Τη μέγιστη δυνατή ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών

Ιδιαίτερα στις πυρόπληκτες περιοχές της Εύβοιας ζήτησε ο Σίμος Κεδίκογλου

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Τη μέγιστη δυνατή ενίσχυση των Πρωτοβάθμιων και Δευτεροβάθμιων Εκπαιδευτικών δομών στην Εύβοια και ιδιαίτερα στις πυρόπληκτες περιοχές  ζήτησε ο Σίμος Κεδίκογλου κατά τη συνάντηση που είχε σήμερα με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Ζέττα Μακρή.

Ήδη, οι ανάγκες που έχουν δηλωθεί καλύπτονται με τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ενώ σε δεύτερη φάση αναμένεται  η τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών, καθώς και οι προσλήψεις ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού για να μη χαθούν διδακτικές ώρες.

Στόχος είναι τη νέα σχολική χρονιά να καλυφθούν τα βασικά νέα εκπαιδευτικά κενά που θα ανακοινωθούν και ταυτόχρονα να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.

Επιπλέον, ο βουλευτής ζήτησε να παραμείνει ως έχει ο χάρτης των εκπαιδευτικών δομών στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού για το νέο αναβαθμισμένο σχολείο και την υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Τη μέγιστη δυνατή ενίσχυση των Πρωτοβάθμιων και Δευτεροβάθμιων Εκπαιδευτικών δομών στην Εύβοια και ιδιαίτερα στις πυρόπληκτες περιοχές  ζήτησε ο Σίμος Κεδίκογλου κατά τη συνάντηση που είχε σήμερα με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Ζέττα Μακρή.

Ήδη, οι ανάγκες που έχουν δηλωθεί καλύπτονται με τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ενώ σε δεύτερη φάση αναμένεται  η τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών, καθώς και οι προσλήψεις ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού για να μη χαθούν διδακτικές ώρες.

Στόχος είναι τη νέα σχολική χρονιά να καλυφθούν τα βασικά νέα εκπαιδευτικά κενά που θα ανακοινωθούν και ταυτόχρονα να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.

Επιπλέον, ο βουλευτής ζήτησε να παραμείνει ως έχει ο χάρτης των εκπαιδευτικών δομών στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού για το νέο αναβαθμισμένο σχολείο και την υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ