Αναβάθμιση δομής πωλήσεων Coca-Cola 3Ε

Η εταιρεία  περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων

Σε αναβάθμιση της δομής πωλήσεων προχωρά η Coca-Cola Τρία Έψιλον για να ανταποκριθεί στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί εν μέσω πανδημίας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Το νέο μοντέλο της εταιρείας, που διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή καθώς η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι. Με αυτή την προσέγγιση, ενισχύει την εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce. Επιπλέον, επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους της, η εταιρεία ενισχύει τη  μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων της χώρας με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.

Ο Λευτέρης Σκαράκης, διευθυντής πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας.  Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας, και εμείς οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για τη νέα εποχή. Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει  την ενεργοποίησή μας  στην αγορά,  αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας  και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο η εταιρεία  περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων: Την ομάδα του modern trade, την ομάδα του HoReCa, την ομάδα του χονδρεμπορίου και την ομάδα του Field Sales.

Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργίας μία εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια,  για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς και να υποστηρίξει ολιστικά τον κλάδο. Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία ενισχύει  τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παράλληλα, προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη των ανθρώπων της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

Σε αναβάθμιση της δομής πωλήσεων προχωρά η Coca-Cola Τρία Έψιλον για να ανταποκριθεί στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί εν μέσω πανδημίας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Το νέο μοντέλο της εταιρείας, που διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή καθώς η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι. Με αυτή την προσέγγιση, ενισχύει την εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce. Επιπλέον, επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους της, η εταιρεία ενισχύει τη  μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων της χώρας με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.

Ο Λευτέρης Σκαράκης, διευθυντής πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας.  Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας, και εμείς οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για τη νέα εποχή. Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει  την ενεργοποίησή μας  στην αγορά,  αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας  και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο η εταιρεία  περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων: Την ομάδα του modern trade, την ομάδα του HoReCa, την ομάδα του χονδρεμπορίου και την ομάδα του Field Sales.

Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργίας μία εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια,  για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς και να υποστηρίξει ολιστικά τον κλάδο. Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία ενισχύει  τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παράλληλα, προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη των ανθρώπων της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *