Νέα μέτρα για ανεμβολίαστους – Αντιδράσεις από επιχειρηματίες εστίασης

Το 50% των δυνητικών πελατών αδυνατούν να έρθουν – Τι είπε στην τηλεόραση του OPEN ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Για τις αλλαγές που αναμένεται να έρθουν από Δευτέρα στην εστίαση εξαιτίας του κορονοϊού μίλησε ο Πρόεδρος ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς, με αφορμή τα νέα μέτρα για τους ανεμβολίαστους.

Ο κ. Καββαθάς μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο OPEN, σημείωσε πως «το 50% των δυνητικών πελατών μας αδυνατούν να έρθουν στις επιχειρήσεις εστίασης και αναψυχής. Αυτό δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις επιχειρήσεις, από τον κύκλο εργασιών έως και τις σχέσεις μας με τους πελάτες. Και βέβαια την ευθύνη που αναλαμβάνουμε σε σχέση με τον έλεγχο των εμβολιασμένων. Αυτό δημιουργεί επιπλέον κόστος στις επιχειρήσεις γιατί χρειάζεται ένας υπεύθυνος να βρίσκεται στην είσοδο των καταστημάτων για τον έλεγχο».

«Φανταστείτε έναν επαγγελματία που έχει κάνει αγώνα ετών για να χτίσει ένα πελατολόγιο, το 50% αυτών να μην μπορεί να μπει στο κατάστημα. Ο πελάτης 100 φορές ευχαριστημένος, μία δυσαρεστημένος, αυτό θυμάται. Περιμένουμε μέτρα στήριξης από την πολιτεία», συνέχισε ο κ. Καββαθάς.

«Έχουμε πρόβλημα και με το προσωπικό. (…) Φανταστείτε μια επιχείρηση με εμβολιασμένο όλο το προσωπικό σε σχέση με μια επιχείρηση που δεν έχει όλο το προσωπικό εμβολιασμένο. Είναι αθέμιτος ανταγωνισμός. Φανταστείτε επίσης το κόστος για το προσωπικό των δύο τεστ. Ο κλάδος χρησιμοποιείται ως μοχλός πίεσης», επεσήμανε ο κ. Καββαθάς.

Πηγή: ethnos.gr

Για τις αλλαγές που αναμένεται να έρθουν από Δευτέρα στην εστίαση εξαιτίας του κορονοϊού μίλησε ο Πρόεδρος ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς, με αφορμή τα νέα μέτρα για τους ανεμβολίαστους.

Ο κ. Καββαθάς μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο OPEN, σημείωσε πως «το 50% των δυνητικών πελατών μας αδυνατούν να έρθουν στις επιχειρήσεις εστίασης και αναψυχής. Αυτό δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις επιχειρήσεις, από τον κύκλο εργασιών έως και τις σχέσεις μας με τους πελάτες. Και βέβαια την ευθύνη που αναλαμβάνουμε σε σχέση με τον έλεγχο των εμβολιασμένων. Αυτό δημιουργεί επιπλέον κόστος στις επιχειρήσεις γιατί χρειάζεται ένας υπεύθυνος να βρίσκεται στην είσοδο των καταστημάτων για τον έλεγχο».

«Φανταστείτε έναν επαγγελματία που έχει κάνει αγώνα ετών για να χτίσει ένα πελατολόγιο, το 50% αυτών να μην μπορεί να μπει στο κατάστημα. Ο πελάτης 100 φορές ευχαριστημένος, μία δυσαρεστημένος, αυτό θυμάται. Περιμένουμε μέτρα στήριξης από την πολιτεία», συνέχισε ο κ. Καββαθάς.

«Έχουμε πρόβλημα και με το προσωπικό. (…) Φανταστείτε μια επιχείρηση με εμβολιασμένο όλο το προσωπικό σε σχέση με μια επιχείρηση που δεν έχει όλο το προσωπικό εμβολιασμένο. Είναι αθέμιτος ανταγωνισμός. Φανταστείτε επίσης το κόστος για το προσωπικό των δύο τεστ. Ο κλάδος χρησιμοποιείται ως μοχλός πίεσης», επεσήμανε ο κ. Καββαθάς.

Πηγή: ethnos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ