Αντιγήρανση : Οκτώ αποτελεσματικές κινήσεις για νεανικό δέρμα

Επιθυμείτε δέρμα υγιές και λαμπερό; Ακολoυθήστε πολύτιμα μυστικά που μοιράζονται οι ειδικοί και βάλτε «φρένο» στην φθορά που φέρει ο χρόνος και ο τρόπος ζωής στην επιδερμίδα

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Θέλετε να αντιστρέψετε τα αρνητικά αποτελέσματα που είχαν για την επιδερμίδα σας κάποιες λανθασμένες επιλογές του τρόπου ζωής σας; Ο δερματολόγος Arjun Dayal, MD, από την ιατρική ομάδα Rush Copley Medical Group του ομώνυμου ιατρικού κέντρου στην Ορόρα του Ιλινόις, αποκαλύπτει δέκα μυστικά υγείας και ομορφιάς για νεανική επιδερμίδα.

1.Προσήλωση στη σωστή διατροφή

Τρόφιμα που ενδέχεται να προκαλέσουν απότομες αιχμές στο σάκχαρο του αίματος ή επεξεργασμένες τροφές που προάγουν τη φλεγμονή συνιστούν απειλές για το κολλαγόνο του δέρματος. Εμπλουτίστε το διατροφολόγιό σας με βατόμουρα, φράουλες, σμέουρα (φραμπουάζ), kale, μαύρη σοκολάτα και άλλες διατροφικές πηγές με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά. Σημαντικό: μην ξεχνάτε να ενυδατώνεστε καταναλώνοντας άφθονο νερό αλλά και συγκεκριμένα τρόφιμα όπως κάποια που ενδεχομένως να μας ξεδιψούν περισσότερο.

  1. Σωματική άσκηση

Τα ευεργετικά αποτελέσματα της άσκησης δεν περιορίζονται στη μυοσκελετική αλλά και γνωστική ενδυνάμωση. Χάρη στην ενισχυμένη κυκλοφορία του αίματος από τη σωματική δραστηριότητα, αυξάνεται και η μεταφορά οξυγόνου και άλλων μικροθρεπτικών στοιχείων στο δέρμα.

  1. Επαρκής ξεκούραση

Ο ύπνος αποτελεί ένα είδος αυτοσυντήρησης για τον οργανισμό, μια διαδικασία που του επιτρέπει να ανασυγκροτήσει τις δυνάμεις του. Έρευνα έδειξε ότι επτά έως εννέα ώρες βραδινού ύπνου συντέλεσε σε πιο υγιή όψη και λειτουργία του δέρματος. Αν δεν έχετε τον ύπνο «στο τσεπάκι σας», βρείτε εδώ εννέα top tips για να αποκοιμηθείτε αμέσως.

  1. Μην καπνίζετε

Πρόωρη γήρανση, κηλίδες και βαθιές ρυτίδες αποτελούν συχνά το αποτύπωμα του τσιγάρου στην επιδερμίδα των καπνιστών. Όπως εξηγεί ο ειδικός, το κάπνισμα βλάπτει το κολλαγόνο της επιδερμίδας με αποτέλεσμα την ξηρότητα και ανελαστικότητα ενώ πολλαπλασιάζει τις πιθανότητες καρκίνου του δέρματος.

  1. Αποβολή του άγχους

Το άγχος διεγείρει την απελευθέρωση ορμονών που διασπούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη και κάνει την επιδερμίδα πιο λιπαρή αυξάνοντας τον κίνδυνο ακμής. Προφυλάξτε την υγεία της επιδερμίδας σας μέσα από τις επτά κορυφαίες αγχολυτικές πρακτικές.

  1. Προσοχή στον ήλιο

Η υπεριώδης ηλιακή ακτινοβολία μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ρυτίδες, καφέ στίγματα και καρκίνο του δέρματος. Προστατευτείτε καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους με αντιηλιακή προστασία και ρούχα που καλύπτουν την επιδερμίδα.

  1. Καθαρισμός του δέρματος

Για να αναπνέει καλύτερα η επιδερμίδα, ο Δρ Dayal επισημαίνει την ανάγκη καθαρισμού του με ζεστό νερό (όχι καυτό) και περιορισμό του χρόνου στο μπάνιο ή το ντους. Η παρατεταμένη έκθεση της επιδερμίδας στο ζεστό νερό μπορεί να οδηγήσει στην αφυδάτωσή του. Επιπλέον, η χρήση μια ήπιας ενυδατικής λοσιόν θα μπορούσε να συμβάλει στη διατήρηση της ενυδάτωσης στο δέρμα.

  1. Ενυδάτωση

Περιποιηθείτε το πρόσωπο και το σώμα σας με ενυδατική κρέμα ώστε να διατηρήσετε υγιή τα κύτταρα του δέρματος και να αποτρέψετε τον κνησμό ή τα εξανθήματα που προκαλεί η ξηροδερμία, ιδίως στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Θέλετε να αντιστρέψετε τα αρνητικά αποτελέσματα που είχαν για την επιδερμίδα σας κάποιες λανθασμένες επιλογές του τρόπου ζωής σας; Ο δερματολόγος Arjun Dayal, MD, από την ιατρική ομάδα Rush Copley Medical Group του ομώνυμου ιατρικού κέντρου στην Ορόρα του Ιλινόις, αποκαλύπτει δέκα μυστικά υγείας και ομορφιάς για νεανική επιδερμίδα.

1.Προσήλωση στη σωστή διατροφή

Τρόφιμα που ενδέχεται να προκαλέσουν απότομες αιχμές στο σάκχαρο του αίματος ή επεξεργασμένες τροφές που προάγουν τη φλεγμονή συνιστούν απειλές για το κολλαγόνο του δέρματος. Εμπλουτίστε το διατροφολόγιό σας με βατόμουρα, φράουλες, σμέουρα (φραμπουάζ), kale, μαύρη σοκολάτα και άλλες διατροφικές πηγές με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά. Σημαντικό: μην ξεχνάτε να ενυδατώνεστε καταναλώνοντας άφθονο νερό αλλά και συγκεκριμένα τρόφιμα όπως κάποια που ενδεχομένως να μας ξεδιψούν περισσότερο.

  1. Σωματική άσκηση

Τα ευεργετικά αποτελέσματα της άσκησης δεν περιορίζονται στη μυοσκελετική αλλά και γνωστική ενδυνάμωση. Χάρη στην ενισχυμένη κυκλοφορία του αίματος από τη σωματική δραστηριότητα, αυξάνεται και η μεταφορά οξυγόνου και άλλων μικροθρεπτικών στοιχείων στο δέρμα.

  1. Επαρκής ξεκούραση

Ο ύπνος αποτελεί ένα είδος αυτοσυντήρησης για τον οργανισμό, μια διαδικασία που του επιτρέπει να ανασυγκροτήσει τις δυνάμεις του. Έρευνα έδειξε ότι επτά έως εννέα ώρες βραδινού ύπνου συντέλεσε σε πιο υγιή όψη και λειτουργία του δέρματος. Αν δεν έχετε τον ύπνο «στο τσεπάκι σας», βρείτε εδώ εννέα top tips για να αποκοιμηθείτε αμέσως.

  1. Μην καπνίζετε

Πρόωρη γήρανση, κηλίδες και βαθιές ρυτίδες αποτελούν συχνά το αποτύπωμα του τσιγάρου στην επιδερμίδα των καπνιστών. Όπως εξηγεί ο ειδικός, το κάπνισμα βλάπτει το κολλαγόνο της επιδερμίδας με αποτέλεσμα την ξηρότητα και ανελαστικότητα ενώ πολλαπλασιάζει τις πιθανότητες καρκίνου του δέρματος.

  1. Αποβολή του άγχους

Το άγχος διεγείρει την απελευθέρωση ορμονών που διασπούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη και κάνει την επιδερμίδα πιο λιπαρή αυξάνοντας τον κίνδυνο ακμής. Προφυλάξτε την υγεία της επιδερμίδας σας μέσα από τις επτά κορυφαίες αγχολυτικές πρακτικές.

  1. Προσοχή στον ήλιο

Η υπεριώδης ηλιακή ακτινοβολία μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ρυτίδες, καφέ στίγματα και καρκίνο του δέρματος. Προστατευτείτε καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους με αντιηλιακή προστασία και ρούχα που καλύπτουν την επιδερμίδα.

  1. Καθαρισμός του δέρματος

Για να αναπνέει καλύτερα η επιδερμίδα, ο Δρ Dayal επισημαίνει την ανάγκη καθαρισμού του με ζεστό νερό (όχι καυτό) και περιορισμό του χρόνου στο μπάνιο ή το ντους. Η παρατεταμένη έκθεση της επιδερμίδας στο ζεστό νερό μπορεί να οδηγήσει στην αφυδάτωσή του. Επιπλέον, η χρήση μια ήπιας ενυδατικής λοσιόν θα μπορούσε να συμβάλει στη διατήρηση της ενυδάτωσης στο δέρμα.

  1. Ενυδάτωση

Περιποιηθείτε το πρόσωπο και το σώμα σας με ενυδατική κρέμα ώστε να διατηρήσετε υγιή τα κύτταρα του δέρματος και να αποτρέψετε τον κνησμό ή τα εξανθήματα που προκαλεί η ξηροδερμία, ιδίως στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ