ΓΕΚ Τέρνα: Αντίστροφη μέτρηση για τα εγκαίνια του πρώτου τμήματος του Ε65

Μέχρι τέλος Ιουνίου η σύμβαση στη Βουλή για το βόρειο τμήμα

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για την παράδοση της δυτικής “Παράκαμψης Λαμίας” του νότιου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε65, από την κοινοπραξία Κεντρική Οδός, υπό τη ΓΕΚ Τέρνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα εγκαίνια του τμήματος είναι πιθανόν να πραγματοποιηθούν εντός του Ιουνίου, στην περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν (ή εκτός άλλου απροόπτου).

Πρόκειται για μέρος του νότιου τμήματος, μήκους 14,2 χλμ. περίπου το οποίο αρχικά προγραμματίζονταν από το υπουργείο Υποδομών να δοθεί το Πάσχα αλλά αυτό δεν έγινε λόγω του ότι δεν είχαν ανοίξει οι διαπεριφερειακές μετακινήσεις και αφετέρου γιατί για την παράδοση του απαιτούνταν να περάσει τροπολογία που προέβλεπε την τμηματική λειτουργία του οδικού άξονα.

Το τμήμα της Παράκαμψης Λαμίας ξεκινά από τη σύνδεση του Ε65 με τον Μαλιακό Κόλπο, στον ημικόμβο Ανθήλης και τερματίζει 3 χιλιόμετρα πριν τον κόμβο Καρπενησίου περίπου στην περιοχή Λιανοκλαδίου.

Αναφορικά με την πορεία κατασκευής του υπολοίπου νοτίου τμήματος του Ε65, ήτοι το τμήμα Λαμία – Ξυνιάδα, καταγράφεται σημαντική πρόοδος.

Το έργο βρίσκεται στο 70,3% και κατά μήκος του έχουν αναπτυχθεί τρία εργοτάξια.

Επίσης οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 81,3%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 65,3% και οι χωματουργικές εργασίες 54,8%.

Η συνολική διάρκεια κατασκευής του νοτίου τμήματος είναι 36 μήνες και η παράδοση του στην κυκλοφορία αναμένεται το καλοκαίρι του 2022.

Μέχρι τέλος Ιουνίου η σύμβαση στη Βουλή για το βόρειο τμήμα

Μέχρι το τέλος Ιουνίου αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να κατατεθεί στη Βουλή όπως έγραψε το Capital.gr η σύμβαση για το βόρειο τμήμα του Ε65, το οποίο πήρε πρόσφατα το πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Όπως προβλέπεται, μετά την ψήφιση από τη Βουλή και την υπογραφή με τον ανάδοχο την Κεντρική Οδός, θα ξεκινήσουν αμέσως οι κατασκευαστικές εργασίες του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, τις οποίες θα εκτελέσει η ΤΕΡΝΑ.

Σύμφωνα με τις σχετικές μελέτες, κατά τη φάση κατασκευής του έργου, η οποία θα διαρκέσει 3 χρόνια, η απασχόληση θα τονωθεί με περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας, ενώ το έργο θα συνεισφέρει περίπου 0,5% στο ΑΕΠ της χώρας.

Το έργο προβλέπεται να χρηματοδοτηθεί από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, ενώ η υλοποίησή του παίζει ιδιαίτερο ρόλο και στην προώθηση του προγράμματος απολιγνιτοποίησης της Δυτικής Μακεδονίας.

Με την ολοκλήρωση του βόρειου τμήματος, θα λάβει την τελική του μορφή ο αυτοκινητόδρομος Ε65, ο οποίος με συνολικό μήκος 181,5 χλμ. συγκαταλέγεται στα εθνικά έργα με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία, καθώς επί της ουσίας συνδέει με ασφάλεια και ταχύτητα την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα. Είναι ενδεικτικό ότι με τον Ε65 το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά, αντί των 3 ωρών και 15 λεπτών που απαιτούνται σήμερα, ενώ το Αθήνα – Γρεβενά δεν θα ξεπερνά τις 4 ώρες.

Πηγή: capital.gr

Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για την παράδοση της δυτικής “Παράκαμψης Λαμίας” του νότιου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε65, από την κοινοπραξία Κεντρική Οδός, υπό τη ΓΕΚ Τέρνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα εγκαίνια του τμήματος είναι πιθανόν να πραγματοποιηθούν εντός του Ιουνίου, στην περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν (ή εκτός άλλου απροόπτου).

Πρόκειται για μέρος του νότιου τμήματος, μήκους 14,2 χλμ. περίπου το οποίο αρχικά προγραμματίζονταν από το υπουργείο Υποδομών να δοθεί το Πάσχα αλλά αυτό δεν έγινε λόγω του ότι δεν είχαν ανοίξει οι διαπεριφερειακές μετακινήσεις και αφετέρου γιατί για την παράδοση του απαιτούνταν να περάσει τροπολογία που προέβλεπε την τμηματική λειτουργία του οδικού άξονα.

Το τμήμα της Παράκαμψης Λαμίας ξεκινά από τη σύνδεση του Ε65 με τον Μαλιακό Κόλπο, στον ημικόμβο Ανθήλης και τερματίζει 3 χιλιόμετρα πριν τον κόμβο Καρπενησίου περίπου στην περιοχή Λιανοκλαδίου.

Αναφορικά με την πορεία κατασκευής του υπολοίπου νοτίου τμήματος του Ε65, ήτοι το τμήμα Λαμία – Ξυνιάδα, καταγράφεται σημαντική πρόοδος.

Το έργο βρίσκεται στο 70,3% και κατά μήκος του έχουν αναπτυχθεί τρία εργοτάξια.

Επίσης οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 81,3%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 65,3% και οι χωματουργικές εργασίες 54,8%.

Η συνολική διάρκεια κατασκευής του νοτίου τμήματος είναι 36 μήνες και η παράδοση του στην κυκλοφορία αναμένεται το καλοκαίρι του 2022.

Μέχρι τέλος Ιουνίου η σύμβαση στη Βουλή για το βόρειο τμήμα

Μέχρι το τέλος Ιουνίου αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να κατατεθεί στη Βουλή όπως έγραψε το Capital.gr η σύμβαση για το βόρειο τμήμα του Ε65, το οποίο πήρε πρόσφατα το πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Όπως προβλέπεται, μετά την ψήφιση από τη Βουλή και την υπογραφή με τον ανάδοχο την Κεντρική Οδός, θα ξεκινήσουν αμέσως οι κατασκευαστικές εργασίες του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, τις οποίες θα εκτελέσει η ΤΕΡΝΑ.

Σύμφωνα με τις σχετικές μελέτες, κατά τη φάση κατασκευής του έργου, η οποία θα διαρκέσει 3 χρόνια, η απασχόληση θα τονωθεί με περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας, ενώ το έργο θα συνεισφέρει περίπου 0,5% στο ΑΕΠ της χώρας.

Το έργο προβλέπεται να χρηματοδοτηθεί από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, ενώ η υλοποίησή του παίζει ιδιαίτερο ρόλο και στην προώθηση του προγράμματος απολιγνιτοποίησης της Δυτικής Μακεδονίας.

Με την ολοκλήρωση του βόρειου τμήματος, θα λάβει την τελική του μορφή ο αυτοκινητόδρομος Ε65, ο οποίος με συνολικό μήκος 181,5 χλμ. συγκαταλέγεται στα εθνικά έργα με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία, καθώς επί της ουσίας συνδέει με ασφάλεια και ταχύτητα την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα. Είναι ενδεικτικό ότι με τον Ε65 το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά, αντί των 3 ωρών και 15 λεπτών που απαιτούνται σήμερα, ενώ το Αθήνα – Γρεβενά δεν θα ξεπερνά τις 4 ώρες.

Πηγή: capital.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ