Γιώργος Στάσσης: Τι φέρνουν στη ΔΕΗ οι πρώτες συνέργειες με την Κωτσόβολος

«Κλειδί» για τη μετάβαση που επιχειρεί ο Όμιλος το δίκτυο, τα logistics και το last mile της αλυσίδας – Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που μπαίνουν στο επίκεντρο

24 Ιανουαρίου 2025

του/της Θεοφανία Μίγκου

Ικανοποιημένος για τις επιδόσεις της Κωτσόβολος αλλά και την πορεία υλοποίησης του στρατηγικού πλάνου που θα οδηγήσει σε σημαντικές συνέργειες με την ΔΕΗ, δηλώνει στο newmoney ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΔΕΗ κ. Γιώργος Στάσσης σχεδόν ένα χρόνο μετά την εξαγορά της αλυσίδας λιανικής.

«Είμαι ευχαριστημένος για το πως εξελίσσονται τα πράγματα. Έχουμε μεγάλα σχέδια. Κοινά προϊόντα και συνέργειες που θα υπηρετήσουν την πελατοκεντρική μας στρατηγική και θα συμβάλλουν τελικά στη μετάβαση του ίδιου του Ομίλου», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Και γι΄ αυτή τη μετάβαση, όπως εξηγεί, ιδιαίτερα χρήσιμο «όχημα» θα αποτελέσει το δίκτυο, τα logistics, τα σημεία πώλησης και ο στόλος οχημάτων της Κωτσόβολος καθώς πλέον ο Όμιλος ΔΕΗ με ολοκληρωμένες λύσεις επιχειρεί να απευθυνθεί άμεσα στους καταναλωτές. «Η Κωτσόβολος σήμερα είναι το μεγαλύτερο courier της χώρας που φθάνει στο σπίτι του καταναλωτή. Εάν δεν είχαμε εξαγοράσει την εταιρεία, με βάση το πλάνο μας θα έπρεπε να χτίσουμε μόνοι μας δίκτυο, καταστήματα και υποδομές», σημειώνει ο κ. Στάσσης σε μία συζήτηση που γίνεται στο περιθώριο του ετήσιου γκαλά του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου.

Σημειωτέον πως η ΔΕΗ είχε υπολογίσει πως η εξαγορά της εξοικονομούσε 100 εκατ. ευρώ τα οποία θα διέθετε για τη δημιουργία δικτύου logistics και υποδομών μεταφορών, αλλά και συστημάτων πληροφορικής για τη διαχείρισή τους.

Σε εμπορικό επίπεδο οι πρώτες συνέργειες μεταξύ των δύο εταιρειών «χτίζονται» γύρω από φωτοβολταϊκά συστήματα, αντλίες θερμότητας, ηλιακούς θερμοσίφωνες, προϊόντα ηλεκτροκίνησης και συσκευές Smart home, κατηγορίες που ενδιαφέρουν τη ΔΕΗ και στις οποίες η Κωτσόβολος δραστηριοποιείται έντονα όχι μόνο ως προς την πώληση αλλά και για την εγκατάσταση, μέσω ειδικών εξωτερικών συνεργείων.

Κάτι που κουμπώνει στις πρώτες υπηρεσίες με τις οποίες η ΔΕΗ επιχειρεί να πουλήσει λύσεις στα νοικοκυριά. Όπως πχ την υπηρεσία «my Energy HeatPump», με την οποία η επιχείρηση προσφέρει δωρεάν συμβουλευτική, αυτοψία και τεχνοοικονομική προσφορά για την αγορά και εγκατάσταση αντλίας θερμότητας, «παντρεύοντάς» την με ένα στοχευμένο προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας μέσω εκπτώσεων στο τιμολόγιο του ρεύματος.

Αντίστοιχα η επιχείρηση ενισχύει και τις λύσεις prosumer, έχοντας λανσάρει την υπηρεσία «my Energy Solar» για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων φωτοβολταϊκών συστημάτων. Μάλιστα, στις λύσεις της περιλαμβάνονται όχι μόνο εφαρμογές ενεργειακού συμψηφισμού, αλλά και πώλησης της «πράσινης» παραγωγής στο δίκτυο.

Με την ίδια λογική η εταιρεία προωθεί επίσης το πρόγραμμα ΔΕΗ Blue το οποίο δεν αφορά μόνο την ανάπτυξη δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων αλλά προσφέρει και λύσεις στους κατόχους ΙΧ που θέλουν να αγοράσουν φορτιστή για ή να εγκαταστήσουν σύστημα φόρτισης των αυτοκινήτων τους στο σπίτι.

Αλλά και γενικότερα, στην εποχή που η εξοικονόμηση ενέργειας έχει γίνει προτεραιότητα, η υπηρεσία «myEnergy Coach» που έχει αναπτύξει η ΔΕΗ, όπου κάθε πελάτης της μπορεί να δει την κατανάλωσή ρεύματος και να αναζητήσει τρόπους μείωσης της αλλάζοντας μεταξύ άλλων και κάποιες απ’ τις ηλεκτρικές συσκευές του αναμένεται να αποτελέσει ‘βάση’ συνεργειών με την Κωτσόβολος.

Σε κάθε περίπτωση το 2025 θα αποτελέσει «χρονιά – σταθμό» για τη μετάβαση που επιχειρεί ο Ομιλος ΔΕΗ αλλά και για την Κωτσόβολος που φαίνεται ότι θα έχει ρόλο «κλειδί» μέσω της ενισχυμένης ικανότητας της να προσφέρει λύσεις που καλύπτουν ολοκληρωμένα τις σύγχρονες ανάγκες των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο.

Πηγή: newmoney

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

11 Φεβρουαρίου 2025