Νίκος Αντιμησάρης, CEO ERGO Ασφαλιστικής: Είναι στο DNA μας να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις και να βγαίνουμε νικητές

Αναφερόμενος στο ζήτημα της ψηφιοποίησης ο κ. Αντιμησάρης επεσήμανε πως ο ασφαλιστικός κλάδος έχει μείνει πίσω

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε αναλαμβάνοντας τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, τη στρατηγική που ακολούθησε προκειμένου να διασφαλίσει και να ενισχύσει την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας -εν  μέσω μια πρωτοφανούς κρίσης όπως αυτής της πανδημίας- καθώς και για τους πολλαπλούς κινδύνους με τους οποίους έρχονται αντιμέτωπες οι ηγετικές ομάδες μίλησε ο κ. Νίκος Αντιμησάρης, Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO Ασφαλιστική, στο πάνελ «Managing Crisis Through the Boardroom» στο πλαίσιο του CEO Initiative 2022.

Όπως ανέφερε ο κ. Αντιμησάρης, η πρώτη μεγάλη πρόκληση με την οποία βρέθηκε αντιμέτωπος, πέρα από την αναγκαία προσαρμογή του σε ένα νέο και απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον, ήταν ιδίως η διαχείριση της καθημερινότητας της ERGO Ασφαλιστικής, καθώς λόγω της παρατεταμένης καραντίνας δεν υπήρχε η δυνατότητα για επικοινωνία δια ζώσης με τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της εταιρείας.

Σημείωσε πως, λόγω του γεγονότος ότι η ERGO είναι μέλος ενός πολύ μεγάλου πολυεθνικού ομίλου, δηλαδή της Munich Re,  η εταιρεία ήταν έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που προέκυψαν καθώς υπήρχαν σχέδια και επιχειρησιακά πλάνα για την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων, τα οποία τέθηκαν αμέσως σε εφαρμογή. Ο κ. Αντιμησάρης τόνισε χαρακτηριστικά πως «αντιδράσαμε άμεσα και με ψυχραιμία, καθώς διαθέτουμε  μια πληθώρα επιχειρησιακών σχεδίων η εφαρμογή των οποίων διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας, σε περίπτωση κρίσης ή έκτακτης ανάγκης. Οι εταιρικές μας διαδικασίες προσαρμόστηκαν, έγιναν πιο ευέλικτες προκειμένου το επίπεδο εξυπηρέτησής μας να παραμείνει στο ίδιο υψηλό επίπεδο που ήταν και πριν από την έκρηξη της πανδημίας».

Απαριθμώντας τις ενέργειες που προωθούνται, προκειμένου η ERGO να καταστεί σημείο αναφοράς στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και πρότυπο εταιρείας με πελατοκεντρικό χαρακτήρα και ποιοτική εξυπηρέτηση, o κ. Αντιμησάρης ανέφερε ότι «προσδιορίσαμε τους πυλώνες που συγκροτούν τη στρατηγική μας, ορίσαμε τους στρατηγικούς μας στόχους, επιλέξαμε συγκεκριμένους και μετρήσιμους δείκτες (KPIs) ανά στρατηγικό στόχο και τέλος, δημιουργήσαμε τον οδικό χάρτη όλων των πρωτοβουλιών και δράσεών μας θέτοντας και το σχετικό χρονοδιάγραμμα. Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής της στρατηγικής μας, καθώς ήδη ένας μεγάλος αριθμός πρωτοβουλιών και έργων είχαν ξεκινήσει».

Αναφερόμενος στο ζήτημα της ψηφιοποίησης ο κ. Αντιμησάρης επεσήμανε πως ο ασφαλιστικός κλάδος έχει μείνει πίσω όσον αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό, τονίζοντας ωστόσο πως τα τελευταία χρόνια το digital transformation είναι ψηλά στην ατζέντα των ασφαλιστικών εταιρειών. Πρόσθεσε επίσης ότι «είναι πλέον ξεκάθαρο ότι τα οφέλη από τον ψηφιακό μετασχηματισμό θα είναι σημαντικά τόσο για τις εταιρείες και τους συνεργάτες της όσο και για τους πελάτες τους. Ο κίνδυνος για τις εταιρείες είναι μεγάλος καθώς, αν δεν ακολουθήσουν τους ρυθμούς που επιτάσσει η σημερινή εποχή με την υιοθέτηση νέων καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων, θα βρεθούν γρήγορα εκτός ανταγωνισμού».

Κλείνοντας ο κ. Αντιμησάρης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο πόσο σημαντικές αλλαγές θα επιφέρει η υιοθέτηση κριτηρίων ESG, με απτές δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, τη στήριξη της κοινωνίας και τηn ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης σημειώνοντας πως «η εφαρμογή των παραγόντων ESG θα αναδιαμορφώσει τη λειτουργία των εταιρειών, τα προϊόντα που προσφέρουν, καθώς και τις επενδύσεις του ασφαλιστικού κλάδου, παρουσιάζοντας ευκαιρίες για εκείνους που θα κινηθούν γρήγορα, με στόχο τη δημιουργία αξίας. Για εμάς, το να κοιτάμε μπροστά και να ενεργούμε με βιώσιμο τρόπο είναι αυτονόητο. Καθοδηγουμαστε ως Όμιλος από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, οι οποίοι περιγράφουν τις βασικές προκλήσεις της εποχής μας, ενσωματώνοντάς τους στην στρατηγική μας».

Για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε αναλαμβάνοντας τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, τη στρατηγική που ακολούθησε προκειμένου να διασφαλίσει και να ενισχύσει την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας -εν  μέσω μια πρωτοφανούς κρίσης όπως αυτής της πανδημίας- καθώς και για τους πολλαπλούς κινδύνους με τους οποίους έρχονται αντιμέτωπες οι ηγετικές ομάδες μίλησε ο κ. Νίκος Αντιμησάρης, Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO Ασφαλιστική, στο πάνελ «Managing Crisis Through the Boardroom» στο πλαίσιο του CEO Initiative 2022.

Όπως ανέφερε ο κ. Αντιμησάρης, η πρώτη μεγάλη πρόκληση με την οποία βρέθηκε αντιμέτωπος, πέρα από την αναγκαία προσαρμογή του σε ένα νέο και απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον, ήταν ιδίως η διαχείριση της καθημερινότητας της ERGO Ασφαλιστικής, καθώς λόγω της παρατεταμένης καραντίνας δεν υπήρχε η δυνατότητα για επικοινωνία δια ζώσης με τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της εταιρείας.

Σημείωσε πως, λόγω του γεγονότος ότι η ERGO είναι μέλος ενός πολύ μεγάλου πολυεθνικού ομίλου, δηλαδή της Munich Re,  η εταιρεία ήταν έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που προέκυψαν καθώς υπήρχαν σχέδια και επιχειρησιακά πλάνα για την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων, τα οποία τέθηκαν αμέσως σε εφαρμογή. Ο κ. Αντιμησάρης τόνισε χαρακτηριστικά πως «αντιδράσαμε άμεσα και με ψυχραιμία, καθώς διαθέτουμε  μια πληθώρα επιχειρησιακών σχεδίων η εφαρμογή των οποίων διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας, σε περίπτωση κρίσης ή έκτακτης ανάγκης. Οι εταιρικές μας διαδικασίες προσαρμόστηκαν, έγιναν πιο ευέλικτες προκειμένου το επίπεδο εξυπηρέτησής μας να παραμείνει στο ίδιο υψηλό επίπεδο που ήταν και πριν από την έκρηξη της πανδημίας».

Απαριθμώντας τις ενέργειες που προωθούνται, προκειμένου η ERGO να καταστεί σημείο αναφοράς στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και πρότυπο εταιρείας με πελατοκεντρικό χαρακτήρα και ποιοτική εξυπηρέτηση, o κ. Αντιμησάρης ανέφερε ότι «προσδιορίσαμε τους πυλώνες που συγκροτούν τη στρατηγική μας, ορίσαμε τους στρατηγικούς μας στόχους, επιλέξαμε συγκεκριμένους και μετρήσιμους δείκτες (KPIs) ανά στρατηγικό στόχο και τέλος, δημιουργήσαμε τον οδικό χάρτη όλων των πρωτοβουλιών και δράσεών μας θέτοντας και το σχετικό χρονοδιάγραμμα. Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής της στρατηγικής μας, καθώς ήδη ένας μεγάλος αριθμός πρωτοβουλιών και έργων είχαν ξεκινήσει».

Αναφερόμενος στο ζήτημα της ψηφιοποίησης ο κ. Αντιμησάρης επεσήμανε πως ο ασφαλιστικός κλάδος έχει μείνει πίσω όσον αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό, τονίζοντας ωστόσο πως τα τελευταία χρόνια το digital transformation είναι ψηλά στην ατζέντα των ασφαλιστικών εταιρειών. Πρόσθεσε επίσης ότι «είναι πλέον ξεκάθαρο ότι τα οφέλη από τον ψηφιακό μετασχηματισμό θα είναι σημαντικά τόσο για τις εταιρείες και τους συνεργάτες της όσο και για τους πελάτες τους. Ο κίνδυνος για τις εταιρείες είναι μεγάλος καθώς, αν δεν ακολουθήσουν τους ρυθμούς που επιτάσσει η σημερινή εποχή με την υιοθέτηση νέων καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων, θα βρεθούν γρήγορα εκτός ανταγωνισμού».

Κλείνοντας ο κ. Αντιμησάρης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο πόσο σημαντικές αλλαγές θα επιφέρει η υιοθέτηση κριτηρίων ESG, με απτές δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, τη στήριξη της κοινωνίας και τηn ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης σημειώνοντας πως «η εφαρμογή των παραγόντων ESG θα αναδιαμορφώσει τη λειτουργία των εταιρειών, τα προϊόντα που προσφέρουν, καθώς και τις επενδύσεις του ασφαλιστικού κλάδου, παρουσιάζοντας ευκαιρίες για εκείνους που θα κινηθούν γρήγορα, με στόχο τη δημιουργία αξίας. Για εμάς, το να κοιτάμε μπροστά και να ενεργούμε με βιώσιμο τρόπο είναι αυτονόητο. Καθοδηγουμαστε ως Όμιλος από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, οι οποίοι περιγράφουν τις βασικές προκλήσεις της εποχής μας, ενσωματώνοντάς τους στην στρατηγική μας».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ