Αυτοκίνητο: Το 81% των Ελλήνων δηλώνουν ότι στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου θα επιλέξουν είτε υβριδικό είτε ηλεκτρικό

Συγκεκριμένα ρωτήθηκαν 1.000 άτομα από την χώρα μας και το 41% επισήμανε ότι θα αγόραζε υβριδικό αυτοκίνητο

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα συγκεντρώνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τα αυτοκίνητα βενζίνης ή ντίζελ. Το 81% των Ελλήνων δηλώνουν ότι στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου θα επιλέξουν είτε υβριδικό είτε ηλεκτρικό, καταγράφοντας συνολικά ποσοστό 14% πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ, ενώ μόλις το 19% εξακολουθεί να προτιμά αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί ως βασικό καύσιμο τη βενζίνη ή το πετρέλαιο. Αυτά αποτελούν τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) σχετικά με την κλιματική αλλαγή και το «Κλίμα 2021-2022».

Συγκεκριμένα ρωτήθηκαν 1.000 άτομα από την χώρα μας και το 41% επισήμανε ότι θα αγόραζε υβριδικό αυτοκίνητο, ενώ το 40% των Ελλήνων απάντησε ότι το επόμενο αυτοκίνητό του θα είναι ηλεκτρικό. Αντίθετα, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα παρέμειναν χαμηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων συγκεντρώνοντας μόλις το 19%.

Τα Νησιά του Αιγαίου και η Κρήτη δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα υβριδικά (52%), ενώ το 34% είναι αποφασισμένο να στραφεί προς στα ηλεκτρικά τα επόμενα χρόνια και μόλις το 14% στα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Στην Αττική τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 45% για την απόκτηση υβριδικού αυτοκινήτου, 36% για την απόκτηση ηλεκτρικού και 19% για την αγορά πετρελαιοκίνητου οχήματος.

Παρόμοια περίπου ποσοστά είναι και στην Κεντρική Ελλάδα με το 42% να σκέφτεται την αγορά υβριδικού αυτοκινήτου, το 42% για την αγορά ηλεκτρικού και το 17% για την αγορά πετρελαιοκίνητου.

Έντονο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δείχνει η Β. Ελλάδα, καθώς το 44% σκέφτεται να αγοράσει στο μέλλον ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το 33% να στραφεί προς την αγορά υβριδικού και το 22% να αποκτήσει πετρελαιοκίνητο όχημα.

Στην ίδια έρευνα αξίζει να επισημανθεί ότι το 67% των ευρωπαίων οδηγών αναφέρει ότι θα αγοράσει είτε ένα υβριδικό είτε ένα ηλεκτρικό όχημα τα επόμενα χρόνια. Γενικά, οι Ευρωπαίοι αγοραστές τείνουν να προτιμούν τα υβριδικά οχήματα (39%), ενώ τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα κατατάσσονται στη δεύτερη θέση (33%) και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται λίγο πιο πίσω (28%). Οι Κινέζοι είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (44%), ενώ οι Αμερικανοί θα επέλεγαν πρώτα ένα υβριδικό όχημα (38%), και ακολουθούν τα οχήματα βενζίνης ή ντίζελ (33%) και κατόπιν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (29%).

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οδηγοί άνω των 65 ετών ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα υβριδικό όχημα (47%), ενώ οι νεότεροι ερωτηθέντες (15-29 ετών) θεωρούν ότι ένα υβριδικό όχημα είναι η λιγότερο ευνοϊκή επιλογή (31%). Οι νέοι λένε ότι έχουν μικρό προβάδισμα να επιλέξουν ένα όχημα βενζίνης ή ντίζελ (35%) ή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (34%).

Να επισημάνουμε ότι στην έρευνα πήραν μέρος περισσότεροι από 30.000 ερωτηθέντες μεταξύ 26 Αυγούστου και 22 Σεπτεμβρίου 2021 από 30 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.

Τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα συγκεντρώνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τα αυτοκίνητα βενζίνης ή ντίζελ. Το 81% των Ελλήνων δηλώνουν ότι στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου θα επιλέξουν είτε υβριδικό είτε ηλεκτρικό, καταγράφοντας συνολικά ποσοστό 14% πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ, ενώ μόλις το 19% εξακολουθεί να προτιμά αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί ως βασικό καύσιμο τη βενζίνη ή το πετρέλαιο. Αυτά αποτελούν τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) σχετικά με την κλιματική αλλαγή και το «Κλίμα 2021-2022».

Συγκεκριμένα ρωτήθηκαν 1.000 άτομα από την χώρα μας και το 41% επισήμανε ότι θα αγόραζε υβριδικό αυτοκίνητο, ενώ το 40% των Ελλήνων απάντησε ότι το επόμενο αυτοκίνητό του θα είναι ηλεκτρικό. Αντίθετα, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα παρέμειναν χαμηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων συγκεντρώνοντας μόλις το 19%.

Τα Νησιά του Αιγαίου και η Κρήτη δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα υβριδικά (52%), ενώ το 34% είναι αποφασισμένο να στραφεί προς στα ηλεκτρικά τα επόμενα χρόνια και μόλις το 14% στα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Στην Αττική τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 45% για την απόκτηση υβριδικού αυτοκινήτου, 36% για την απόκτηση ηλεκτρικού και 19% για την αγορά πετρελαιοκίνητου οχήματος.

Παρόμοια περίπου ποσοστά είναι και στην Κεντρική Ελλάδα με το 42% να σκέφτεται την αγορά υβριδικού αυτοκινήτου, το 42% για την αγορά ηλεκτρικού και το 17% για την αγορά πετρελαιοκίνητου.

Έντονο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δείχνει η Β. Ελλάδα, καθώς το 44% σκέφτεται να αγοράσει στο μέλλον ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το 33% να στραφεί προς την αγορά υβριδικού και το 22% να αποκτήσει πετρελαιοκίνητο όχημα.

Στην ίδια έρευνα αξίζει να επισημανθεί ότι το 67% των ευρωπαίων οδηγών αναφέρει ότι θα αγοράσει είτε ένα υβριδικό είτε ένα ηλεκτρικό όχημα τα επόμενα χρόνια. Γενικά, οι Ευρωπαίοι αγοραστές τείνουν να προτιμούν τα υβριδικά οχήματα (39%), ενώ τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα κατατάσσονται στη δεύτερη θέση (33%) και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται λίγο πιο πίσω (28%). Οι Κινέζοι είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (44%), ενώ οι Αμερικανοί θα επέλεγαν πρώτα ένα υβριδικό όχημα (38%), και ακολουθούν τα οχήματα βενζίνης ή ντίζελ (33%) και κατόπιν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (29%).

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οδηγοί άνω των 65 ετών ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα υβριδικό όχημα (47%), ενώ οι νεότεροι ερωτηθέντες (15-29 ετών) θεωρούν ότι ένα υβριδικό όχημα είναι η λιγότερο ευνοϊκή επιλογή (31%). Οι νέοι λένε ότι έχουν μικρό προβάδισμα να επιλέξουν ένα όχημα βενζίνης ή ντίζελ (35%) ή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (34%).

Να επισημάνουμε ότι στην έρευνα πήραν μέρος περισσότεροι από 30.000 ερωτηθέντες μεταξύ 26 Αυγούστου και 22 Σεπτεμβρίου 2021 από 30 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ