2 Φεβρουαρίου 2023

Νέα μεγάλη έρευνα της Pulse RC για το ΕΕΑ-Τι προβληματίζει επιχειρήσεις και καταναλωτές

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών παρουσιάζει τη νέα μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε για λογαριασμό του η Pulse RC, προκειμένου να υπάρχει μία ξεκάθαρη εικόνα για την κατάσταση στην αγορά.

Για τα ευρήματα της έρευνας ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α., Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, σημειώνει:

«H έρευνα αυτή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην αντίληψη της κατάστασης στην αγορά και να συμβάλει στην υιοθέτηση των κατάλληλων μέτρων προκειμένου να επιλυθούν προβλήματα. Ειδικότερα, φαίνεται ότι το κόστος της ενέργειας συνεχίζει και απασχολεί σε σημαντικό ποσοστό τους ερωτηθέντες, που σημαίνει ότι χρειάζεται να ξαναδεί η Πολιτεία τα μέτρα στήριξης και ίσως να πρέπει να εφαρμόσει η κυβέρνηση ένα διαφορετικό μίγμα πολιτικής. Σε πιο υψηλή θέση σε σχέση με προηγούμενη έρευνα είναι και ο προβληματισμός που εκφράζουν για την απόκτηση βασικών αγαθών, όπως τα τρόφιμα. Υπάρχουν επίσης ενδιαφέροντα ευρήματα, όπως η αλλαγή του δείκτη αισιοδοξίας/απαισιοδοξίας και η στάση των ερωτηθέντων απέναντι στο «καλάθι του νοικοκυριού».

Στόχος του Ε.Ε.Α. παραμένει η περαιτέρω στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, καθώς μόνο της ανάπτυξης των ΜμΕ μπορεί να ανακάμψει η ελληνική οικονομία.»

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών παρουσιάζει τη νέα μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε για λογαριασμό του η Pulse RC, προκειμένου να υπάρχει μία ξεκάθαρη εικόνα για την κατάσταση στην αγορά.

Για τα ευρήματα της έρευνας ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α., Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, σημειώνει:

«H έρευνα αυτή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην αντίληψη της κατάστασης στην αγορά και να συμβάλει στην υιοθέτηση των κατάλληλων μέτρων προκειμένου να επιλυθούν προβλήματα. Ειδικότερα, φαίνεται ότι το κόστος της ενέργειας συνεχίζει και απασχολεί σε σημαντικό ποσοστό τους ερωτηθέντες, που σημαίνει ότι χρειάζεται να ξαναδεί η Πολιτεία τα μέτρα στήριξης και ίσως να πρέπει να εφαρμόσει η κυβέρνηση ένα διαφορετικό μίγμα πολιτικής. Σε πιο υψηλή θέση σε σχέση με προηγούμενη έρευνα είναι και ο προβληματισμός που εκφράζουν για την απόκτηση βασικών αγαθών, όπως τα τρόφιμα. Υπάρχουν επίσης ενδιαφέροντα ευρήματα, όπως η αλλαγή του δείκτη αισιοδοξίας/απαισιοδοξίας και η στάση των ερωτηθέντων απέναντι στο «καλάθι του νοικοκυριού».

Στόχος του Ε.Ε.Α. παραμένει η περαιτέρω στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, καθώς μόνο της ανάπτυξης των ΜμΕ μπορεί να ανακάμψει η ελληνική οικονομία.»

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ