Αγώνας-γιορτή με 56 συμμετοχές στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας

Tην Κυριακή 27 Νοεμβρίου

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Σ αυτό το ράλλυ Σπριντ που θα γίνει την Κυριακή 27 Νοεμβρίου στην Βοιωτία, όλες οι κατηγορίες παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το γεγονός ότι στο τέλος της χρονιάς που ομολογουμένως ήταν οικονομικά δύσκολη, 56 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή για τον τελευταίο χωμάτινο αγώνα το 2022, σημαίνει πολλά.

Οργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με τον Δήμο Τανάγρας να βρίσκεται στο πλευρό της οργάνωσης. Το 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας θα διεξαχθεί στην περίφημη ειδική ακροπολική διαδρομή «Σκούρτα», μήκους 13.02 χλμ, με τα συνολικά χιλιόμετρα του αγώνα να αγγίζουν τα 62 χλμ.

Την πρώτη του επίσημη επαφή με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5 θα έχει ο Πασχάλης Χατζημάρκος. Με τον Μάριο Τσαούσογλου στο δεξί μπάκετ, ο φετινός Πρωταθλητής Αναβάσεων στη Formula Saloon και ταχύτερος δικίνητος στο Ράλλυ Ακρόπολις θα οδηγήσει ένα Skoda Fabia R5 με σκοπό να πάρει μια πρώτη γεύση από το τσέχικο «όπλο».

Με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo VI που έχει στα χέρια του τα τελευταία 12 χρόνια θα αγωνιστεί ο νικητής του πρόσφατου Ράλλυ Σπριντ Πύργου, Ιωάννης Μπαντούνας, με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη και σίγουρα θα κυνηγήσει τη νίκη στα Σκούρτα, αν και γνωρίζει πως δεν θα έχει εύκολο έργο.

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η πρώτη εμφάνιση του Παναγιώτη Παραδείση με τετρακίνητο Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς σε χωμάτινη επιφάνεια, ο οποίος θα έχει δίπλα του τον Μιχάλη Φράγκου, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστεί και ο Γιώργος Παραδείσης με συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Σκούρα.

Να δώσουν συνέχεια στις φετινές θετικές εμφανίσεις τους θέλουν οι Πυργιώτες Ντίνος Τζέμος-Διονύσης Κολοτούρος (Mitsubishi Lancer Evo IX), όπως και οι Αργύρης Τσούλος-Δημήτρης Κοκκινάκης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), στη δεύτερη συμμετοχή του οδηγού σε χωμάτινο τερέν. Τέταρτος το 2019 στον αγώνα, θα επιδιώξει κάτι καλύτερο φέτος ο Πάνος Ισμαήλος, με τον Κωνσταντίνο Σούκουλη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo IX.

Να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο με το τετρακίνητο Subaru Impreza N12 θέλει ο Ηλίας Τσετσώνης, ο οποίος θα έχει δίπλα του τον «Παγκόσμιο» Νίκο Πετρόπουλο, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το τελευταίο χωμάτινο ραντεβού της χρονιάς οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Lancer Evo IX) και οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza STi R4).

Επιστρέφει στο Mitsubishi Lancer Evo VIII ο 24χρονος Χαράλαμπος Γαζετάς, ο οποίος θα έχει δίπλα του τον έμπειρο Γιώργο Φασκιώτη, ενώ με Subaru Impreza N12 θα αγωνιστούν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Ανδρέας Στεργίου. Με την πανέμορφη Toyota Celica GT-Four ST-205 θα συμμετέχουν στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας οι Ευάγγελος Λιάντζουρας-Κώστας Κουτσόπουλος που θέλουν να εξοικειωθούν περαιτέρω με το γιαπωνέζικο όπλο.

Τετρακίνητα αυτοκίνητα θα οδηγήσουν επίσης οι Κυριάκος Βυτόγιαννης-Ιωάννης Κάτσικας (Subaru Impreza GT) και Αθανάσιος Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας (Mitsubishi Lancer Evo VI).
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα παρουσιάσουν και οι δικίνητοι συνδυασμοί. Ξεχωρίζει ο πρωταθλητής Ελλάδος στην F2 τα τελευταία δύο χρόνια, Επαμεινώνδας Καρανικόλας που θα αγωνιστεί με Ford Fiesta Rally4 και τον Γιώργο Κακαβά δίπλα του. Ωραία μάχη προμηνύεται στην κατηγορία, καθώς και οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος (Peugeot 208 Rally4) έχουν αποδείξει σε κάθε τους εμφάνιση πως είναι ταχύτατοι και θα διεκδικήσουν τη νίκη.

Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να υποτιμηθούν οι Πυργιώτες Αντώνης Δημόπουλος-Χρήστος Ξυνής (Toyota Starlet KP60) που έλαμψαν με την παρουσία τους στο Ράλλυ Σπριντ Πύργου, όπως και οι Θεόδωρος και Παναγιώτης Πανούτσος που δείχνουν να εξοικειώνονται με το Ford Fiesta R2. Από τη Λαμία, με σκοπό τη διάκριση στην F2, έρχονται οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Ford Fiesta R2), ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται το ντεμπούτο των «ασφάλτινων» Σπύρου Νίκα-Παναγιώτη Κουκλιαμπή (Peugeot 208 R2) σε χωμάτινο τερέν.

Πέρασαν 8 χρόνια από την τελευταία φορά που ο «Filon» αγωνίστηκε στο χώμα. Ο 34χρονος οδηγός θα οδηγήσει ένα Citroen Saxo Kit Car και θα έχει δίπλα του τον Γιώργο Γονάκη. Μετρώντας 45 χρόνια παρουσίας στο χώρο των αγώνων, ο αγέρωχος Σταμάτης Αθανάσουλας, έχοντας δίπλα του έναν από τους πιο έμπειρους συνοδηγούς, τον Νίκο Μουζάκη, θα αγωνιστεί στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας με ένα Ford Fiesta Rally4. Με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στα δικίνητα θα αγωνιστούν οι «Sassos»-Ελένη Βλαχαντώνη (Peugeot 206 XS), όπως επίσης και οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Βασιλόπουλος (Toyota Corolla AE111), οι οποίοι στάθηκαν άτυχοι στο πρόσφατο Ράλλυ Σπριντ Πύργου.

Ο Θεόδωρος Καλαμαράς, έχοντας τη Βίκυ Ψαράκη δίπλα του θα οδηγήσει ένα Renault Clio δεύτερης γενιάς, ενώ το πρώτο ράλλυ της ζωής του θα κάνει ο Αριστείδης Μαυραγάνης, ο οποίος θα έχει στο δεξί μπάκετ μιας Toyota Corolla AE92 τον Νίκο Χρέππα. Με τον Λάκη Λάσκο δίπλα του και «ζεστός» από την πρόσφατη θετική εμφάνιση σε τοπικό αγώνα στην Κύπρο, θα συμμετέχει ο Κώστας Αργυρίου, έχοντας στα χέρια του ένα Toyota Starlet EP91, ενώ για πρώτη φορά θα μετρήσουν τις δυνάμεις του σε χωμάτινο τερέν οι Χαράλαμπος Γκολφινόπουλος-Θοδωρής Βαββάς (Peugeot 106 S16) και Μάνος Ρινάκης-Σπύρος Καραστεφάνου (Citroen Saxo VTS). Από τα Τρίκαλα θα κατηφορίσουν οι πάντοτε θεαματικοί Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας με το πισωκίνητο Ford Escort MKII.

Στη C6, οι πιο έμπειροι της κατηγορίας, Ηλίας και Νίκος Μανούσκος (Toyota Yaris) θα κυνηγήσουν τη νίκη, ενώ οι Νίκος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματικού (Toyota Yaris) θέλουν να αφήσουν πίσω την ατυχία του Ράλλυ Σπριντ Πύργου και να επικρατήσουν. Από εκεί και πέρα, με στόχο να βελτιωθούν οδηγικά και γιατί όχι να φύγουν με ένα θετικό αποτέλεσμα, θα αγωνιστούν οι Ηλίας Αγγελής-Βασίλης Κούγιας (Toyota Yaris) και Διονύσης Γαζετάς jnr-Παντελής Καραθανάσης (Toyota Yaris), στο δεύτερο αγώνα ράλλυ της ζωής τους. Με Toyota Starlet EP91 θα αγωνιστεί ο Ιωάννης Μαστρογιάννης, έχοντας τον πρωτάρη Θεόδωρο Αλιμονάκη δίπλα του, ενώ το ντεμπούτο του θα πραγματοποιήσει ο Ιωάννης Γιαννακόπουλος, με συνοδηγό στο Toyota Yaris τον Ιωάννη Φωτεινογιαννόπουλο.

Πολυπληθής είναι και η κατηγορία των Ιστορικών, η οποία συγκέντρωσε συνολικά 16 πληρώματα. Μετά από 21 (!) χρόνια απουσίας επέστρεψε στο μπάκετ τον περασμένο Ιούνιο ο Γρηγόρης Πιερρουτσάκος (Peugeot 205), ο οποίος θα συμμετέχει και στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας με συνοδηγό τον Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη. Δεύτερη νιότη για τον Σωτήρη Σκαλτσά, ο οποίος θα οδηγήσει ένα Volkswagen Golf II GTi με συνοδηγό τον 27χρονο Νίκο Ξανθό.

Με το γνωστό Toyota Starlet θα αγωνιστούν οι Μιχάλης Νομικός-Κωνσταντίνος Τροβάς, ενώ πίσω από το τιμόνι μιας Toyota Corolla TE37 θα βρεθούν οι Άγγελος Ζήβας-Νίκος Μπαμπαλής. Θεαματικά περάσματα αναμένονται να κάνουν οι Χάρης Μανουσαρίδης-Λάμπρος Ζωγράφος (Ford Escort MKII), όπως επίσης και οι Τάκης Κουτσίκος-Δημήτρης Βαζάκας με το πισωκίνητο Toyota Starlet.

Αν και πάτησε για πρώτη φορά χώμα στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις τον περασμένο Ιούνιο, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος (Toyota Corolla KE30) εξελίσσεται σε λάτρης της συγκεκριμένης επιφάνειας και μετά την επιτυχημένη συμμετοχή του στο Ράλλυ Σπριντ Πύργου, θα δώσει το παρών και στα Σκούρτα, αυτή τη φορά με τη Χαρά Μωραΐτη δίπλα του. Με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή των Αλέξανδρου Χαλιβελάκη-Θάνου Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII), οι οποίοι εντυπωσίασαν στο Ιστορικό Ακρόπολις και είναι ικανοί να πρωταγωνιστήσουν στον αγώνα.

Με μια Toyota Corolla AE86 και τον έμπειρο Κώστα Κόντο δίπλα του θα αγωνιστεί ο Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος, ενώ πίσω από το τιμόνι ενός Volkswagen Golf II θα βρεθούν οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Κωνσταντίνος Βερυκάκης. Με την πανέμορφη Alpine-Renault A110 1300 και τον Ιωάννη Κόλλια δίπλα του θα συμμετέχει ο Κάρολος Λάμπρου. Επιστροφή έπειτα από έξι χρόνια απουσίας για τον Ιωάννη Εδιπίδη, με συνοδηγό τον πρωτάρη Κίμωνα Λουμίδη (Ford Escort), ενώ ο ταχύτατος “Geo” (Peugeot 205) αγωνίζεται για πρώτη φορά στο χώμα, υπό την καθοδήγηση του Δημήτρη Τριπιντή.

Με ένα Toyota Starlet KP61 θα συμμετέχουν οι Αλέξανδρος Παπανδρέου-Δημήτρης Ριζόπουλος, ενώ την πρώτη τους εμφάνιση σε αγώνα ράλλυ θα κάνουν οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Παύλος Βοτζάκης με ένα Ford Escort πρώτης γενιάς και οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής (Porsche 911).

Ξεχωριστή πινελιά στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας θα δώσουν και τα τρία αυτοκίνητα της κατηγορίας Τ1. Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνουν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα ενόψει της συμμετοχής τους στο Rally Dakar του 2023 είναι ο αγώνας για τους Ευάγγελο Μπερσή-Φώτη Κουτσουμπό που θα οδηγήσουν ένα Toyota Hilux. Με Mitsubishi Pajero θα αγωνιστούν οι Ιωάννης Βορριάς-Πέτρος Σιούτης, ενώ οι Έκτωρας Κιμωνίδης-Συμεών Ζέρβας θα έχουν στα χέρια τους ένα Suzuki Jimny.

Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, από τις 17:00 έως τις 21:00, θα διεξαχθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος του αγώνα, στις εγκαταστάσεις της Nissan Χαλκιάς (Πειραιώς 22, Μοσχάτο).
Οι αναγνωρίσεις της διαδρομής θα γίνουν μέχρι το Σάββατο 26 Νοεμβρίου (έως τη δύση του ηλίου) με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην  ενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Απαγορεύεται, με απόφαση της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα, η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων στην ειδική διαδρομή με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα.
Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα φύγει από το Service Park που θα βρίσκεται στο χωριό Σκούρτα στις 10:00 το πρωί της Κυριακής 27 Νοεμβρίου. Στο Πνευματικό Κέντρο των Σκούρτων θα διεξαχθούν οι απονομές των επάθλων.
Ο δρόμος θα κλείσει για τους θεατές στις 08.30, ενώ δεν θα ανοίξει μεταξύ των περασμάτων.

Σ αυτό το ράλλυ Σπριντ που θα γίνει την Κυριακή 27 Νοεμβρίου στην Βοιωτία, όλες οι κατηγορίες παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το γεγονός ότι στο τέλος της χρονιάς που ομολογουμένως ήταν οικονομικά δύσκολη, 56 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή για τον τελευταίο χωμάτινο αγώνα το 2022, σημαίνει πολλά.

Οργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με τον Δήμο Τανάγρας να βρίσκεται στο πλευρό της οργάνωσης. Το 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας θα διεξαχθεί στην περίφημη ειδική ακροπολική διαδρομή «Σκούρτα», μήκους 13.02 χλμ, με τα συνολικά χιλιόμετρα του αγώνα να αγγίζουν τα 62 χλμ.

Την πρώτη του επίσημη επαφή με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5 θα έχει ο Πασχάλης Χατζημάρκος. Με τον Μάριο Τσαούσογλου στο δεξί μπάκετ, ο φετινός Πρωταθλητής Αναβάσεων στη Formula Saloon και ταχύτερος δικίνητος στο Ράλλυ Ακρόπολις θα οδηγήσει ένα Skoda Fabia R5 με σκοπό να πάρει μια πρώτη γεύση από το τσέχικο «όπλο».

Με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo VI που έχει στα χέρια του τα τελευταία 12 χρόνια θα αγωνιστεί ο νικητής του πρόσφατου Ράλλυ Σπριντ Πύργου, Ιωάννης Μπαντούνας, με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη και σίγουρα θα κυνηγήσει τη νίκη στα Σκούρτα, αν και γνωρίζει πως δεν θα έχει εύκολο έργο.

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η πρώτη εμφάνιση του Παναγιώτη Παραδείση με τετρακίνητο Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς σε χωμάτινη επιφάνεια, ο οποίος θα έχει δίπλα του τον Μιχάλη Φράγκου, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστεί και ο Γιώργος Παραδείσης με συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Σκούρα.

Να δώσουν συνέχεια στις φετινές θετικές εμφανίσεις τους θέλουν οι Πυργιώτες Ντίνος Τζέμος-Διονύσης Κολοτούρος (Mitsubishi Lancer Evo IX), όπως και οι Αργύρης Τσούλος-Δημήτρης Κοκκινάκης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), στη δεύτερη συμμετοχή του οδηγού σε χωμάτινο τερέν. Τέταρτος το 2019 στον αγώνα, θα επιδιώξει κάτι καλύτερο φέτος ο Πάνος Ισμαήλος, με τον Κωνσταντίνο Σούκουλη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo IX.

Να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο με το τετρακίνητο Subaru Impreza N12 θέλει ο Ηλίας Τσετσώνης, ο οποίος θα έχει δίπλα του τον «Παγκόσμιο» Νίκο Πετρόπουλο, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το τελευταίο χωμάτινο ραντεβού της χρονιάς οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Lancer Evo IX) και οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza STi R4).

Επιστρέφει στο Mitsubishi Lancer Evo VIII ο 24χρονος Χαράλαμπος Γαζετάς, ο οποίος θα έχει δίπλα του τον έμπειρο Γιώργο Φασκιώτη, ενώ με Subaru Impreza N12 θα αγωνιστούν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Ανδρέας Στεργίου. Με την πανέμορφη Toyota Celica GT-Four ST-205 θα συμμετέχουν στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας οι Ευάγγελος Λιάντζουρας-Κώστας Κουτσόπουλος που θέλουν να εξοικειωθούν περαιτέρω με το γιαπωνέζικο όπλο.

Τετρακίνητα αυτοκίνητα θα οδηγήσουν επίσης οι Κυριάκος Βυτόγιαννης-Ιωάννης Κάτσικας (Subaru Impreza GT) και Αθανάσιος Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας (Mitsubishi Lancer Evo VI).
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα παρουσιάσουν και οι δικίνητοι συνδυασμοί. Ξεχωρίζει ο πρωταθλητής Ελλάδος στην F2 τα τελευταία δύο χρόνια, Επαμεινώνδας Καρανικόλας που θα αγωνιστεί με Ford Fiesta Rally4 και τον Γιώργο Κακαβά δίπλα του. Ωραία μάχη προμηνύεται στην κατηγορία, καθώς και οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος (Peugeot 208 Rally4) έχουν αποδείξει σε κάθε τους εμφάνιση πως είναι ταχύτατοι και θα διεκδικήσουν τη νίκη.

Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να υποτιμηθούν οι Πυργιώτες Αντώνης Δημόπουλος-Χρήστος Ξυνής (Toyota Starlet KP60) που έλαμψαν με την παρουσία τους στο Ράλλυ Σπριντ Πύργου, όπως και οι Θεόδωρος και Παναγιώτης Πανούτσος που δείχνουν να εξοικειώνονται με το Ford Fiesta R2. Από τη Λαμία, με σκοπό τη διάκριση στην F2, έρχονται οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Ford Fiesta R2), ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται το ντεμπούτο των «ασφάλτινων» Σπύρου Νίκα-Παναγιώτη Κουκλιαμπή (Peugeot 208 R2) σε χωμάτινο τερέν.

Πέρασαν 8 χρόνια από την τελευταία φορά που ο «Filon» αγωνίστηκε στο χώμα. Ο 34χρονος οδηγός θα οδηγήσει ένα Citroen Saxo Kit Car και θα έχει δίπλα του τον Γιώργο Γονάκη. Μετρώντας 45 χρόνια παρουσίας στο χώρο των αγώνων, ο αγέρωχος Σταμάτης Αθανάσουλας, έχοντας δίπλα του έναν από τους πιο έμπειρους συνοδηγούς, τον Νίκο Μουζάκη, θα αγωνιστεί στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας με ένα Ford Fiesta Rally4. Με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στα δικίνητα θα αγωνιστούν οι «Sassos»-Ελένη Βλαχαντώνη (Peugeot 206 XS), όπως επίσης και οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Βασιλόπουλος (Toyota Corolla AE111), οι οποίοι στάθηκαν άτυχοι στο πρόσφατο Ράλλυ Σπριντ Πύργου.

Ο Θεόδωρος Καλαμαράς, έχοντας τη Βίκυ Ψαράκη δίπλα του θα οδηγήσει ένα Renault Clio δεύτερης γενιάς, ενώ το πρώτο ράλλυ της ζωής του θα κάνει ο Αριστείδης Μαυραγάνης, ο οποίος θα έχει στο δεξί μπάκετ μιας Toyota Corolla AE92 τον Νίκο Χρέππα. Με τον Λάκη Λάσκο δίπλα του και «ζεστός» από την πρόσφατη θετική εμφάνιση σε τοπικό αγώνα στην Κύπρο, θα συμμετέχει ο Κώστας Αργυρίου, έχοντας στα χέρια του ένα Toyota Starlet EP91, ενώ για πρώτη φορά θα μετρήσουν τις δυνάμεις του σε χωμάτινο τερέν οι Χαράλαμπος Γκολφινόπουλος-Θοδωρής Βαββάς (Peugeot 106 S16) και Μάνος Ρινάκης-Σπύρος Καραστεφάνου (Citroen Saxo VTS). Από τα Τρίκαλα θα κατηφορίσουν οι πάντοτε θεαματικοί Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας με το πισωκίνητο Ford Escort MKII.

Στη C6, οι πιο έμπειροι της κατηγορίας, Ηλίας και Νίκος Μανούσκος (Toyota Yaris) θα κυνηγήσουν τη νίκη, ενώ οι Νίκος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματικού (Toyota Yaris) θέλουν να αφήσουν πίσω την ατυχία του Ράλλυ Σπριντ Πύργου και να επικρατήσουν. Από εκεί και πέρα, με στόχο να βελτιωθούν οδηγικά και γιατί όχι να φύγουν με ένα θετικό αποτέλεσμα, θα αγωνιστούν οι Ηλίας Αγγελής-Βασίλης Κούγιας (Toyota Yaris) και Διονύσης Γαζετάς jnr-Παντελής Καραθανάσης (Toyota Yaris), στο δεύτερο αγώνα ράλλυ της ζωής τους. Με Toyota Starlet EP91 θα αγωνιστεί ο Ιωάννης Μαστρογιάννης, έχοντας τον πρωτάρη Θεόδωρο Αλιμονάκη δίπλα του, ενώ το ντεμπούτο του θα πραγματοποιήσει ο Ιωάννης Γιαννακόπουλος, με συνοδηγό στο Toyota Yaris τον Ιωάννη Φωτεινογιαννόπουλο.

Πολυπληθής είναι και η κατηγορία των Ιστορικών, η οποία συγκέντρωσε συνολικά 16 πληρώματα. Μετά από 21 (!) χρόνια απουσίας επέστρεψε στο μπάκετ τον περασμένο Ιούνιο ο Γρηγόρης Πιερρουτσάκος (Peugeot 205), ο οποίος θα συμμετέχει και στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας με συνοδηγό τον Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη. Δεύτερη νιότη για τον Σωτήρη Σκαλτσά, ο οποίος θα οδηγήσει ένα Volkswagen Golf II GTi με συνοδηγό τον 27χρονο Νίκο Ξανθό.

Με το γνωστό Toyota Starlet θα αγωνιστούν οι Μιχάλης Νομικός-Κωνσταντίνος Τροβάς, ενώ πίσω από το τιμόνι μιας Toyota Corolla TE37 θα βρεθούν οι Άγγελος Ζήβας-Νίκος Μπαμπαλής. Θεαματικά περάσματα αναμένονται να κάνουν οι Χάρης Μανουσαρίδης-Λάμπρος Ζωγράφος (Ford Escort MKII), όπως επίσης και οι Τάκης Κουτσίκος-Δημήτρης Βαζάκας με το πισωκίνητο Toyota Starlet.

Αν και πάτησε για πρώτη φορά χώμα στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις τον περασμένο Ιούνιο, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος (Toyota Corolla KE30) εξελίσσεται σε λάτρης της συγκεκριμένης επιφάνειας και μετά την επιτυχημένη συμμετοχή του στο Ράλλυ Σπριντ Πύργου, θα δώσει το παρών και στα Σκούρτα, αυτή τη φορά με τη Χαρά Μωραΐτη δίπλα του. Με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή των Αλέξανδρου Χαλιβελάκη-Θάνου Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII), οι οποίοι εντυπωσίασαν στο Ιστορικό Ακρόπολις και είναι ικανοί να πρωταγωνιστήσουν στον αγώνα.

Με μια Toyota Corolla AE86 και τον έμπειρο Κώστα Κόντο δίπλα του θα αγωνιστεί ο Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος, ενώ πίσω από το τιμόνι ενός Volkswagen Golf II θα βρεθούν οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Κωνσταντίνος Βερυκάκης. Με την πανέμορφη Alpine-Renault A110 1300 και τον Ιωάννη Κόλλια δίπλα του θα συμμετέχει ο Κάρολος Λάμπρου. Επιστροφή έπειτα από έξι χρόνια απουσίας για τον Ιωάννη Εδιπίδη, με συνοδηγό τον πρωτάρη Κίμωνα Λουμίδη (Ford Escort), ενώ ο ταχύτατος “Geo” (Peugeot 205) αγωνίζεται για πρώτη φορά στο χώμα, υπό την καθοδήγηση του Δημήτρη Τριπιντή.

Με ένα Toyota Starlet KP61 θα συμμετέχουν οι Αλέξανδρος Παπανδρέου-Δημήτρης Ριζόπουλος, ενώ την πρώτη τους εμφάνιση σε αγώνα ράλλυ θα κάνουν οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Παύλος Βοτζάκης με ένα Ford Escort πρώτης γενιάς και οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής (Porsche 911).

Ξεχωριστή πινελιά στο 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας θα δώσουν και τα τρία αυτοκίνητα της κατηγορίας Τ1. Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνουν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα ενόψει της συμμετοχής τους στο Rally Dakar του 2023 είναι ο αγώνας για τους Ευάγγελο Μπερσή-Φώτη Κουτσουμπό που θα οδηγήσουν ένα Toyota Hilux. Με Mitsubishi Pajero θα αγωνιστούν οι Ιωάννης Βορριάς-Πέτρος Σιούτης, ενώ οι Έκτωρας Κιμωνίδης-Συμεών Ζέρβας θα έχουν στα χέρια τους ένα Suzuki Jimny.

Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, από τις 17:00 έως τις 21:00, θα διεξαχθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος του αγώνα, στις εγκαταστάσεις της Nissan Χαλκιάς (Πειραιώς 22, Μοσχάτο).
Οι αναγνωρίσεις της διαδρομής θα γίνουν μέχρι το Σάββατο 26 Νοεμβρίου (έως τη δύση του ηλίου) με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην  ενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Απαγορεύεται, με απόφαση της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα, η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων στην ειδική διαδρομή με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα.
Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα φύγει από το Service Park που θα βρίσκεται στο χωριό Σκούρτα στις 10:00 το πρωί της Κυριακής 27 Νοεμβρίου. Στο Πνευματικό Κέντρο των Σκούρτων θα διεξαχθούν οι απονομές των επάθλων.
Ο δρόμος θα κλείσει για τους θεατές στις 08.30, ενώ δεν θα ανοίξει μεταξύ των περασμάτων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ