Όχι στη μετατροπή του 4ου Γυμνασίου σε Πρότυπο – Πειραματικό από το Δ.Σ. Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Η ανακοίνωση του Συλλόγου.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Γυμνασίου Λαμίας, σε ανακοίνωσή του, μετά από συνεδρίαση, τονίζει την άρνησή του να μετατραπεί το Γυμνάσιο σε Πρότυπο – Πειραματικό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Γυμνασίου Λαμίας, αφού συνεδρίασε «διά περιφοράς» λόγω των μέτρων του κορωνοϊού, αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ και εκφράζει την ολική αντίθεσή του στην μετατροπή του 4ου Γυμνασίου Λαμίας σε Πρότυπο ή Πειραματικό Γυμνάσιο, για τους παρακάτω λόγους:

  1. Θεωρούμε λανθασμένη την απόφαση μετατροπής σε Πρότυπο ή Πειραματικό το Γυμνάσιό μας, καθώς έχει ιδρυθεί στο παρελθόν το Πρότυπο Γυμνάσιο Λαμίας, το οποίο λειτούργησε ανεπιτυχώς για μερικά χρόνια. Πολλά από τα μέλη μας μάλιστα, ήταν μαθητές τότε του Γυμνασίου.
  2. Ο μεγάλος αριθμός των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Λαμίας, είναι τέτοιος που αποτρέπει την οποιαδήποτε μετατροπή, αφού θα αναγκαστούν άθελά τους να προβούν σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μακριά από τον τόπο διαμονής τους.
  3. Οι κτηριακές εγκαταστάσεις από μόνες τους, είναι αυτές που αδυνατούν την οποιαδήποτε μετατροπή του Γυμνασίου μας, καθώς απαιτούνται πλέον άλλοι όροι και προϋποθέσεις για τη δημιουργίας ενός Πρότυπου και Πειραματικού σχολείου.
  4. Ο διαχωρισμός των μαθητών, μιας και το νέο σχολείο θα σχηματιστεί με κλήρωση των μαθητών, αποτελεί κοινωνικό διαχωρισμό με κοινωνικές ρατσιστικές επεκτάσεις.
    Κάτι το οποίο θα συνεχιστεί με κληρώσεις και στο Λύκειο…
  5. Επίσης χωρίς να έχει διενεργηθεί κανένας απολύτως διάλογος, είμαστε σε θέση να δεχθούμε μια ειλημμένη απόφαση, κάτι που μας βρίσκει αντίθετους και φυσικά θα αντιδράσουμε, καθώς δεν έχουν απαντηθεί τα εύλογα ερωτήματά που γεννώνται από μια τέτοια απόφαση.
    Για π.χ. τι ώρες θα λειτουργεί, τι μαθήματα θα προκρίνονται, τι προσανατολισμό και τι κατεύθυνση θα πάρει ο κάθε μαθητής, τι θα προσφέρει ένα τέτοιο σχολείο, όταν στο εξωτερικό ανάλογα σχολεία, είναι κλειστού τύπου (camp: Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο έως και Κολλέγιο και απορροφούνται από συγκεκριμένα Πανεπιστήμια ή Σχολές).
  6. Τέλος, η σχέση καθηγητών και μαθητών διαταράσσεται, το πλαίσιο της εκπαίδευσης ανατρέπεται, από τη στιγμή που εν μέσω πανδημίας, εν μέσω σχολικής χρονιάς και γενικότερα εν μέσω μιας κοινωνικής και οικονομικής δοκιμασίας, καλούμαστε να βάλουμε νέες παραμέτρους στις ζωές των μαθητών, που μόνο αποπροσανατολισμό θα φέρουν στα παιδιά μας και μόνο.

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Γυμνασίου Λαμίας, σε ανακοίνωσή του, μετά από συνεδρίαση, τονίζει την άρνησή του να μετατραπεί το Γυμνάσιο σε Πρότυπο – Πειραματικό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Γυμνασίου Λαμίας, αφού συνεδρίασε «διά περιφοράς» λόγω των μέτρων του κορωνοϊού, αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ και εκφράζει την ολική αντίθεσή του στην μετατροπή του 4ου Γυμνασίου Λαμίας σε Πρότυπο ή Πειραματικό Γυμνάσιο, για τους παρακάτω λόγους:

  1. Θεωρούμε λανθασμένη την απόφαση μετατροπής σε Πρότυπο ή Πειραματικό το Γυμνάσιό μας, καθώς έχει ιδρυθεί στο παρελθόν το Πρότυπο Γυμνάσιο Λαμίας, το οποίο λειτούργησε ανεπιτυχώς για μερικά χρόνια. Πολλά από τα μέλη μας μάλιστα, ήταν μαθητές τότε του Γυμνασίου.
  2. Ο μεγάλος αριθμός των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Λαμίας, είναι τέτοιος που αποτρέπει την οποιαδήποτε μετατροπή, αφού θα αναγκαστούν άθελά τους να προβούν σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μακριά από τον τόπο διαμονής τους.
  3. Οι κτηριακές εγκαταστάσεις από μόνες τους, είναι αυτές που αδυνατούν την οποιαδήποτε μετατροπή του Γυμνασίου μας, καθώς απαιτούνται πλέον άλλοι όροι και προϋποθέσεις για τη δημιουργίας ενός Πρότυπου και Πειραματικού σχολείου.
  4. Ο διαχωρισμός των μαθητών, μιας και το νέο σχολείο θα σχηματιστεί με κλήρωση των μαθητών, αποτελεί κοινωνικό διαχωρισμό με κοινωνικές ρατσιστικές επεκτάσεις.
    Κάτι το οποίο θα συνεχιστεί με κληρώσεις και στο Λύκειο…
  5. Επίσης χωρίς να έχει διενεργηθεί κανένας απολύτως διάλογος, είμαστε σε θέση να δεχθούμε μια ειλημμένη απόφαση, κάτι που μας βρίσκει αντίθετους και φυσικά θα αντιδράσουμε, καθώς δεν έχουν απαντηθεί τα εύλογα ερωτήματά που γεννώνται από μια τέτοια απόφαση.
    Για π.χ. τι ώρες θα λειτουργεί, τι μαθήματα θα προκρίνονται, τι προσανατολισμό και τι κατεύθυνση θα πάρει ο κάθε μαθητής, τι θα προσφέρει ένα τέτοιο σχολείο, όταν στο εξωτερικό ανάλογα σχολεία, είναι κλειστού τύπου (camp: Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο έως και Κολλέγιο και απορροφούνται από συγκεκριμένα Πανεπιστήμια ή Σχολές).
  6. Τέλος, η σχέση καθηγητών και μαθητών διαταράσσεται, το πλαίσιο της εκπαίδευσης ανατρέπεται, από τη στιγμή που εν μέσω πανδημίας, εν μέσω σχολικής χρονιάς και γενικότερα εν μέσω μιας κοινωνικής και οικονομικής δοκιμασίας, καλούμαστε να βάλουμε νέες παραμέτρους στις ζωές των μαθητών, που μόνο αποπροσανατολισμό θα φέρουν στα παιδιά μας και μόνο.

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *