,

Καραμανλής: Ο ΣΥΡΙΖΑ «έσπασε» το έργο Πάτρα – Πύργος για να ευνοήσει τον τότε «κόκκινο» εργολάβο

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και προσέθεσε: «Πρέπει να υπάρχει και ένα όριο στο πολιτικό θράσος»

26 Μαΐου 2021

του/της Newsroom

Για το Πάτρα – Πύργος, τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), την απεργία στο Μετρό, τη βελτίωση της εικόνας στα λεωφορεία και τα ελληνοτουρκικά μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι.

Ο κ. Καραμανλής δεν έκρυψε την έκπληξή του, όπως είπε, για τους ισχυρισμούς του κ. Τσίπρα όσον αφορά το οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, σχολιάζοντας: «Με εξέπληξε αυτό που άκουσα από τον κ. Τσίπρα γιατί μου θύμισε ότι συνήθως ο ένοχος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος». Χαρακτήρισε ειδικότερα απαράδεκτο, την ώρα που στην προανακριτική επιτροπή γίνονται αποκαλύψεις για τον κ. Καλογρίτσα, να μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ για το έργο Πάτρα – Πύργος […] Ένα έργο, που το είχε βρει έτοιμο και το έσπασε σε οκτώ κομμάτια για να ευνοήσει τον τότε “κόκκινο” εργολάβο, τον εργολάβο – καναλάρχη», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και προσέθεσε: «Πρέπει να υπάρχει και ένα όριο στο πολιτικό θράσος».

Όσον αφορά την ανακοίνωση, χθες, από τον ίδιο τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, περί επίσκεψης στην Κρήτη για τον ΒΟΑΚ, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ένα τεράστιο έργο πνοής έχει για πρώτη φορά τελική χάραξη.

Ελληνοτουρκικά: Η ΝΔ δεν είπε όχι στο διάλογο. Θέτει όμως ένα πολύ αυστηρό πλαίσιο

Με αφορμή την αναμενόμενη επίσκεψη του υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας Μεβλούτ Τσαβούσογλου στην Ελλάδα, σημείωσε ότι είναι από τις ελάχιστες φορές από τη Μεταπολίτευση και μετά, που μία ελληνική κυβέρνηση αντιμετωπίζει τη γείτονα χώρα με μεγάλη αυτοπεποίθηση. Υπενθύμισε εξάλλου τις διεθνείς συμμαχίες της Ελλάδας, η οποία -όπως τόνισε- έχει αποκτήσει μία σημαντική θέση στη σκακιέρα της Ανατολικής Μεσογείου.

Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την άποψη ότι οι δίαυλοι επικοινωνίας με την Τουρκία είναι ανοιχτοί και πρέπει να είναι ανοιχτοί, επισημαίνοντας ότι η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας ποτέ δεν είπε «όχι» στο διάλογο, θέτει όμως ένα πολύ αυστηρό πλαίσιο. Τόνισε επίσης ότι οι διπλωμάτες και οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι έτοιμοι να αποκρούσουν κάθε προκλητική ενέργεια.

Για τη στάση εργασίας στο Μετρό

Όσον αφορά την πρωινή στάση εργασίας στο Μετρό, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι προκηρύχθηκε ξαφνικά από το ένα από τα εννέα σωματεία εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ και από μία μεμονωμένη ομάδα συνδικαλιστών. Ανέφερε ότι έγινε προσφυγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, που έκρινε τη στάση εργασίας παράνομη και καταχρηστική, αλλά το σωματείο, κατά την πάγια τακτική, ζήτησε την κάλυψη της κινητοποίησης από το Εργατικό Κέντρο Αθήνας. Εξέφρασε το σεβασμό του στο συνταγματικό δικαίωμα για απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά τόνισε ότι δημιουργήθηκε μία δύσκολη κατάσταση. Υπογράμμισε δε ότι έγινε αναπροσαρμογή δρομολογίων λεωφορείων για την αντιμετώπιση των ζητημάτων.

Ο κ. Καραμανλής ξεκαθάρισε δε ότι σε όλα τα λεωφορεία με leasing, όσα παράθυρα μπορούν σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές να είναι ανοιχτά, είναι και ήταν πάντα ανοιχτά. «Και μάλιστα εμείς προβλέψαμε να έχουν ανοιχτά παράθυρα και βάλαμε στη διακήρυξη τον όρο για ανοιχτά παράθυρα», υπενθύμισε.

«Η εικόνα στα λεωφορεία έχει αλλάξει αισθητά. Έχουμε αύξηση δρομολογίων κατά 50%», τόνισε και πρόσθεσε: «Κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να έχουμε όσο περισσότερα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας και αυτό το έχουμε πετύχει με μεθοδική δουλειά».

Τέλος, όσον αφορά τη σεναριολογία σχετικά με την «κρατική αεροπειρατεία» σε αεροπλάνο της Ryanair, ζήτησε να μπει μία τελεία σε όλες τις θεωρίες συνωμοσίας και στάθηκε στις πρωτοβουλίες που πήρε ο Έλληνας ρωθυπουργός στη Σύνοδο Κορυφής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

29 Μαρτίου 2024