Ζεμπίλης: Τουλάχιστον δύο χρόνια θα απαιτηθούν για την ωρίμανση του δρόμου Ψαχνά- Στροφιλιά

Σύντμηση της διαδρομής έως 40´, συμπεριλαμβανομένης και της παράκαμψης Χαλκίδας- Ψαχνών!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στο δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό του Πειραιά «Kανάλι 1», με αφορμή τον προϋπολογισμό του 2022, που ψηφίζεται σήμερα το απόγευμα, παραχώρησε χθες ο Bουλευτής Eυβοίας Θανάσης Zεμπίλης.

Καλούμενος να σχολιάσει την παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Kυριάκου Μητσοτάκη, στην Ιστιαία, ο Θανάσης Ζεμπίλης υπογράμμισε ότι ήταν ουσιαστική και ιδιαίτερα επιτυχημένη. «O Πρωθυπουργός έμεινε στη Bόρεια Εύβοια από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Παρακολούθησε με μεγάλο ενδιαφέρον τις εισηγήσεις και τις προτάσεις από θεσμικούς φορείς, εμπειρογνώμονες και τοπικούς παράγοντες και συμμετείχε ενεργά στο διάλογο, παρεμβαίνοντας όπου χρειαζόταν», είπε ο Bουλευτής Ευβοίας. «Από το σύνολο των προτάσεων και των δεσμεύσεων εκείνο που θα ήθελα να διακρίνω είναι ο Βόρειος Οδικός Άξονας. Και συγκεκριμένα ο δρόμος Ψαχνά – Στροφυλιά, που κουμπώνει με την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών. Αναφορικά με την παράκαμψη Χαλκίδας, πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που ενώνει την εθνική οδό (ΠΑΘΕ-Σχηματάρι-Χαλκίδα-Ψηλή Γέφυρα) με την Εύβοια. Έργο προϋπολογισμού 200 εκ. ευρώ που πρόκειται να δημοπρατηθεί στις αρχές του νέου χρόνου και που θα παρέχει άνεση και ασφάλεια στους οδηγούς και θα διανοίξει νέες αναπτυξιακές προοπτικές», υπογράμμισε ο Θανάσης Ζεμπίλης, σημειώνοντας ότι «σήμερα οι οδηγοί πάνε από την Χαλκίδα στην Αρτάκη και την Καστέλλα σημειωτόν. Πέρα βέβαια από τις καθυστερήσεις υπάρχουν και τα συχνά ατυχήματα. Το συγκεκριμένο έργο που θα αλλάξει ριζικά το οδικό δίκτυο της Eύβοιας, αναμένεται να παραδοθεί το 2027. Αναφορικά με το κομμάτι Ψαχνά – Στροφυλιά που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, έχουμε τη χαρά να έχουμε τον κ. Ζέκκο ως μελετητή, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με τα μεγάλα οδικά project. Το δεύτερο κομμάτι θα χρειαστεί κάποιο χρόνο ωρίμανσης μελετών και αδειοδοτήσεων περίπου δύο ετών. Συνολικά η παράκαμψη της Χαλκίδας και ο νέος δρόμος θα οδηγήσει σε σύντμηση της διάρκειας της διαδρομής κατά 40 λεπτά και θα βοηθήσει στην ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας».

Αναφορικά με την συζήτηση για τον προϋπολογισμό, ο Θανάσης Ζεμπίλης ανέφερε ότι «υπήρξαν αδικαιολόγητες εντάσεις κατά την διάρκεια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό. Ο κόσμος βλέπει ότι αντιμετωπίζουμε την μια κρίση μετά την άλλη και απαιτεί να υπάρξει μία γόνιμη συζήτηση και λύσεις στα προβλήματά του. Έχουν οξυνθεί τόσο πολύ τα προβλήματα: όπως, για παράδειγμα, η πανδημική κρίση, σε συνδυασμό με την ενεργειακή κρίση και το τελευταίο που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι αυτού του είδους οι ακρότητες και οι υψηλοί τόνοι». Και συνέχισε σχολιάζοντας την διαγραφή Κουρουμπλή από την K.O. του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι «για να υπάρξει αυτή η ακρότητα από την πλευρά του κ. Κουρουμπλή σημαίνει ότι είχε αρχίσει να καλλιεργείται ένα τέτοιο τοξικό κλίμα στην παράταξή του και απλώς εκείνος το πήγε ένα βήμα παραπέρα. Έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν οι τόνοι αδικαιολόγητα, χωρίς ουσία δηλαδή. Ο κ. Τσίπρας  σύρθηκε εκών άκων στην απόφαση της διαγραφής. Αλλά, δυστυχώς, το συμβάν αυτό έμεινε ως κηλίδα στην κοινοβουλευτική ιστορία».

Όταν ερωτήθηκε να σχολιάσει την ακρίβεια, ο Θανάσης Zεμπίλης ανέφερε ότι «πρόκειται για ένα φαινόμενο που διαμορφώνεται από εξωγενείς παράγοντες και κυρίως από την ραγδαία αύξηση στα καύσιμα, τις εισαγωγές και το κόστος μεταφορών, ελέω πανδημίας. Ωστόσο, η κυβέρνηση προτίθεται άμεσα να λάβει μέτρα ελάφρυνσης των νοικοκυριών, ενώ το 2ο τρίμηνο του 2022 αναμένεται αποκλιμάκωση».

Για την Έκθεση Τσιόδρα, ο Βουλευτής σχολίασε ότι “είναι γεγονός ότι υπάρχουν επιστημονικές αναλύσεις και εργαλεία που υποβοηθούν το έργο των πολιτικών. Δεν θα πρέπει όμως να αποτελούν εργαλείο κομματικής εκμετάλλευσης. Πράγματι, πολλά από τα στοιχεία ήταν γνωστά και τα υφιστάμεθα και στην Περιφέρεια. Στη Χαλκίδα λιγότερο, αλλά περισσότερο στα άκρα του νομού δεν παρέχεται το αγαθό της υγείας στο βαθμό που περέχεται στα αστικά κέντρα, όπως πχ στην Αθήνα. Ο πλέον δύσπιστος θα αναγνωρίσει ότι έχει γίνει μια σημαντική προσπάθεια. Διάβαζα την έκθεση διεθνούς οργανισμού, που αναγνώριζε ότι η κυβέρνηση παρέλαβε ένα σύστημα υποχρηματοδοτούμενο που είχε τεράστια προβλήματα και το ενίσχυσε καθοριστικά. Διπλασίασε τις κλίνες ΜΕΘ. Ίσως θα μπορούσε να κάνει και παραπάνω, αλλά όπως βλέπουμε παρά τις προσπάθειες δεν υπάρχει και ενδιαφέρον από τους γιατρούς. Βγάζουμε κατ’ επανάληψη διαγωνισμούς, π.χ. στην Ιστιαία βγάλαμε για δύο νεφρολόγους και οι διαγωνισμοί αυτοί είναι άγονοι. Για την Ιστιαία δε, βγάλαμε διαγωνισμό για μία θέση διευθυντή για να είναι ελκυστική και δεν υπήρξε ούτε ένα τηλέφωνο. Ως μέλος της Επιτροπής Περιφερειών της Βουλής, παρακολουθώντας μία συνεδρίαση διαπίστωσα ότι το επόμενο διάστημα θα έχουμε πολλούς γιατρούς που θα κάνουν εδώ τις σπουδές τους και θα φεύγουν στο εξωτερικό. Είναι ένα θέμα που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Οι μισθοί των γιατρών στην Ελλάδα είναι πολύ χαμηλότεροι σε σχέση με άλλες χώρες. Συν τοις άλλοις, έχουν να αντιμετωπίσουν και άλλα ζητήματα που έχουν να κάνουν με υπηρεσιακά θέματα κτλ. Στην πορεία θα έχουμε έλλειψη και άλλων ειδικοτήτων και όχι μόνο αναισθησιολόγων, όπως σήμερα. Θα πρέπει, συνεπώς, να αντιμετωπίσουμε τα σοβαρά αυτά προβλήματα και σε επίπεδο κινήτρων στην Περιφέρεια, αλλά και με τη μισθολογική ενίσχυση του κλάδου”.

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στο δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό του Πειραιά «Kανάλι 1», με αφορμή τον προϋπολογισμό του 2022, που ψηφίζεται σήμερα το απόγευμα, παραχώρησε χθες ο Bουλευτής Eυβοίας Θανάσης Zεμπίλης.

Καλούμενος να σχολιάσει την παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Kυριάκου Μητσοτάκη, στην Ιστιαία, ο Θανάσης Ζεμπίλης υπογράμμισε ότι ήταν ουσιαστική και ιδιαίτερα επιτυχημένη. «O Πρωθυπουργός έμεινε στη Bόρεια Εύβοια από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Παρακολούθησε με μεγάλο ενδιαφέρον τις εισηγήσεις και τις προτάσεις από θεσμικούς φορείς, εμπειρογνώμονες και τοπικούς παράγοντες και συμμετείχε ενεργά στο διάλογο, παρεμβαίνοντας όπου χρειαζόταν», είπε ο Bουλευτής Ευβοίας. «Από το σύνολο των προτάσεων και των δεσμεύσεων εκείνο που θα ήθελα να διακρίνω είναι ο Βόρειος Οδικός Άξονας. Και συγκεκριμένα ο δρόμος Ψαχνά – Στροφυλιά, που κουμπώνει με την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών. Αναφορικά με την παράκαμψη Χαλκίδας, πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που ενώνει την εθνική οδό (ΠΑΘΕ-Σχηματάρι-Χαλκίδα-Ψηλή Γέφυρα) με την Εύβοια. Έργο προϋπολογισμού 200 εκ. ευρώ που πρόκειται να δημοπρατηθεί στις αρχές του νέου χρόνου και που θα παρέχει άνεση και ασφάλεια στους οδηγούς και θα διανοίξει νέες αναπτυξιακές προοπτικές», υπογράμμισε ο Θανάσης Ζεμπίλης, σημειώνοντας ότι «σήμερα οι οδηγοί πάνε από την Χαλκίδα στην Αρτάκη και την Καστέλλα σημειωτόν. Πέρα βέβαια από τις καθυστερήσεις υπάρχουν και τα συχνά ατυχήματα. Το συγκεκριμένο έργο που θα αλλάξει ριζικά το οδικό δίκτυο της Eύβοιας, αναμένεται να παραδοθεί το 2027. Αναφορικά με το κομμάτι Ψαχνά – Στροφυλιά που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, έχουμε τη χαρά να έχουμε τον κ. Ζέκκο ως μελετητή, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με τα μεγάλα οδικά project. Το δεύτερο κομμάτι θα χρειαστεί κάποιο χρόνο ωρίμανσης μελετών και αδειοδοτήσεων περίπου δύο ετών. Συνολικά η παράκαμψη της Χαλκίδας και ο νέος δρόμος θα οδηγήσει σε σύντμηση της διάρκειας της διαδρομής κατά 40 λεπτά και θα βοηθήσει στην ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας».

Αναφορικά με την συζήτηση για τον προϋπολογισμό, ο Θανάσης Ζεμπίλης ανέφερε ότι «υπήρξαν αδικαιολόγητες εντάσεις κατά την διάρκεια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό. Ο κόσμος βλέπει ότι αντιμετωπίζουμε την μια κρίση μετά την άλλη και απαιτεί να υπάρξει μία γόνιμη συζήτηση και λύσεις στα προβλήματά του. Έχουν οξυνθεί τόσο πολύ τα προβλήματα: όπως, για παράδειγμα, η πανδημική κρίση, σε συνδυασμό με την ενεργειακή κρίση και το τελευταίο που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι αυτού του είδους οι ακρότητες και οι υψηλοί τόνοι». Και συνέχισε σχολιάζοντας την διαγραφή Κουρουμπλή από την K.O. του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι «για να υπάρξει αυτή η ακρότητα από την πλευρά του κ. Κουρουμπλή σημαίνει ότι είχε αρχίσει να καλλιεργείται ένα τέτοιο τοξικό κλίμα στην παράταξή του και απλώς εκείνος το πήγε ένα βήμα παραπέρα. Έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν οι τόνοι αδικαιολόγητα, χωρίς ουσία δηλαδή. Ο κ. Τσίπρας  σύρθηκε εκών άκων στην απόφαση της διαγραφής. Αλλά, δυστυχώς, το συμβάν αυτό έμεινε ως κηλίδα στην κοινοβουλευτική ιστορία».

Όταν ερωτήθηκε να σχολιάσει την ακρίβεια, ο Θανάσης Zεμπίλης ανέφερε ότι «πρόκειται για ένα φαινόμενο που διαμορφώνεται από εξωγενείς παράγοντες και κυρίως από την ραγδαία αύξηση στα καύσιμα, τις εισαγωγές και το κόστος μεταφορών, ελέω πανδημίας. Ωστόσο, η κυβέρνηση προτίθεται άμεσα να λάβει μέτρα ελάφρυνσης των νοικοκυριών, ενώ το 2ο τρίμηνο του 2022 αναμένεται αποκλιμάκωση».

Για την Έκθεση Τσιόδρα, ο Βουλευτής σχολίασε ότι “είναι γεγονός ότι υπάρχουν επιστημονικές αναλύσεις και εργαλεία που υποβοηθούν το έργο των πολιτικών. Δεν θα πρέπει όμως να αποτελούν εργαλείο κομματικής εκμετάλλευσης. Πράγματι, πολλά από τα στοιχεία ήταν γνωστά και τα υφιστάμεθα και στην Περιφέρεια. Στη Χαλκίδα λιγότερο, αλλά περισσότερο στα άκρα του νομού δεν παρέχεται το αγαθό της υγείας στο βαθμό που περέχεται στα αστικά κέντρα, όπως πχ στην Αθήνα. Ο πλέον δύσπιστος θα αναγνωρίσει ότι έχει γίνει μια σημαντική προσπάθεια. Διάβαζα την έκθεση διεθνούς οργανισμού, που αναγνώριζε ότι η κυβέρνηση παρέλαβε ένα σύστημα υποχρηματοδοτούμενο που είχε τεράστια προβλήματα και το ενίσχυσε καθοριστικά. Διπλασίασε τις κλίνες ΜΕΘ. Ίσως θα μπορούσε να κάνει και παραπάνω, αλλά όπως βλέπουμε παρά τις προσπάθειες δεν υπάρχει και ενδιαφέρον από τους γιατρούς. Βγάζουμε κατ’ επανάληψη διαγωνισμούς, π.χ. στην Ιστιαία βγάλαμε για δύο νεφρολόγους και οι διαγωνισμοί αυτοί είναι άγονοι. Για την Ιστιαία δε, βγάλαμε διαγωνισμό για μία θέση διευθυντή για να είναι ελκυστική και δεν υπήρξε ούτε ένα τηλέφωνο. Ως μέλος της Επιτροπής Περιφερειών της Βουλής, παρακολουθώντας μία συνεδρίαση διαπίστωσα ότι το επόμενο διάστημα θα έχουμε πολλούς γιατρούς που θα κάνουν εδώ τις σπουδές τους και θα φεύγουν στο εξωτερικό. Είναι ένα θέμα που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Οι μισθοί των γιατρών στην Ελλάδα είναι πολύ χαμηλότεροι σε σχέση με άλλες χώρες. Συν τοις άλλοις, έχουν να αντιμετωπίσουν και άλλα ζητήματα που έχουν να κάνουν με υπηρεσιακά θέματα κτλ. Στην πορεία θα έχουμε έλλειψη και άλλων ειδικοτήτων και όχι μόνο αναισθησιολόγων, όπως σήμερα. Θα πρέπει, συνεπώς, να αντιμετωπίσουμε τα σοβαρά αυτά προβλήματα και σε επίπεδο κινήτρων στην Περιφέρεια, αλλά και με τη μισθολογική ενίσχυση του κλάδου”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ