Σ. Κεδίκογλου: Να εκπονηθεί ένα καινοτόμο σχέδιο ΣΔΙΤ για την ανάπτυξη του Λιμανιού της Κύμης

"Η διασύνδεση του Λιμανιού της Κύμης με τα Λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας δεν είναι μόνο  ευβοϊκός,  αλλά είναι και εθνικός στόχος"

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Ιουλίου αναφορικά με την ανάπτυξη του Λιμανιού την Κύμης στην οποία συμμετείχε ο βουλευτής Ευβοίας της ΝΔ,  Σίμος Κεδίκογλου,  ο Περιφερειάρχης  Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός, ο Αντιπεριφερειάρχης Ευβοίας κ. Γιώργος Κελαϊδίτης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένων Ν. Ευβοίας   κ.κ Σπύρος Γεροντίτης, ο Χαράλαμπος Μανιάτης, και οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων: Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Ορέστης Καβαλάκης, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Βαγγέλης Κυριαζόπουλου και Υποδομών και Μεταφορών κ.  Γιώργος Καραγιάννης.

Αντικείμενο της τηλεδιάσκεψης ήταν η εισήγηση του βουλευτή για την εκπόνηση ενός καινοτόμου σχεδίου ΣΔΙΤ για την ανάπτυξη του Λιμανιού της Κύμης, καθώς, όπως τόνισε ο βουλευτής το μεγαλύτερο εμπόδιο στην αξιοποίηση του νέου μεγάλου Λιμανιού της Κύμης και τη διασύνδεσή του με τους Λιμένες του Βορείου Αιγαίου, της Μικράς Ασίας, αλλά και της Μαύρης Θάλασσας είναι ο σημερινός δρόμος Χαλκίδα- Κύμη.

Πρόταση του βουλευτή είναι να υπάρξει μια πολυετής παραχώρηση του Λιμανιού σε αντάλλαγμα για την κατασκευή ενός νέου δρόμου Χαλκίδας-Κύμης, που θα μειώνει σχεδόν στο ήμισυ την απόσταση και θα φέρνει το Λιμάνι κοντύτερα στον κεντρικό εθνικό οδικό άξονα, αλλά και στις σιδηροδρομικές γραμμές. Την πρόταση υποδέχτηκαν ευμενώς όλοι οι συμμετέχοντες, αναγνωρίζοντας τη σημασία της αξιοποίησης του Λιμανιού της Κύμης και παράλληλα δεσμεύτηκαν, ο καθένας από την πλευρά του, να συνεισφέρει στην άρση τυχόν γραφειοκρατικών εμποδίων που πάντα παρουσιάζονται σε καινοτόμες λύσεις.

Σε πρώτη φάση αποφασίστηκε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να χρηματοδοτήσει μελέτη βιωσιμότητας των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Κύμης με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, τα Μικρασιατικά παράλια και τους Λιμένες της Μαύρης Θάλασσας (Γεωργίας, Ρωσίας, Ουκρανίας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας), ενώ η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ανέλαβε την εκπόνηση προμελέτης για τον προϋπολογισμό του κόστους της κατασκευής του δρόμου.

Κλείνοντας την τηλεδιάσκεψη ο βουλευτής ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες για την ανταπόκρισή τους και υπογράμμισε: «Η διασύνδεση του Λιμανιού της Κύμης με τα Λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας δεν είναι μόνο  ευβοϊκός,  αλλά είναι  και εθνικός στόχος. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο, ότι οι πρώτοι Έλληνες που πήγαν στη Μαύρη Θάλασσα ξεκίνησαν από το λιμάνι της αρχαίας Κύμης».

Τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Ιουλίου αναφορικά με την ανάπτυξη του Λιμανιού την Κύμης στην οποία συμμετείχε ο βουλευτής Ευβοίας της ΝΔ,  Σίμος Κεδίκογλου,  ο Περιφερειάρχης  Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός, ο Αντιπεριφερειάρχης Ευβοίας κ. Γιώργος Κελαϊδίτης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένων Ν. Ευβοίας   κ.κ Σπύρος Γεροντίτης, ο Χαράλαμπος Μανιάτης, και οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων: Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Ορέστης Καβαλάκης, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Βαγγέλης Κυριαζόπουλου και Υποδομών και Μεταφορών κ.  Γιώργος Καραγιάννης.

Αντικείμενο της τηλεδιάσκεψης ήταν η εισήγηση του βουλευτή για την εκπόνηση ενός καινοτόμου σχεδίου ΣΔΙΤ για την ανάπτυξη του Λιμανιού της Κύμης, καθώς, όπως τόνισε ο βουλευτής το μεγαλύτερο εμπόδιο στην αξιοποίηση του νέου μεγάλου Λιμανιού της Κύμης και τη διασύνδεσή του με τους Λιμένες του Βορείου Αιγαίου, της Μικράς Ασίας, αλλά και της Μαύρης Θάλασσας είναι ο σημερινός δρόμος Χαλκίδα- Κύμη.

Πρόταση του βουλευτή είναι να υπάρξει μια πολυετής παραχώρηση του Λιμανιού σε αντάλλαγμα για την κατασκευή ενός νέου δρόμου Χαλκίδας-Κύμης, που θα μειώνει σχεδόν στο ήμισυ την απόσταση και θα φέρνει το Λιμάνι κοντύτερα στον κεντρικό εθνικό οδικό άξονα, αλλά και στις σιδηροδρομικές γραμμές. Την πρόταση υποδέχτηκαν ευμενώς όλοι οι συμμετέχοντες, αναγνωρίζοντας τη σημασία της αξιοποίησης του Λιμανιού της Κύμης και παράλληλα δεσμεύτηκαν, ο καθένας από την πλευρά του, να συνεισφέρει στην άρση τυχόν γραφειοκρατικών εμποδίων που πάντα παρουσιάζονται σε καινοτόμες λύσεις.

Σε πρώτη φάση αποφασίστηκε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να χρηματοδοτήσει μελέτη βιωσιμότητας των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Κύμης με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, τα Μικρασιατικά παράλια και τους Λιμένες της Μαύρης Θάλασσας (Γεωργίας, Ρωσίας, Ουκρανίας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας), ενώ η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ανέλαβε την εκπόνηση προμελέτης για τον προϋπολογισμό του κόστους της κατασκευής του δρόμου.

Κλείνοντας την τηλεδιάσκεψη ο βουλευτής ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες για την ανταπόκρισή τους και υπογράμμισε: «Η διασύνδεση του Λιμανιού της Κύμης με τα Λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας δεν είναι μόνο  ευβοϊκός,  αλλά είναι  και εθνικός στόχος. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο, ότι οι πρώτοι Έλληνες που πήγαν στη Μαύρη Θάλασσα ξεκίνησαν από το λιμάνι της αρχαίας Κύμης».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ