Ροχαλητό – 4 τρόποι για να το σταματήσετε

Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από το ροχαλητό. Κυρίως για όσους προσπαθούν να κοιμηθούν δίπλα σε αυτόν που ροχαλίζει. Υπάρχουν όμως απλοί τρόποι για το κάνετε να σταματήσει.

Συνδέεται με διαταραχές του ύπνου και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας.

 Απλές συνήθειες για να περιορίσετε αισθητά το ροχαλητό

  • Μέντα: Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές της μειώνουν τη διόγκωση των μεμβρανών στο εσωτερικό του λαιμού και στα ρουθούνια, διευκολύνοντας την αναπνοή. Η θεραπεία με μέντα, λειτουργεί καλύτερα για την αντιμετώπιση του προσωρινού ροχαλητού που οφείλεται σε αλλεργία, σε ένα κρυολόγημα ή στον ξηρό αέρα. Βάλτε 1-2 σταγόνες έλαιο μέντας σε ένα ποτήρι νερό και κάντε γαργάρες πριν πάτε για ύπνο. Εναλλακτικά, προσθέστε μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο μέντας σε έναν υγραντήρα περίπου 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο. Αφήστε τον υγραντήρα να λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας. Αυτό θα βοηθήσει τους αεραγωγούς να ανοίξουν, ώστε να μην ροχαλίζετε.
  • Ατμός: Η ρινική συμφόρηση είναι μία από τις κύριες αιτίες ροχαλητού. Η ατμοθεραπεία είναι μία από τις καλύτερες λύσεις για τη μείωση της συμφόρησης. Βάλτε καυτό νερό σε ένα μεγάλο μπολ. Προσθέστε 3-4 σταγόνες αιθέριο έλαιο ευκαλύπτου ή αιθέριο έλαιο τεϊόδεντρου. Κρατήστε μια πετσέτα πάνω από το κεφάλι σας και κάντε βαθιές εισπνοές ατμού από τη μύτη σας για 10 λεπτά.
  • Κάρδαμο: Είναι αποχρεμπτικό και αποσυμφορητικό και συμβάλλει σημαντικά στο άνοιγμα των φραγμένων ρινικών οδών. Η ελεύθερη διέλευση του αέρα θα οδηγήσει σε λιγότερο ροχαλητό. Προσθέστε μισό κουταλάκι του γλυκού σκόνη από κάρδαμο σε ένα ποτήρι ζεστό νερό. Πιείτε το 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο. Επαναλάβετε καθημερινά μέχρι να δείτε ότι μειώνεται το ροχαλητό.
  • Κουρκουμάς: Ως ισχυρή αντισηπτική και αντιβιοτική ουσία, η κουρκούμη μπορεί να θεραπεύσει τη φλεγμονή και να βοηθήσει στη μείωση του ροχαλητού. Προσθέστε δύο κουταλάκια του γλυκού σκόνη κουρκουμά σε ένα ποτήρι ζεστό γάλα. Πιείτε το 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο.

ΠΗΓΗ : HEALTHVIEW

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από το ροχαλητό. Κυρίως για όσους προσπαθούν να κοιμηθούν δίπλα σε αυτόν που ροχαλίζει. Υπάρχουν όμως απλοί τρόποι για το κάνετε να σταματήσει.

Συνδέεται με διαταραχές του ύπνου και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας.

 Απλές συνήθειες για να περιορίσετε αισθητά το ροχαλητό

  • Μέντα: Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές της μειώνουν τη διόγκωση των μεμβρανών στο εσωτερικό του λαιμού και στα ρουθούνια, διευκολύνοντας την αναπνοή. Η θεραπεία με μέντα, λειτουργεί καλύτερα για την αντιμετώπιση του προσωρινού ροχαλητού που οφείλεται σε αλλεργία, σε ένα κρυολόγημα ή στον ξηρό αέρα. Βάλτε 1-2 σταγόνες έλαιο μέντας σε ένα ποτήρι νερό και κάντε γαργάρες πριν πάτε για ύπνο. Εναλλακτικά, προσθέστε μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο μέντας σε έναν υγραντήρα περίπου 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο. Αφήστε τον υγραντήρα να λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας. Αυτό θα βοηθήσει τους αεραγωγούς να ανοίξουν, ώστε να μην ροχαλίζετε.
  • Ατμός: Η ρινική συμφόρηση είναι μία από τις κύριες αιτίες ροχαλητού. Η ατμοθεραπεία είναι μία από τις καλύτερες λύσεις για τη μείωση της συμφόρησης. Βάλτε καυτό νερό σε ένα μεγάλο μπολ. Προσθέστε 3-4 σταγόνες αιθέριο έλαιο ευκαλύπτου ή αιθέριο έλαιο τεϊόδεντρου. Κρατήστε μια πετσέτα πάνω από το κεφάλι σας και κάντε βαθιές εισπνοές ατμού από τη μύτη σας για 10 λεπτά.
  • Κάρδαμο: Είναι αποχρεμπτικό και αποσυμφορητικό και συμβάλλει σημαντικά στο άνοιγμα των φραγμένων ρινικών οδών. Η ελεύθερη διέλευση του αέρα θα οδηγήσει σε λιγότερο ροχαλητό. Προσθέστε μισό κουταλάκι του γλυκού σκόνη από κάρδαμο σε ένα ποτήρι ζεστό νερό. Πιείτε το 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο. Επαναλάβετε καθημερινά μέχρι να δείτε ότι μειώνεται το ροχαλητό.
  • Κουρκουμάς: Ως ισχυρή αντισηπτική και αντιβιοτική ουσία, η κουρκούμη μπορεί να θεραπεύσει τη φλεγμονή και να βοηθήσει στη μείωση του ροχαλητού. Προσθέστε δύο κουταλάκια του γλυκού σκόνη κουρκουμά σε ένα ποτήρι ζεστό γάλα. Πιείτε το 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο.

ΠΗΓΗ : HEALTHVIEW

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ