ΚΡΙ ΚΡΙ: Αύξηση πωλήσεων και κερδών το 2020

Σύμφωνα με τα τρέχοντα δεδομένα, η εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι στη χρήση 2021 θα μπορούσε να επιτευχθεί αύξηση των συνολικών πωλήσεων με ρυθμό αντίστοιχο του 2020

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Στο ποσό των 125,98 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ ΚΡΙ το 2020 έναντι 112,90 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 11,6%. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 40,43 εκατ. ευρώ έναντι 39,10 εκατ. ευρώ το 2019. Τα λειτουργικά κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 22,29 εκατ. ευρώ έναντι 21,12 εκατ. ευρώ το 2019. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 18,42 εκατ. ευρώ έναντι 17,57 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη, μετά από φόρους, ανήλθαν σε 15,86 εκατ. ευρώ έναντι 15,02 εκατ. ευρώ το 2019.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στη χρήση 2020 ανήλθαν σε 20,70 εκατ. ευρώ από 21,70 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα η πτώση των πωλήσεων να περιοριστεί, προοδευτικά σε μόλις -4,6%. H μάρκα ΚPI ΚPI κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,6% (στοιχεία NIELSEN Δεκέμβριος 2020).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση 12,9%, αγγίζοντας τα 49,98 εκατ. ευρώ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς κατά 3,7%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώθηκε σε 16,3%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς (στοιχεία IRI σε όγκο, Δεκέμβριος 2020).

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν την έντονη ανάπτυξη (αύξηση +24,0%). Σημειώνεται ότι η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, στο 2020 οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια ξεπέρασαν τα 10,2 εκατ. ευρώ. Παρά τη δύσκολη συγκυρία, η υγιής χρηματοοικονομική κατάσταση και η υψηλή ρευστότητα της εταιρείας επιτρέπει την απρόσκοπτη συνέχιση της εκτέλεσης όλων των προγραμματισμένων επενδυτικών σχεδίων.

Η διοίκηση της ΚΡΙ ΚΡΙ διατηρεί επιφυλακτική στάση αναφορικά με την κατάσταση και τις εξελίξεις στο οικονομικό περιβάλλον. Στην παρούσα συγκυρία, ο τομέας των γαλακτοκομικών προϊόντων αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικός, μιας και εντάσσεται στα βασικά είδη διατροφής, ενώ διατίθεται σχεδόν αποκλειστικά από το κανάλι των super markets. Έτσι, τα στοιχεία μας δείχνουν ότι δεν υπήρξε αρνητικός αντίκτυπος στις πωλήσεις, συνέπεια των μέτρων περιορισμού της εξάπλωσης του COVID-19.

Από την άλλη μεριά, ο τομέας του παγωτού αποδείχτηκε αρκετά ευάλωτος. Κι αυτό γιατί συνδέεται με την αυθόρμητη κατανάλωση, ενώ επηρεάζεται και από την τουριστική κίνηση. Βέβαια, το αναπτυσσόμενο ρεύμα ενίσχυσης της κατανάλωσης στο σπίτι μέσω του καναλιού των super markets φαίνεται ότι μετρίασε τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19. Στη φετινή χρονιά 2021, διαφαίνεται ισχυρή ανάκαμψη στα μεγέθη πωλήσεων παγωτού.

Σύμφωνα με τα τρέχοντα δεδομένα, η εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι στη χρήση 2021 θα μπορούσε να επιτευχθεί αύξηση των συνολικών πωλήσεων με ρυθμό αντίστοιχο του 2020, διατηρώντας, παράλληλα, αντίστοιχα περιθώρια λειτουργικής κερδοφορίας.

Ως προς τη μερισματική πολιτική, το διοικητικό συμβούλιο προτείνει προς την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος, για τη χρήση 2020, μικτού ποσού 0,20 ευρώ ανά μετοχή (2019: 0,18 ευρώ ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων.

Στο ποσό των 125,98 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ ΚΡΙ το 2020 έναντι 112,90 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 11,6%. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 40,43 εκατ. ευρώ έναντι 39,10 εκατ. ευρώ το 2019. Τα λειτουργικά κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 22,29 εκατ. ευρώ έναντι 21,12 εκατ. ευρώ το 2019. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 18,42 εκατ. ευρώ έναντι 17,57 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη, μετά από φόρους, ανήλθαν σε 15,86 εκατ. ευρώ έναντι 15,02 εκατ. ευρώ το 2019.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στη χρήση 2020 ανήλθαν σε 20,70 εκατ. ευρώ από 21,70 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα η πτώση των πωλήσεων να περιοριστεί, προοδευτικά σε μόλις -4,6%. H μάρκα ΚPI ΚPI κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,6% (στοιχεία NIELSEN Δεκέμβριος 2020).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση 12,9%, αγγίζοντας τα 49,98 εκατ. ευρώ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς κατά 3,7%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώθηκε σε 16,3%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς (στοιχεία IRI σε όγκο, Δεκέμβριος 2020).

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν την έντονη ανάπτυξη (αύξηση +24,0%). Σημειώνεται ότι η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, στο 2020 οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια ξεπέρασαν τα 10,2 εκατ. ευρώ. Παρά τη δύσκολη συγκυρία, η υγιής χρηματοοικονομική κατάσταση και η υψηλή ρευστότητα της εταιρείας επιτρέπει την απρόσκοπτη συνέχιση της εκτέλεσης όλων των προγραμματισμένων επενδυτικών σχεδίων.

Η διοίκηση της ΚΡΙ ΚΡΙ διατηρεί επιφυλακτική στάση αναφορικά με την κατάσταση και τις εξελίξεις στο οικονομικό περιβάλλον. Στην παρούσα συγκυρία, ο τομέας των γαλακτοκομικών προϊόντων αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικός, μιας και εντάσσεται στα βασικά είδη διατροφής, ενώ διατίθεται σχεδόν αποκλειστικά από το κανάλι των super markets. Έτσι, τα στοιχεία μας δείχνουν ότι δεν υπήρξε αρνητικός αντίκτυπος στις πωλήσεις, συνέπεια των μέτρων περιορισμού της εξάπλωσης του COVID-19.

Από την άλλη μεριά, ο τομέας του παγωτού αποδείχτηκε αρκετά ευάλωτος. Κι αυτό γιατί συνδέεται με την αυθόρμητη κατανάλωση, ενώ επηρεάζεται και από την τουριστική κίνηση. Βέβαια, το αναπτυσσόμενο ρεύμα ενίσχυσης της κατανάλωσης στο σπίτι μέσω του καναλιού των super markets φαίνεται ότι μετρίασε τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19. Στη φετινή χρονιά 2021, διαφαίνεται ισχυρή ανάκαμψη στα μεγέθη πωλήσεων παγωτού.

Σύμφωνα με τα τρέχοντα δεδομένα, η εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι στη χρήση 2021 θα μπορούσε να επιτευχθεί αύξηση των συνολικών πωλήσεων με ρυθμό αντίστοιχο του 2020, διατηρώντας, παράλληλα, αντίστοιχα περιθώρια λειτουργικής κερδοφορίας.

Ως προς τη μερισματική πολιτική, το διοικητικό συμβούλιο προτείνει προς την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος, για τη χρήση 2020, μικτού ποσού 0,20 ευρώ ανά μετοχή (2019: 0,18 ευρώ ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ