Βάλε το μάνγκο στην διατροφή σου και δες τον οργανισμό σου να αλλάζει!

Η κατανάλωση ενός μάνγκο την ημέρα καλύπτει το 40% των αναγκών μας για φυτικές ίνες

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Το μάνγκο είναι ένα φρούτο με μεγάλη θρεπτική αξία, πλούσιο σε φυτικές ίνες και ιδιαίτερα χορταστικό, χωρίς να μας φορτώνει με πολλές θερμίδες.

Άκρος καλοκαιρινό , το μάνγκο σε δροσίζει αφήνοντας στον ουρανίσκο σου μια γλυκόξινη επίγευση.

Το «φρούτο της Ινδίας», όπως ονομάζεται ,  στενόμακρο, με πράσινη, ροζέ κίτρινη ή κόκκινη φλούδα και σάρκα πολύ αρωματική σε έντονο πορτοκαλί χρώμα .

Πολλοί μάλιστα το αποκαλούν τον «βασιλιά των φρούτων», λόγω της μεγάλης του θρεπτικής αξίας, αλλά και της ιδιαίτερης  γεύσης του.

Η κατανάλωση ενός μάνγκο την ημέρα καλύπτει το 40% των αναγκών μας για φυτικές ίνες, συμβάλλοντας στην ομαλότερη λειτουργία του εντέρου και περιορίζοντας τον κίνδυνο για ορισμένες μορφές καρκίνου.

Τα μάνγκο είναι χαμηλά σε λιπαρά και έχουν λίγες θερμίδες (59 ανά 100 γρ.). Είναι μια τροφή χαμηλή σε νάτριο συνεπώς, μπορούν να καταναλωθούν από άτομα που ακολουθούν διατροφή για τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.

Επιπλέον είναι πλούσια σε ένα ένζυμο που έχει καταπραϋντική δράση για το στομάχι και περιέχουν βήτα καροτένιο. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αυτού του αντιοξειδωτικού, λειτουργεί ως «ασπίδα» ενάντια σε ορισμένες μορφές καρκίνου.

Είναι επιπλέον μια καλή πηγή καλίου και βιταμίνης B6 που απαιτείται για την παραγωγή ορμονών GABA στον εγκέφαλο. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες όπως το μάνγκο, συμβάλλουν στην τόνωση του μεταβολισμού κι έτσι το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες. Αποτελεί σύμμαχο των ασθενών με διαβήτη καθώς ρυθμίζει τα επιπέδα του σακχάρου στο αίμα. Τέλος, ανακουφίζει τους φραγμένους πόρους του δέρματος και είναι κατάλληλο για άτομα που υποφέρουν από ακμή.

Το μάνγκο είναι ένα φρούτο με μεγάλη θρεπτική αξία, πλούσιο σε φυτικές ίνες και ιδιαίτερα χορταστικό, χωρίς να μας φορτώνει με πολλές θερμίδες.

Άκρος καλοκαιρινό , το μάνγκο σε δροσίζει αφήνοντας στον ουρανίσκο σου μια γλυκόξινη επίγευση.

Το «φρούτο της Ινδίας», όπως ονομάζεται ,  στενόμακρο, με πράσινη, ροζέ κίτρινη ή κόκκινη φλούδα και σάρκα πολύ αρωματική σε έντονο πορτοκαλί χρώμα .

Πολλοί μάλιστα το αποκαλούν τον «βασιλιά των φρούτων», λόγω της μεγάλης του θρεπτικής αξίας, αλλά και της ιδιαίτερης  γεύσης του.

Η κατανάλωση ενός μάνγκο την ημέρα καλύπτει το 40% των αναγκών μας για φυτικές ίνες, συμβάλλοντας στην ομαλότερη λειτουργία του εντέρου και περιορίζοντας τον κίνδυνο για ορισμένες μορφές καρκίνου.

Τα μάνγκο είναι χαμηλά σε λιπαρά και έχουν λίγες θερμίδες (59 ανά 100 γρ.). Είναι μια τροφή χαμηλή σε νάτριο συνεπώς, μπορούν να καταναλωθούν από άτομα που ακολουθούν διατροφή για τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.

Επιπλέον είναι πλούσια σε ένα ένζυμο που έχει καταπραϋντική δράση για το στομάχι και περιέχουν βήτα καροτένιο. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αυτού του αντιοξειδωτικού, λειτουργεί ως «ασπίδα» ενάντια σε ορισμένες μορφές καρκίνου.

Είναι επιπλέον μια καλή πηγή καλίου και βιταμίνης B6 που απαιτείται για την παραγωγή ορμονών GABA στον εγκέφαλο. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες όπως το μάνγκο, συμβάλλουν στην τόνωση του μεταβολισμού κι έτσι το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες. Αποτελεί σύμμαχο των ασθενών με διαβήτη καθώς ρυθμίζει τα επιπέδα του σακχάρου στο αίμα. Τέλος, ανακουφίζει τους φραγμένους πόρους του δέρματος και είναι κατάλληλο για άτομα που υποφέρουν από ακμή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ