2 Φεβρουαρίου 2023

Τα δύο μεγάλα έργα που ξεκινούν άμεσα και αλλάζουν τα πάντα στις μετακινήσεις στη Στερεά

Μπράλος-Άμφισσα και Παράκαμψη Χαλκίδας-Ψαχνών

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την εκκίνηση μιας σειράς από οδικά έργα που θα αναβαθμίσουν τις μετακινήσεις των πολιτών, ενισχύοντας, παράλληλα, το ευρωπαϊκό προφίλ της χώρας μας.

Ειδικότερα, στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η άμεση συμβασιοποίηση των διαγωνισμών για τα εν λόγω μεγάλα έργα πριν την εκπνοή του 2022 ή έστω εντός του α’ τριμήνου του 2023, έτσι ώστε να τηρηθούν και τα χρονοδιαγράμματα εκτέλεσής τους.

Μπράλος-Άμφισσα

Υπογραφές θα «πέσουν» και στο οδικό έργο Μπράλος – Αμφισσα, προϋπολογισμού 285 εκατ. ευρώ, με προσωρινό ανάδοχο τον όμιλο ΑΒΑΞ.

Πρόκειται για έναν δρόμο συνολικού μήκους 25 χλμ. που αποτελεί τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους. Ειδικότερα, αφορά στην κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς.

Παράκαμψη Χαλκίδας-Ψαχνών

Προς συμβασιοποίηση οδεύει και το οδικό έργο που αφορά στην παράκαμψη Χαλκίδας – Ψαχνών, με οριστικό ανάδοχο τον όμιλο Μυτιληναίος. Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί 210 εκατ. ευρώ (κυρίως έργο 169 εκ. ευρώ και προαίρεση 85 εκ. ευρώ).

Περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα: το πρώτο από τη Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου, μήκους 2 χλμ. και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά μήκους 14,7 χλμ.

Ως προαίρεση περιλαμβάνονται τα τμήματα:

– Tο τμήμα πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα, δηλαδή το τμήμα «Α. Κ. Σχηματαρίου – Νέα Λάμψακος», μήκους 4,0 χλμ. περίπου,
– Tο τμήμα της παράκαμψης Ψαχνών και το τμήμα της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου της παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη νότια Εύβοια.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την εκκίνηση μιας σειράς από οδικά έργα που θα αναβαθμίσουν τις μετακινήσεις των πολιτών, ενισχύοντας, παράλληλα, το ευρωπαϊκό προφίλ της χώρας μας.

Ειδικότερα, στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η άμεση συμβασιοποίηση των διαγωνισμών για τα εν λόγω μεγάλα έργα πριν την εκπνοή του 2022 ή έστω εντός του α’ τριμήνου του 2023, έτσι ώστε να τηρηθούν και τα χρονοδιαγράμματα εκτέλεσής τους.

Μπράλος-Άμφισσα

Υπογραφές θα «πέσουν» και στο οδικό έργο Μπράλος – Αμφισσα, προϋπολογισμού 285 εκατ. ευρώ, με προσωρινό ανάδοχο τον όμιλο ΑΒΑΞ.

Πρόκειται για έναν δρόμο συνολικού μήκους 25 χλμ. που αποτελεί τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους. Ειδικότερα, αφορά στην κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς.

Παράκαμψη Χαλκίδας-Ψαχνών

Προς συμβασιοποίηση οδεύει και το οδικό έργο που αφορά στην παράκαμψη Χαλκίδας – Ψαχνών, με οριστικό ανάδοχο τον όμιλο Μυτιληναίος. Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί 210 εκατ. ευρώ (κυρίως έργο 169 εκ. ευρώ και προαίρεση 85 εκ. ευρώ).

Περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα: το πρώτο από τη Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου, μήκους 2 χλμ. και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά μήκους 14,7 χλμ.

Ως προαίρεση περιλαμβάνονται τα τμήματα:

– Tο τμήμα πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα, δηλαδή το τμήμα «Α. Κ. Σχηματαρίου – Νέα Λάμψακος», μήκους 4,0 χλμ. περίπου,
– Tο τμήμα της παράκαμψης Ψαχνών και το τμήμα της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου της παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη νότια Εύβοια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ