Καρδιακά προβλήματα σε εφήβους στις ΗΠΑ μετά τον εμβολιασμό κατά της Covid

Τα αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) εξετάζουν αναφορές ότι ένας πολύ μικρός αριθμός εφήβων και νεαρών ενηλίκων που εμβολιάστηκαν κατά του κορονοϊού ενδέχεται να εμφάνισαν καρδιακά προβλήματα, ανέφερε χθες η New York Times, επικαλούμενη την ομάδα ασφάλειας

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Τα αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) εξετάζουν αναφορές ότι ένας πολύ μικρός αριθμός εφήβων και νεαρών ενηλίκων που εμβολιάστηκαν κατά του κορονοϊού ενδέχεται να εμφάνισαν καρδιακά προβλήματα, ανέφερε χθες η New York Times, επικαλούμενη την ομάδα ασφάλειας εμβολίων της υπηρεσίας.

Τα CDC εξετάζουν αρκετές δεκάδες αναφορές ότι έφηβοι και νεαροί ενήλικες μπορεί να εμφάνισαν μυοκαρδίτιδα, μια φλεγμονή του καρδιακού μυός, μετά τον εμβολιασμό, τόνισε η εφημερίδα, επικαλούμενη αξιωματούχους των CDC.

Το Reuters δεν μπόρεσε άμεσα να επικοινωνήσει με τα CDC για να σχολιάσει το δημοσίευμα.

Υπήρξαν «σχετικά λίγες» περιπτώσεις και ενδέχεται να μην σχετίζονται καθόλου με τον εμβολιασμό, προσθέτει το δημοσίευμα, αναφέροντας μια ανακοίνωση της ομάδας ασφάλειας εμβολίων της αμερικανικής υπηρεσίας.

Η εξέταση βρίσκεται στα αρχικά στάδια και τα CDC δεν έχουν ακόμη προσδιορίσει εάν υπάρχει οποιαδήποτε απόδειξη ότι τα εμβόλια προκάλεσαν τα καρδιακά προβλήματα, ανέφεραν οι New York Times.

Το καρδιακό πρόβλημα φαίνεται να έχει εμφανιστεί κυρίως σε εφήβους και νεαρούς ενήλικες περίπου τέσσερις ημέρες μετά τη χορήγηση της δεύτερης δόσης τους είτε του εμβολίου της Moderna είτε των Pfizer/BioNTech, και τα δύο εμβόλια mRNA.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, οι ΗΠΑ ενέκριναν το εμβόλιο Pfizer/BioNTech για παιδιά ηλικίας 12 έως 15 ετών.

Τα αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) εξετάζουν αναφορές ότι ένας πολύ μικρός αριθμός εφήβων και νεαρών ενηλίκων που εμβολιάστηκαν κατά του κορονοϊού ενδέχεται να εμφάνισαν καρδιακά προβλήματα, ανέφερε χθες η New York Times, επικαλούμενη την ομάδα ασφάλειας εμβολίων της υπηρεσίας.

Τα CDC εξετάζουν αρκετές δεκάδες αναφορές ότι έφηβοι και νεαροί ενήλικες μπορεί να εμφάνισαν μυοκαρδίτιδα, μια φλεγμονή του καρδιακού μυός, μετά τον εμβολιασμό, τόνισε η εφημερίδα, επικαλούμενη αξιωματούχους των CDC.

Το Reuters δεν μπόρεσε άμεσα να επικοινωνήσει με τα CDC για να σχολιάσει το δημοσίευμα.

Υπήρξαν «σχετικά λίγες» περιπτώσεις και ενδέχεται να μην σχετίζονται καθόλου με τον εμβολιασμό, προσθέτει το δημοσίευμα, αναφέροντας μια ανακοίνωση της ομάδας ασφάλειας εμβολίων της αμερικανικής υπηρεσίας.

Η εξέταση βρίσκεται στα αρχικά στάδια και τα CDC δεν έχουν ακόμη προσδιορίσει εάν υπάρχει οποιαδήποτε απόδειξη ότι τα εμβόλια προκάλεσαν τα καρδιακά προβλήματα, ανέφεραν οι New York Times.

Το καρδιακό πρόβλημα φαίνεται να έχει εμφανιστεί κυρίως σε εφήβους και νεαρούς ενήλικες περίπου τέσσερις ημέρες μετά τη χορήγηση της δεύτερης δόσης τους είτε του εμβολίου της Moderna είτε των Pfizer/BioNTech, και τα δύο εμβόλια mRNA.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, οι ΗΠΑ ενέκριναν το εμβόλιο Pfizer/BioNTech για παιδιά ηλικίας 12 έως 15 ετών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ