Ανανέωση για το Peugeot 508

Το 508 αριθμεί ήδη τρία χρόνια ζωής και η γαλλική εταιρεία φαίνεται πως ήδη ετοιμάζει ένα φρεσκάρισμα.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Το 508 αριθμεί ήδη τρία χρόνια ζωής και η γαλλική εταιρεία φαίνεται πως ήδη ετοιμάζει ένα φρεσκάρισμα.

Το αναβαθμισμένο 508 αναμένεται να πραγματοποιήσει το εμπορικό του ντεμπούτο στις αρχές του 2023, υιοθετώντας τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας. Στο μπροστινό μέρος αναμένεται να εδρεύει η νέα κομψή μάσκα με σήμα κατατεθέν το νέο έμβλημα του brand, και ενσωματωμένους τους LED κεντρικούς προβολείς, οι οποίοι θα πλαισιώνονται από τα γνώριμα φώτα ημέρας

Στο πίσω μέρος, θα συνεχίσει να δεσπόζει το μοντέρνο μοτίβο (με τις τρεις νυχιές) για τα φωτιστικά σώματα, και εφόσον υπάρξουν διαφοροποιήσεις αυτές θα είναι σχεδόν ανεπαίσθητες.

Νέας σχεδίασης ζάντες και περισσότερες επιλογές χρωμάτων θα ικανοποιούν τους λάτρεις της εξατομίκευσης και θα προσθέτουν επιπλέον δόσεις στιλ στην καλλίγραμμη σιλουέτα του γαλλικού σεντάν.

Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει έντονα ψηφιακό χαρακτήρα, παρουσία μιας ενσωματωμένης στο ταμπλό οθόνης αφής 10 ιντσών, κάτω από την οποία υπάρχουν οι γνώριμοι πλέον διακόπτες αεροπορικού τύπου.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (digital cockpit) ήδη φέρει αρκετές επιλογές παραμετροποίησης και κορυφαία γραφικά, την ίδια ώρα που οι επενδύσεις ικανοποιούν τόσο σε απτικό όσο και οπτικό επίπεδο. Θα ενσωματώνεται επίσης το τελευταίας γενιάς iCockpit 3D της Peugeot που απαντάται και στο νέο 308 και κερδίζει τις εντυπώσεις με την τρισδιάστατη απεικόνιση των πληροφοριών. Διευρυμένη ενδεχομένως να είναι και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας (ADAS), με έναν ακόμα πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό.

Σε επίπεδο κινητήρων, θα δούμε το plugin υβριδικό σύνολο (Hybrid 225) των 225 ίππων, αλλά και την κορυφαία τετρακίνητη, επίσης PHEV, έκδοση των Peugeot Sport Engineered (PSE) των 360 PS.

Το «παρών» στην γκάμα θα δίνουν και κάποιες εκδόσεις με πυρήνα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης PureTech (βενζίνη) και ΒlueHDi (diesel) χωρίς να γνωρίζουμε αν θα πλαισιωθούν από ήπια υβριδική τεχνολογία για περαιτέρω μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης.

Το 508 αριθμεί ήδη τρία χρόνια ζωής και η γαλλική εταιρεία φαίνεται πως ήδη ετοιμάζει ένα φρεσκάρισμα.

Το αναβαθμισμένο 508 αναμένεται να πραγματοποιήσει το εμπορικό του ντεμπούτο στις αρχές του 2023, υιοθετώντας τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας. Στο μπροστινό μέρος αναμένεται να εδρεύει η νέα κομψή μάσκα με σήμα κατατεθέν το νέο έμβλημα του brand, και ενσωματωμένους τους LED κεντρικούς προβολείς, οι οποίοι θα πλαισιώνονται από τα γνώριμα φώτα ημέρας

Στο πίσω μέρος, θα συνεχίσει να δεσπόζει το μοντέρνο μοτίβο (με τις τρεις νυχιές) για τα φωτιστικά σώματα, και εφόσον υπάρξουν διαφοροποιήσεις αυτές θα είναι σχεδόν ανεπαίσθητες.

Νέας σχεδίασης ζάντες και περισσότερες επιλογές χρωμάτων θα ικανοποιούν τους λάτρεις της εξατομίκευσης και θα προσθέτουν επιπλέον δόσεις στιλ στην καλλίγραμμη σιλουέτα του γαλλικού σεντάν.

Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει έντονα ψηφιακό χαρακτήρα, παρουσία μιας ενσωματωμένης στο ταμπλό οθόνης αφής 10 ιντσών, κάτω από την οποία υπάρχουν οι γνώριμοι πλέον διακόπτες αεροπορικού τύπου.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (digital cockpit) ήδη φέρει αρκετές επιλογές παραμετροποίησης και κορυφαία γραφικά, την ίδια ώρα που οι επενδύσεις ικανοποιούν τόσο σε απτικό όσο και οπτικό επίπεδο. Θα ενσωματώνεται επίσης το τελευταίας γενιάς iCockpit 3D της Peugeot που απαντάται και στο νέο 308 και κερδίζει τις εντυπώσεις με την τρισδιάστατη απεικόνιση των πληροφοριών. Διευρυμένη ενδεχομένως να είναι και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας (ADAS), με έναν ακόμα πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό.

Σε επίπεδο κινητήρων, θα δούμε το plugin υβριδικό σύνολο (Hybrid 225) των 225 ίππων, αλλά και την κορυφαία τετρακίνητη, επίσης PHEV, έκδοση των Peugeot Sport Engineered (PSE) των 360 PS.

Το «παρών» στην γκάμα θα δίνουν και κάποιες εκδόσεις με πυρήνα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης PureTech (βενζίνη) και ΒlueHDi (diesel) χωρίς να γνωρίζουμε αν θα πλαισιωθούν από ήπια υβριδική τεχνολογία για περαιτέρω μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ