Ασκήσεις για εύκολη τόνωση στο γραφείο

Δεν χρειάζεστε αθλητικά, ούτε γυμναστηριακή εμπειρία.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Δεν χρειάζεστε αθλητικά, ούτε γυμναστηριακή εμπειρία. Απλώς βάλτε αυτές τις 3 ασκήσεις στο καθημερινό σας πρόγραμμα στο γραφείο, όταν δεν κοιτάει το αφεντικό.

Στο γραφείο περνάμε όλοι τουλάχιστον 8 ώρες από την ημέρα μας. Κι αν προσθέσουμε και την ώρα που καθόμαστε στο αυτοκίνητο ή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, η καθιστή θέση κυριαρχεί στην καθημερινότητά μας. Γι’ αυτό εκτός από το να σηκωνόμαστε από το γραφείο κάθε 30 λεπτά και να περπατάμε λίγο, καλό είναι να εντάξουμε και μερικές ασκήσεις στο 8ωρο.

Καθίστε στην άκρη της καρέκλας σας με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων. Σηκωθείτε και ξανακαθίστε 10 φορές, σφίγγοντας πόδια, γλουτούς και κοιλιά. Αν θέλετε, μπορείτε στην αρχή για περισσότερη ευκολία να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας, ακουμπώντας στους μηρούς.

Παραμείνετε στην άκρη της καρέκλας και σηκώστε 10 φορές το κάθε πόδι, κρατώντας το λυγισμένο. Μόλις ολοκληρώσετε το κάθε πόδι χωριστά, κάντε το ίδιο και με τα δύο ταυτόχρονα, φροντίζοντας να στηρίζεστε με τα χέρια σας.

Δοκιμάστε τώρα να τεντώσετε το ένα πόδι και να το κρατήσετε τεντωμένο μακριά από το έδαφος για 10 δευτερόλεπτα. Κατεβάστε χωρίς να ακουμπήσετε στο έδαφος και κάντε 10 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και έπειτα άλλες 10 και για τα δύο μαζί.

ΠΗΓΗ : CLICKATLIFE

Δεν χρειάζεστε αθλητικά, ούτε γυμναστηριακή εμπειρία. Απλώς βάλτε αυτές τις 3 ασκήσεις στο καθημερινό σας πρόγραμμα στο γραφείο, όταν δεν κοιτάει το αφεντικό.

Στο γραφείο περνάμε όλοι τουλάχιστον 8 ώρες από την ημέρα μας. Κι αν προσθέσουμε και την ώρα που καθόμαστε στο αυτοκίνητο ή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, η καθιστή θέση κυριαρχεί στην καθημερινότητά μας. Γι’ αυτό εκτός από το να σηκωνόμαστε από το γραφείο κάθε 30 λεπτά και να περπατάμε λίγο, καλό είναι να εντάξουμε και μερικές ασκήσεις στο 8ωρο.

Καθίστε στην άκρη της καρέκλας σας με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων. Σηκωθείτε και ξανακαθίστε 10 φορές, σφίγγοντας πόδια, γλουτούς και κοιλιά. Αν θέλετε, μπορείτε στην αρχή για περισσότερη ευκολία να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας, ακουμπώντας στους μηρούς.

Παραμείνετε στην άκρη της καρέκλας και σηκώστε 10 φορές το κάθε πόδι, κρατώντας το λυγισμένο. Μόλις ολοκληρώσετε το κάθε πόδι χωριστά, κάντε το ίδιο και με τα δύο ταυτόχρονα, φροντίζοντας να στηρίζεστε με τα χέρια σας.

Δοκιμάστε τώρα να τεντώσετε το ένα πόδι και να το κρατήσετε τεντωμένο μακριά από το έδαφος για 10 δευτερόλεπτα. Κατεβάστε χωρίς να ακουμπήσετε στο έδαφος και κάντε 10 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και έπειτα άλλες 10 και για τα δύο μαζί.

ΠΗΓΗ : CLICKATLIFE

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ