Η «Νέα Εστίαση» για τις επιχειρήσεις και τους ανεμβολίαστους

Μια σειρά από σοβαρά ζητήματα για τον κλάδο της εστίασης θέτει η Νέα Εστίαση

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Η«Νέα Εστίαση», σε ανακοίνωση που εξέδωσε, αναφέρθηκε στις επιχειρήσεις της εστίασης και στο χειρισμό των πελατών που είναι ανεμβολίαστοι, στις κυρώσεις των επιχειρήσεων, στις σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών αλλά και στα προβλήματα λειτουργίας των επιχειρήσεων.

Αναλυτικότερα τα  όσα αναφέρει η «Νέα Εστίαση» :

«ΑΜΙΓΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις σχετικά με το νέο πλαίσιο λειτουργίας των εσωτερικών χωρών του κλάδου εστίασης, είναι ξεκάθαρο ότι σκοπός είναι η μεταβίβαση της ευθύνης των αποφάσεων στους επιχειρηματίες του κλάδου. Έναν κλάδο που έχει υποστεί πολλά εδώ και 1,5 χρόνο και βρίσκεται μονίμως σε μια μερική έως ανύπαρκτη λειτουργία.

Αυτό πρακτικά σημαίνει διαχωρισμός και διάκριση των πελατών ή τουριστών και φυσικά την ατομική ευθύνη της απόφασης για κάθε επιχειρηματία που σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι δικιάς μας αρμοδιότητας. Αν λάβουμε υπόψη μας και τον εποπτικό έλεγχο ο οποίος θα πρέπει να διενεργείται από τους ιδιοκτήτες και το προσωπικό των καταστημάτων μας υποκαθιστώντας τους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς, αντιλαμβανόμαστε όλοι το λάθος της απόφασης . Εμείς ασκούμε την εστίαση και σε καμία των περιπτώσεων τον ελεγκτικό μηχανισμό της κεντρικής εξουσίας.

Θέτουμε επίσης κάποια βασικά ερωτήματα:

Τι θα γίνεται στην αμιγή λειτουργία στην περίπτωση κατά την οποία ένας πελάτης από παρέα των 4 ατόμων είναι ανεμβολίαστος; Τι θα πράττουν οι επιχειρηματίες; Πως θα χειρίζεται τον συγκεκριμένο πελάτη χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στις σχέσεις της επιχείρησης και με τους υπόλοιπους πελάτες; Τι κυρώσεις θα έχει το κατάστημα σε τέτοιες περιπτώσεις που ουσιαστικά δεν έχει ευθύνη;

Τι θα γίνεται με τους τουρίστες που θα επισκέπτονται τα καταστήματα μας μετά από 10ημερη παρουσία στη χώρα μας άσχετα εάν εισήλθαν με αρχικό πιστοποιητικό καθαρό;

Πως θα αντιμετωπίζονται οι παραπλανητικοί πελάτες που θα χρησιμοποιούν άλλο QRcode; Θα ζητάμε ταυτότητες; Είναι δυνατόν;

Τέλος, πόσο άστοχο είναι όταν ακούμε για επιστροφή στην κανονικότητα όταν μια αμιγώς επιχείρηση καλείται να δουλέψει με το 34% (ποσοστό που αφορά τους πλήρης εμβολιασμένους) προσδοκώντας να φτάσουν στο 70%, πράγμα που σημαίνει ότι κυριολεκτικά θα συνεχίσουν να βρίσκονται υπό καθεστώς ελλιπούς και ζημιογόνους λειτουργίας; Όταν ακόμη δεν έχουν δοθεί τα περιβόητα ποσά επανεκκίνησης του 7% του τζίρου σε καμία επιχείρηση έως σήμερα, 2 μήνες μετά το άνοιγμα της (3/5 σημειωτέον) και από τις 82.000 επιχειρήσεις ζήτημα να χρηματοδοτηθούν 20.000, πράγμα που αναδεικνύει και το επερχόμενο πρόβλημα των οικονομικών θεμάτων του κλάδου;

Ελπίζουμε τουλάχιστον η κυβέρνηση να συνεχίσει να στηρίζει με μεσοπρόθεσμα μέτρα όπως η μείωση των ενοικίων, η επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών, η επιλεκτική αναστολή, εκτός από το να μας χρεώνει απλά το βάρος των πολιτικών και ελεγκτικών αποφάσεων που όφειλε να αναλάβει η ίδια!»

 

 

Η«Νέα Εστίαση», σε ανακοίνωση που εξέδωσε, αναφέρθηκε στις επιχειρήσεις της εστίασης και στο χειρισμό των πελατών που είναι ανεμβολίαστοι, στις κυρώσεις των επιχειρήσεων, στις σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών αλλά και στα προβλήματα λειτουργίας των επιχειρήσεων.

Αναλυτικότερα τα  όσα αναφέρει η «Νέα Εστίαση» :

«ΑΜΙΓΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις σχετικά με το νέο πλαίσιο λειτουργίας των εσωτερικών χωρών του κλάδου εστίασης, είναι ξεκάθαρο ότι σκοπός είναι η μεταβίβαση της ευθύνης των αποφάσεων στους επιχειρηματίες του κλάδου. Έναν κλάδο που έχει υποστεί πολλά εδώ και 1,5 χρόνο και βρίσκεται μονίμως σε μια μερική έως ανύπαρκτη λειτουργία.

Αυτό πρακτικά σημαίνει διαχωρισμός και διάκριση των πελατών ή τουριστών και φυσικά την ατομική ευθύνη της απόφασης για κάθε επιχειρηματία που σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι δικιάς μας αρμοδιότητας. Αν λάβουμε υπόψη μας και τον εποπτικό έλεγχο ο οποίος θα πρέπει να διενεργείται από τους ιδιοκτήτες και το προσωπικό των καταστημάτων μας υποκαθιστώντας τους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς, αντιλαμβανόμαστε όλοι το λάθος της απόφασης . Εμείς ασκούμε την εστίαση και σε καμία των περιπτώσεων τον ελεγκτικό μηχανισμό της κεντρικής εξουσίας.

Θέτουμε επίσης κάποια βασικά ερωτήματα:

Τι θα γίνεται στην αμιγή λειτουργία στην περίπτωση κατά την οποία ένας πελάτης από παρέα των 4 ατόμων είναι ανεμβολίαστος; Τι θα πράττουν οι επιχειρηματίες; Πως θα χειρίζεται τον συγκεκριμένο πελάτη χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στις σχέσεις της επιχείρησης και με τους υπόλοιπους πελάτες; Τι κυρώσεις θα έχει το κατάστημα σε τέτοιες περιπτώσεις που ουσιαστικά δεν έχει ευθύνη;

Τι θα γίνεται με τους τουρίστες που θα επισκέπτονται τα καταστήματα μας μετά από 10ημερη παρουσία στη χώρα μας άσχετα εάν εισήλθαν με αρχικό πιστοποιητικό καθαρό;

Πως θα αντιμετωπίζονται οι παραπλανητικοί πελάτες που θα χρησιμοποιούν άλλο QRcode; Θα ζητάμε ταυτότητες; Είναι δυνατόν;

Τέλος, πόσο άστοχο είναι όταν ακούμε για επιστροφή στην κανονικότητα όταν μια αμιγώς επιχείρηση καλείται να δουλέψει με το 34% (ποσοστό που αφορά τους πλήρης εμβολιασμένους) προσδοκώντας να φτάσουν στο 70%, πράγμα που σημαίνει ότι κυριολεκτικά θα συνεχίσουν να βρίσκονται υπό καθεστώς ελλιπούς και ζημιογόνους λειτουργίας; Όταν ακόμη δεν έχουν δοθεί τα περιβόητα ποσά επανεκκίνησης του 7% του τζίρου σε καμία επιχείρηση έως σήμερα, 2 μήνες μετά το άνοιγμα της (3/5 σημειωτέον) και από τις 82.000 επιχειρήσεις ζήτημα να χρηματοδοτηθούν 20.000, πράγμα που αναδεικνύει και το επερχόμενο πρόβλημα των οικονομικών θεμάτων του κλάδου;

Ελπίζουμε τουλάχιστον η κυβέρνηση να συνεχίσει να στηρίζει με μεσοπρόθεσμα μέτρα όπως η μείωση των ενοικίων, η επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών, η επιλεκτική αναστολή, εκτός από το να μας χρεώνει απλά το βάρος των πολιτικών και ελεγκτικών αποφάσεων που όφειλε να αναλάβει η ίδια!»

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ