όμως ο Πολιτιστικός – Περιβαλλοντικός Σύλλογος «Μακίστος», επιμένει στην παραλιακή (Χαλκίδα – Λίμνη – Αιδηψός) και τη μεσογειακή λύση (Χαλκίδα – Στροφυλιά – Ιστιαία), για την περιοχή. Με επιστολή του στην Περιφερειακή Ενότητα, η οποία κοινοποιείται σε όλους τους αρμόδιους, αφού ανατρέχει «ιστορικά» στο ζήτημα, για τους υπεύθυνους που δεν έγιναν οι 2 άξονες, τις δεκαετίες του ’80 και ’90, τονίζει τη μεγάλη ευκαιρία, που δίνεται τώρα στη Βόρεια Εύβοια. Το νησί έχει πλέον ενταχθεί στα Ευρωπαϊκά Οδικά Δίκτυα κι έτσι μπορεί να διεκδικηθεί η οριστική λύση του προβλήματος. Στο δια ταύτα, για τον «Μάκιστο» υπάρχουν μεγάλες ευθύνες στο οδικό πρόβλημα, αλλά, τονίζει, δεν ήταν τυχαία η παραμέληση της περιοχής.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ