Ο Δήμο Λοκρών ανακοίνωσε την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού συνολικά επτά (7) ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας δύο (2) μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών στα Τμήματα: α) Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων και Εξοπλισμού και β) Περιβάλλοντος, Κοιμητηρίων, Πρασίνου, της Διεύθυνσης Κυκλικής Οικονομίας και Περιβάλλοντος του Δήμου Λοκρών.
Την πρόσληψη συνολικού αριθμού επτά (7) ατόμων με σύμβαση εργασίας ΙΔΟΧ, διάρκειας δύο (2) μηνών, στη Διεύθυνση Κυκλικής Οικονομίας και Περιβάλλοντος του Δήμου Λοκρών, στα Τμήματα: α) Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων και Εξοπλισμού και β) Περιβάλλοντος, Κοιμητηρίων, Πρασίνου, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών, με τα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα:
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης) | |||||
Κωδικός
θέσης |
Υπηρεσία | Έδρα υπηρεσίας | Ειδικότητα | Διάρκεια σύμβασης
(σε μήνες) |
Αριθμός
ατόμων |
101 | Δήμος Λοκρών | Δήμος Λοκρών | ΥΕ προσωπικού καθαριότητας εξωτερικών χώρων/συνοδών απορριμματοφόρου | 2 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης | 2 |
102 | Δήμος Λοκρών | Κοινότητα Μαλεσίνας Δ.Ε. Μαλεσίνας | ΥΕ προσωπικού καθαριότητας εξωτερικών χώρων/ οδοκαθαριστών | 2 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης | 1 |
Δήμος Λοκρών | Κοινότητα Μαρτίνου Δ.Ε. Οπουντίων | ΥΕ προσωπικού καθαριότητας εξωτερικών χώρων/ οδοκαθαριστών | 2 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης | 1 | |
Δήμος Λοκρών | Κοινότητα Αρκίτσας
Δ.Ε. Δαφνουσίων |
ΥΕ προσωπικού καθαριότητας εξωτερικών χώρων/ οδοκαθαριστών | 2 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης | 1 | |
103 | Δήμος Λοκρών | Δήμος Λοκρών | ΥΕ Εργατών πρασίνου | 2 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης | 1 |
104 | Δήμος Λοκρών | Δήμος Λοκρών | ΥΕ εργατών καθαριότητας εξωτερικών χώρων | 2 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης | 1 |
ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ανά κωδικό θέσης) | |
Κωδικός θέσης | Τίτλος σπουδών και
λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα |
101 | Δίπλωμα οδήγησης Β΄ κατηγορίας (για τη μία από τις 2 θέσεις του κωδικού) |
102, 104 | Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα (άρθρο 5 παρ. 2 του ν. 2527/1997)
Για τη μία από τις 2 θέσεις του κωδικού 101 |
103 | Δίπλωμα οδήγησης Β΄ κατηγορίας |
ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ
- Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών
- Να έχουν την υγεία και τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσεως που επιλέγουν.
- Να μην έχουν κώλυμα κατά το άρθρο 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (καταδίκη, υποδικία, δικαστική συμπαράσταση).
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους και τα πρέπει να υποβάλλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά:
- Αντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας.
- Υπεύθυνη δήλωση ότι πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους μόνιμους υπαλλήλους του πρώτου μέρους του ν.3584/2007.
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
- Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν έχουν κώλυμα απασχόλησης στο Δημόσιο εντός δωδεκαμήνου.
- Υπεύθυνη δήλωση προϋπηρεσίας.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ
Ανάρτηση ολόκληρης της Ανακοίνωσης θα γίνει στο χώρο ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος Λοκρών καθώς και των Δημοτικών Ενοτήτων συντασσόμενου σχετικού πρακτικού ανάρτησης, καθώς και στο διαδικτυακό τόπο της Υπηρεσίας μας.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση στα Γραφεία της Υπηρεσίας μας αυτοπροσώπως ή με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον ή εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, απευθύνοντάς την στην Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών & Ανθρώπινου Δυναμικού – Τμήμα Διοικητικού Προγραμματισμού, Επιμελητείας & Ανθρώπινου Δυναμικού Πληροφορίες: κ. Δημητρίου Κων/νος & κ. Μοδιάτη Βασιλική τηλ. επικοινωνίας: 22330-23707 και 22330-22374 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες).
Προθεσμία υποβολής των αιτήσεων εντός τριών (3) εργασίμων ημερών από την επομένη της ανάρτησης της ανακοίνωσης στα δημοτικά καταστήματα και στην ιστοσελίδα του Δήμου.