GP-F1 στο Baku: Δράμα και ανατροπές!

Απίστευτη νίκη για τον Perez

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Δύο γύρους πριν την ολοκλήρωση ενός ακόμη επεισοδιακού αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν και ενώ προπορευόταν σχεδόν σε όλο τον αγώνα, ο Μαξ Φερστάπεν έχασε μέσα από τα χέρια του, μία εύκολη νίκη.

Ο Ολλανδός πιλότος, μετά από την εξαιρετική στρατηγική της ομάδας του για είσοδο νωρίς στα pits, όδευε με άνεση προς τη νίκη, η οποία θα συνδυαζόταν με αύξηση της διαφοράς στο βαθμολογικό πίνακα έναντι του Λιούις Χάμιλτον, όμως η τύχη δεν ήταν με το μέρος του. 34 γύροι με αυτόν τον ρυθμό φάνηκαν πολλοί για τα ελαστικά του μονοθεσίου, με αποτέλεσμα το κλατάρισμα του ενός, στον πίσω αριστερό τροχό, κάνοντας τον Ολλανδό να χάσει τον έλεγχο της RB16B στην ευθεία, προσκρούοντας στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο εκνευρισμός του “οράνιε” οδηγού ήταν εμφανέστατος, τόσο στην ενδοεπικοινωνία, όσο και βγαίνοντας εκτός μονοθεσίου.

Έπειτα από το ατύχημα, υπήρξε κόκκινη σημαία, με τον αγώνα να διακόπτεται για 40 λεπτά. Η FIA αποφάσισε πως ο αγώνας θα συνεχιστεί υπό στάση, δίνοντας νέο ενδιαφέρον. Κατά τη εκ νέου εκκίνηση, φάνηκε να βγαίνει πολύς καπνός από τα φρένα της Mercedes W12 του Χάμιλτον, δίνοντας ανησυχητικό μήνυμα για τη συνέχεια.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Βρετανός εκκίνησε ιδανικά, περνώντας τον Πέρεθ στην ευθεία, αλλά στη πρώτη στροφή, έχασε το φρενάρισμα, βγαίνοντας στο χώρο διαφυγής, με αποτέλεσμα να κατρακυλήσει στη τελευταία θέση.

Με ακόμα ένα δράμα, ο Μεξικανός πιλότος της Redbull δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες, παίρνοντας την πρώτη του νίκη με την RBR και δεύτερη της καριέρας του. Ταυτόχρονα, ο Φέτελ με Άστον Μάρτιν και ο Γκασλί με Άλφα Τάουρι, τερμάτισαν 2ος και 3ος αντίστοιχα, κλείνοντας το βάθρο. Την τέταρτη θέση και με μεγάλη απογοήτευση ο Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος παρά την Pole Position, δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο.

Δύο γύρους πριν την ολοκλήρωση ενός ακόμη επεισοδιακού αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν και ενώ προπορευόταν σχεδόν σε όλο τον αγώνα, ο Μαξ Φερστάπεν έχασε μέσα από τα χέρια του, μία εύκολη νίκη.

Ο Ολλανδός πιλότος, μετά από την εξαιρετική στρατηγική της ομάδας του για είσοδο νωρίς στα pits, όδευε με άνεση προς τη νίκη, η οποία θα συνδυαζόταν με αύξηση της διαφοράς στο βαθμολογικό πίνακα έναντι του Λιούις Χάμιλτον, όμως η τύχη δεν ήταν με το μέρος του. 34 γύροι με αυτόν τον ρυθμό φάνηκαν πολλοί για τα ελαστικά του μονοθεσίου, με αποτέλεσμα το κλατάρισμα του ενός, στον πίσω αριστερό τροχό, κάνοντας τον Ολλανδό να χάσει τον έλεγχο της RB16B στην ευθεία, προσκρούοντας στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο εκνευρισμός του “οράνιε” οδηγού ήταν εμφανέστατος, τόσο στην ενδοεπικοινωνία, όσο και βγαίνοντας εκτός μονοθεσίου.

Έπειτα από το ατύχημα, υπήρξε κόκκινη σημαία, με τον αγώνα να διακόπτεται για 40 λεπτά. Η FIA αποφάσισε πως ο αγώνας θα συνεχιστεί υπό στάση, δίνοντας νέο ενδιαφέρον. Κατά τη εκ νέου εκκίνηση, φάνηκε να βγαίνει πολύς καπνός από τα φρένα της Mercedes W12 του Χάμιλτον, δίνοντας ανησυχητικό μήνυμα για τη συνέχεια.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Βρετανός εκκίνησε ιδανικά, περνώντας τον Πέρεθ στην ευθεία, αλλά στη πρώτη στροφή, έχασε το φρενάρισμα, βγαίνοντας στο χώρο διαφυγής, με αποτέλεσμα να κατρακυλήσει στη τελευταία θέση.

Με ακόμα ένα δράμα, ο Μεξικανός πιλότος της Redbull δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες, παίρνοντας την πρώτη του νίκη με την RBR και δεύτερη της καριέρας του. Ταυτόχρονα, ο Φέτελ με Άστον Μάρτιν και ο Γκασλί με Άλφα Τάουρι, τερμάτισαν 2ος και 3ος αντίστοιχα, κλείνοντας το βάθρο. Την τέταρτη θέση και με μεγάλη απογοήτευση ο Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος παρά την Pole Position, δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ