25 Φεβρουαρίου 2021 21:11

Συνάντηση Σαρακιώτη με την Ένωση Ιδιοκτητών Ράδιο Ταξί Λαμίας

Το ζήτημα της ουσιαστικής στήριξης των ιδιοκτητών ράδιο ταξί ήταν το θέμα της συζήτησης που εξελίχθηκε κατά τη συνάντηση που είχε ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης. με εκπροσώπους

Το ζήτημα της ουσιαστικής στήριξης των ιδιοκτητών ράδιο ταξί ήταν το θέμα της συζήτησης που εξελίχθηκε κατά τη συνάντηση που είχε ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης. με εκπροσώπους της Ένωσης Ιδιοκτητών Ράδιο Ταξί Λαμίας, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, από πλευράς του Προέδρου Παναγιώτη Γρηγορόπουλου, του Γραμματέα Βασίλειου Αρχανιώτη και του Μέλους Νίκου Τσούμα, τέθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής θέματα:

  • Η αναγκαιότητα της επιδότησης των θέσεων των ιδιοκτητών ταξί, καθώς όπως δήλωσαν μέχρι σήμερα δεν έχουν λάβει ουδεμία στήριξη από την Κυβέρνηση.
  • Το γεγονός ότι στο πρόγραμμα «Επιστρεπτέα Προκαταβολή 4» εντάχθηκε μόλις το 15% περίπου του κλάδου, σε συνδυασμό με το ότι για χρονικό διάστημα 1,5 μήνα έλαβαν μόλις 800,00 ευρώ την ώρα που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους έχει καταγραφεί σημαντική απώλεια τζίρου άνω του 50%.
  • Η μείωση των τελών κυκλοφορίας, δεδομένου ότι υπήρξε αξιοσημείωτος περιορισμός του αριθμού των δρομολογίων τους, λόγω των εφαρμοζόμενων μέτρων δημόσιας υγείας.
  • Η αντιστοίχιση, η ένταξη και η παροχή κινήτρων προς τον κλάδο μέσω στοχευμένων προγραμμάτων του ΕΣΠΑ ή άλλων ευρωπαϊκών προγραμμάτων που θα συμβάλλουν στην υποστήριξη της προσαρμογής τους σε πολιτικές συνδεδεμένες με τον πράσινο μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό του στόλου προς πιο φιλική προς το περιβάλλον κατεύθυνση.
  • Η υποστήριξη των επαγγελματιών σε ότι αφορά τις δανειακές υποχρεώσεις τους προς πιστωτικά ιδρύματα, για δράσεις που έχουν να κάνουν με την μετατροπή της λειτουργίας των αυτοκινήτων τους.
  • Η αναγκαιότητα επιδότησης από την Πολιτεία της αλλαγής των ταξιμέτρων 30.000 περίπου αυτοκινήτων ανά τη χώρα, καθώς την ώρα που οι εν λόγω επαγγελματίες επιβαρύνονται από πολυάριθμες υποχρεώσεις, δεν είναι εφικτό να καταβάλλουν ποσά που κυμαίνονται από 700 έως 1.000 ευρώ περίπου.
  • Διαμόρφωση συνθηκών και προϋποθέσεων που θα καταστήσουν εφικτή την υλοποίηση δράσεων που συνδέονται με την ισόρροπη προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Περιφέρεια, καθώς στο επαρχιακό οδικό δίκτυο δεν υφίσταται επαρκής αριθμός σταθμών φόρτισης – ανεφοδιασμού.

Από πλευράς του, ο κ. Σαρακιώτης τόνισε ότι το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έκρουσε εγκαίρως τον κώδωνα του κινδύνου προς την Κυβέρνηση, διατυπώνοντας προτάσεις που θα στήριζαν ουσιαστικά και τους ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των μεταφορών. Παράλληλα, επεσήμανε ότι, παρά τα όσα συμβαίνουν σήμερα, παρά τα προβλήματα τα οποία ταλανίζουν τους μικρομεσαίους επαγγελματίες και τους επαγγελματίες των μεταφορών, η Κυβέρνηση όχι μόνο δεν αναλαμβάνει πιο γενναίες και κοινωνικά δίκαιες πρωτοβουλίες, αλλά προβαίνει και σε παντελώς ακατανόητες ενέργειες, όπως η πρόσφατη θεσμοθέτηση του νέου φόρου στο πετρέλαιο κίνησης, το οποίο και θα εισπράττεται από την 1η Ιανουαρίου 2021.

Το ζήτημα της ουσιαστικής στήριξης των ιδιοκτητών ράδιο ταξί ήταν το θέμα της συζήτησης που εξελίχθηκε κατά τη συνάντηση που είχε ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης. με εκπροσώπους της Ένωσης Ιδιοκτητών Ράδιο Ταξί Λαμίας, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, από πλευράς του Προέδρου Παναγιώτη Γρηγορόπουλου, του Γραμματέα Βασίλειου Αρχανιώτη και του Μέλους Νίκου Τσούμα, τέθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής θέματα:

  • Η αναγκαιότητα της επιδότησης των θέσεων των ιδιοκτητών ταξί, καθώς όπως δήλωσαν μέχρι σήμερα δεν έχουν λάβει ουδεμία στήριξη από την Κυβέρνηση.
  • Το γεγονός ότι στο πρόγραμμα «Επιστρεπτέα Προκαταβολή 4» εντάχθηκε μόλις το 15% περίπου του κλάδου, σε συνδυασμό με το ότι για χρονικό διάστημα 1,5 μήνα έλαβαν μόλις 800,00 ευρώ την ώρα που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους έχει καταγραφεί σημαντική απώλεια τζίρου άνω του 50%.
  • Η μείωση των τελών κυκλοφορίας, δεδομένου ότι υπήρξε αξιοσημείωτος περιορισμός του αριθμού των δρομολογίων τους, λόγω των εφαρμοζόμενων μέτρων δημόσιας υγείας.
  • Η αντιστοίχιση, η ένταξη και η παροχή κινήτρων προς τον κλάδο μέσω στοχευμένων προγραμμάτων του ΕΣΠΑ ή άλλων ευρωπαϊκών προγραμμάτων που θα συμβάλλουν στην υποστήριξη της προσαρμογής τους σε πολιτικές συνδεδεμένες με τον πράσινο μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό του στόλου προς πιο φιλική προς το περιβάλλον κατεύθυνση.
  • Η υποστήριξη των επαγγελματιών σε ότι αφορά τις δανειακές υποχρεώσεις τους προς πιστωτικά ιδρύματα, για δράσεις που έχουν να κάνουν με την μετατροπή της λειτουργίας των αυτοκινήτων τους.
  • Η αναγκαιότητα επιδότησης από την Πολιτεία της αλλαγής των ταξιμέτρων 30.000 περίπου αυτοκινήτων ανά τη χώρα, καθώς την ώρα που οι εν λόγω επαγγελματίες επιβαρύνονται από πολυάριθμες υποχρεώσεις, δεν είναι εφικτό να καταβάλλουν ποσά που κυμαίνονται από 700 έως 1.000 ευρώ περίπου.
  • Διαμόρφωση συνθηκών και προϋποθέσεων που θα καταστήσουν εφικτή την υλοποίηση δράσεων που συνδέονται με την ισόρροπη προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Περιφέρεια, καθώς στο επαρχιακό οδικό δίκτυο δεν υφίσταται επαρκής αριθμός σταθμών φόρτισης – ανεφοδιασμού.

Από πλευράς του, ο κ. Σαρακιώτης τόνισε ότι το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έκρουσε εγκαίρως τον κώδωνα του κινδύνου προς την Κυβέρνηση, διατυπώνοντας προτάσεις που θα στήριζαν ουσιαστικά και τους ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των μεταφορών. Παράλληλα, επεσήμανε ότι, παρά τα όσα συμβαίνουν σήμερα, παρά τα προβλήματα τα οποία ταλανίζουν τους μικρομεσαίους επαγγελματίες και τους επαγγελματίες των μεταφορών, η Κυβέρνηση όχι μόνο δεν αναλαμβάνει πιο γενναίες και κοινωνικά δίκαιες πρωτοβουλίες, αλλά προβαίνει και σε παντελώς ακατανόητες ενέργειες, όπως η πρόσφατη θεσμοθέτηση του νέου φόρου στο πετρέλαιο κίνησης, το οποίο και θα εισπράττεται από την 1η Ιανουαρίου 2021.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *