Ο -υπό μετασχηματισμό σε ενιαίο φορέα- ΟΣΕ εξακολουθεί να μην έχει διοίκηση.
Δεν έχει Πρόεδρο, δεν έχει Διοικητικό Συμβούλιο, δεν έχει μηχανισμό διοίκησης. Ήρθε η απεμπλοκή των 650 εκατ. ευρώ για να ξεκινήσουν τα έργα επισκευής των ζημιών του «Ντάνιελ» στη Θεσσαλία και ουδείς μπορεί να βάλει την υπογραφή του για τις εργασίες αποκατάστασης των γραμμών Παλαιοφάρσαλα-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος.
Βάσει του προγραμματισμού από 1η Ιανουαρίου 2025, ξεκινά τη λειτουργία του ο νέος ενιαίος Σιδηροδρομικός Φορέας της χώρας. Η απορροφούμενη εταιρεία ΕΡΓΟΣΕ έχει διοίκηση, Πρόεδρο και Διοικητικό Συμβούλιο. Η απορροφώσα εταιρεία ΟΣΕ, που θεωρητικά έπρεπε να βρίσκεται σε καθεστώς εγρήγορσης, δείχνει μάλλον σε σύγχυση.
Η κυβέρνηση έχει λάβει εισηγήσεις για τις οποίες λέγεται ότι μεταξύ άλλων προτείνεται να σταματήσει το επιβατικό έργο στον ΟΣΕ για δύο χρόνια και να εκτελούνται μόνο εμπορευματικές μεταφορές, σε μονή γραμμή. Από το κλείσιμο των επιβατικών μεταφορών εξαιρούνται φυσικά οι προαστιακές συνδέσεις Αθήνα-Αεροδρόμιο, Αθήνα-Χαλκίδα, Αθήνα-Κόρινθος και Λάρισα – Θεσσαλονίκη.
Με αυτό το σκληρό μέτρο, θα ξεκινήσουν τα έργα αναγέννησης των σιδηροδρομικών μεταφορών και -με ορίζοντα δύο ετών- θα αποκτήσει η χώρα μια αξιόπιστη μεταφορική λύση σταθερής τροχιάς.